02 heinäkuuta 2010

LOMA!♥


Kengät tapas, leggarit monki, tunika gt 

Mullapaa alkaa looma, jee jee jee jee! Ihanaa, pari viikkoa ilmankakkanaamaduunia, yepee! Aion rentoutua ja relata täysin, että jaksan pysyä siellä vielä hetken aikaa henkisesti tasapainoisena (menetetty jo). Elokuulle on vielä 12 loma päivää ja mä vähän niin kuin toivoisin näkeväni itseni silloin Kreikassa, sama missä siellä, vinkkejä? 

Lähden varmaankin ensi viikon keskiviikkona Sulkavalle tsekkaamaan soudut ja mökkeilemään mummin luona, enkä tiedä otanko koko konetta edes mukaan. Kävin jo kirjastosta eilen hakemassa ison kasan luettavaa.. hei, kertokaas muutenkin suosituksia johonkin irstaalla huumorilla höystettyyn rakkaushömppä-kirjallisuuteen? 

Mut hei, huomenna aurinkoa, toivottavasti siideriä ja LOMAAA. Hyvää kesää ♥

7 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Ihanat legginssit!

Mä luin eilen niitä hakusanoja millä meiän blogiin on löydetty, niin yksi oli "mirette filmtown", wtf? :D

Sagu kirjoitti...

Mikä loma? Voiko sitä syödä? ;__;

Nimim. vasta kaksi kerrytettyä lomapäivää

Solja kirjoitti...

Mä olin alkukesästä Kreikassa Rodoksella, se oli tosi kiva! paljon turisteja ja suomalaisia mut jos ei koe sen olevan haitaksi niin suosittelen. :D lämmintä ja suht halpaa ja paljon elämää.

Ida kirjoitti...

Ootko lukenu niitä J.R.Wardin vampyyrikirjoja? Niistä on suomennettu ainakin Pimeyden rakastaja ja Ikuinen rakastaja. Suosittelen! :)

Anonyymi kirjoitti...

Reija Kaskiahon tulitikkuihmisiä on ehkä paras kirja mitä olen lukenut!!! suosittelen!

Juliahelmiina kirjoitti...

loma, mökkeily ja kirjat ;___; oon vihreä kateudesta!

Mirette kirjoitti...

Riikka: Thank juu. Joo siis mäkin kelailin tota omassa analycticsissä :D Googletin sit itse samaa ja en kyllä päätynyt mun tai teidän blogiin x)

Sagu: Toivottavasti ei! :P Höh, mutta aina voi ottaa omaa lomaa!

Solja: En mä välitä, kunhan on lämmintä ja kirkasta sinistä vettä <3 :D

Ida: En ole lukenut, mutta kiitos vinkistä, laitetaan korvan taakse :P

Anonyymi: Hmm, mistä se kertoo?

Juliahelmiina: Joo, kaivattu hermolepo kyllä kiitos!