22 heinäkuuta 2010

Mähinää ja tuulettimia

Aaah, niska on taas tajuttoman kipeä. Veikkaan että johtuu tuulettimista mitä olen asettanut tähän hiiren koloon. Iskä oli löytänyt Salon mustasta pörssistä yhden tuulettimen. Se on keltainen ja aika retro. On vaan niin tajuttoman kuuma, että alkaa jo ahdistaa. Tosin mua ahdistaa just nyt sekin että kohta on syksy. 

Olen koomaillut tässä nyt koko viikon, eilen käytiin helsingissä pettymässä poikaystävän kanssa. Oli tajuton nälkä ja alunperin piti mennä nepalilaiseen syömään. Aika meni kuitenkin tosi tiukille, joten päädyttiin siihen finnkinon (kaisaniemi) ruoka"keskiöön" missä oli tarjolla kaikennäköistä. Ja noodlebar, eww, siis aivan järkyttävää kuraa. Samaten oli kuulemma pitaleipäkebab viereisessä loossissa. Leffaksi valittiin mun vinkuma knight and day - tai mikä lie, se kuitenkin missä on Cameron ja kääpiö Cruise - no failed sekin. Perus meininkiä siis... jotenkin epäonnistutaan aina noissa ruokapaikoissa. Hah.
Sulkavalla hengailin ja join kermaa sekä söin keksejä... pysyy linjat kurissa.
Olen koko viikonlopun duunissa, mutta lauantaina ajattelin mennä mähisemään täällä lohjalla pidettävään Tuntuma festivaalille. Että jos on tekemisen puutetta ja hardcore + hippimusa kiinnostaa, sinne siis! Viimeksi siellä ollessa rikoin niskani kun moshasin niin päreissä, jee, odotukset siis korkealla !

Ei kommentteja: