31 heinäkuuta 2010

Keke hehe

Ihan näin alkuun mun on annettava suuret krediitit mun siskolle tästä kuvasta ja itselleni kuvan hienosta ilmeestä. Tohon kulminoituu kaikki fiilis "Moi mä olen mökillä, ja mulla on hauskaa". No ei, kyllä mä ihan oikeasti viihdyin siellä, mutta en voi olla silti arvostamatta tätä kuvaa. :D Että joo, tältä mä näytän aamuisin aina kun juon kahvia. Hyväääää huomenta!
Savonlinnasta löysin ehkä parhaimman sävyisen punaisen kynsilakan, malavan Londonin joka oli alessa 3,5€, mun mielestä se on just sen värinen, mitä kirkas punainen pitää olla. Lurp!


No mutta, yllättäen mun pitää nyt lähteä töihin taas tuhertamaan ja masentumaan tekemättömistä töistä. Aaah, paluu arkeen.. ja hoitamaan rekrytointia (ooh, tunnen itseni tärkeäksi). On muuten iskenyt jälleen tatskahimo ja ideankin olen keksinyt, nyt pitäisi vaan mennä varaamaan aikaa, jeeeeeee. Mites, onko teillä willejä viikonloppu suunnitelmia tiedossa?

Killswitch Engage - As Daylight Dies

1 kommentti:

tuijja kirjoitti...

Hahha, paras tuo mökki-ilme! :D Aika herrrrkullinen kynsilakkakin, namm.