23 heinäkuuta 2010

PARROT


Tutkin eilen netistä potentiaalisia asuinpaikkakuntia ja Lahti pääsi kärkeen, koska siellä on tajuttoman edulliset vuokrat Lohjaan verrattuna ja mulle selvä työmahdollisuus jossain gootti/lolitakaupassa. :| Ja ehkä joskus vuonna 5000 opiskelupaikkakin jos joskus sinne pääsisin. Mutta siis lahtelaiset, käännyttäkää mut. 

Tänne on luvattu sadetta huomiseksi, joten mun usko Tuntumaa kohtaan hiipuu kasaan. Lohjalla on myös paikallisella rannalla jotkut nolot beachpartyt, nekin kaatosateessa näemmä. Oon kuitenkin heilumassa siellä kokouimapuvussa tuoppi kädessä................................................
No mut katsoo mitä huominen tuo tullessaan. Mulla on ollut tällä viiikolla tasan yksi vapaa päivä ja seuraava onkin sitten viikon päästä maanantaina, jepeew (jos silloinkaan, riippuu joudunko friikkuilemaan vielä silloin.)
Yritin ottaa mun uusista törkeen siisteistä papukaijakorviksista lähikuvia, mutta sihti vähän epäonnistui (siitä ylemmät kuvat). Seppälästä 2,9€
 Loppuun vielä meidän hieno retrotuuletin.

11 kommenttia:

Kermaperse kirjoitti...

Lahti on jees. Toivoisin melkeen olevani Lahdessa nyt... Meni 2,5 vuotta ennen ku lämpesin sille kaupungille, mut nyt en ihan heti kyl muuttais pois :) ..vaik ei mul kyl mitään töitä siel oo.

Voin antaa sulle lahti sightseeing-keikan anytime! Voisinki alkaa työkseni lahden matkaoppaaks.

Ja on muuten kivat korvikset ja kateuttaherättävä tuuletin.

supervain kirjoitti...

jeih mäki katoin noit korviksii, mut löytyy jo yhet papukaijakorvikset, enkä niitkää o kamalasti käyttäny ni jätin hyllyy :D ihanat ne on silti!

Sazu kirjoitti...

oi, kaijakorvikset on superit!

Norppis kirjoitti...

Kaijaset <3 <3

Lahti on ihan jees, ja varmasti opiskelukaupunkina mitä mainioin, kun sinne virtaa porukkaa kouluihin pitkin poikin suomea..

Ulrika kirjoitti...

Oh tuota tuuletinta, oon kade! Korvikset on söpöt myös.

Marianne kirjoitti...

oo mikä tuuletin :o

Laura kirjoitti...

Ihana toi tuuletin ! :D

Mirette kirjoitti...

Kermaperse: Joo joskus voitais tehdä semmonen rundausreissu, Lahti roudtrip!

Supervain: Mä olen yllättänyt itseni ja pitänyt näitä nyt melkeinpä joka ikinen päivä :D

Sazu: Hihii! :)

Norppis: Joo ja ei se nyt oo niin justiinsa se opiskelupaikkana... kunhan jossain viihtyis missä olisi vähän enemmän elämää ympärillä.

Ulrika: Se on retrou :P :D

Marianne: niimpä! :D Hienompaa saa ettiä.

Laura: :D Jep!

NELLI kirjoitti...

nuo korvikset on namm, katoin niitä kans ja nyt tuli semmonen pakko saada -fiilis.

Kiti Momo kirjoitti...

MITÄÄÄ! LAHTI WOOP WOOP!!

Minä voin kertoo vaikka mitä hyvää Lahdesta. Oon asunut siellä elämäni ensimmäiset 20 vuotta, joten tiedän mistä puhun. Multakin saa koska tahansa Lahti-sightseeingin, sekä vinkkejä must know-jutuista vähän kauempana keskustassa.
Mä olin aina märisemässä siitä miten paska kaupunki Lahti on, mutta nyt vuoden Helsingissä asuneena voin sanoa että Lahti on paras kaupunki mitä Suomessa on! (oho, meniköhän jo yli :D)

Mut oon silti tullu siihen tuloksee, että muutan Lahtee vielä joskus takas. Viimeistään vanhana akkana!

Mirette kirjoitti...

Nelli, ei ollut onneks kalliit :P

Kiti momo, so we have a deal! :P