21 heinäkuuta 2010

Jou taas

Mulla on ihan sellainen fiilis, että olen mun parin viikon loman jälkeen entistä väsyneempi. Olen nukkunut 12h yöunia ja silti herännyt ihan sairaan väsyneenä. Kiinnostus postauksen tekemiseen on myös ollut nollissa - niin kuin kiinnostus kaikkea muutakin kohtaan. Kaipaan hulluna muutosta, ja kohta varmaan muutan jonnekkin hevon kuuseen vailla mitään tuttua ja tunnettua -  Tampere maybe? Musta tulee kohta meidän liikkeen myymäläpäälikkö, mutta sekään homma ei jaksa oikeastaan enään kiinnostaa. Tylsää!

Lauantaina oltiin tytyjen kanssa helsingissä, meillä oli ihan hurjan hauskaa, kiitoksia vaan siitä teille! Tässä muutamia kuvia illalta.

Miina teki mulle tuommosen otsis ranskanletin jota en osaa itse tehdä :( Hiukset tarvitsee


 Eväänä toimi kuiva fizz ja grillisipsit, NOM.
 Sekä mansikkamargaritat, tässä oli Annin versio, jotain mansikkalikööriä ja kuoharia. Oli hyvää!

 Alla olevassa kuvassa on demonstroitu XD- hymiö.

Pientä perseilyä myös ilmassa. En tiedä miksi joka toisessa kuvassa yritin näyttää mun pyllyä. :|




Onnistuin myös rikkomaan jalat totaalisesti. Näyttää ihan sairaan kuvolta, mun varpaatkin :D Jalkapohjassa oli myös tuon isovarpaan kokoinen rakkula, aah. Askeltaminen on ollut tosi ihanaa nämä pari päivää.

Ennen ördäilyä pyörittiin kaupungilla. Ostin itselleni uuden "baarilaukun" koska kaikista mun omistamista mustista laukuista on mennyt hihna rikki. Tuo oli ihan söpö - ehkä vähän liiankin, mutta ihan ok. Gt 14,95€

Camsu ei osannut blibbossa päättää että kumman laukun se haluaa ( tai ehkä se inhos tuota mestaa ja halusi äkkiä pois sieltä) ;) Jompi kumpi on totuus.

Noo, se siitä. Sulkavakuvia joskus myöhemmin. Väsyttää liikaa.

8 kommenttia:

Anni kirjoitti...

Camsu <3 Blippo!!

Oih, en tiennytkää et sust vois tulla myymäläpäällikkö!! Nousisko liksa sit yhtään?

Kermaperse kirjoitti...

Voikun teillä näyttää olleen kivaa! Mäki olisin halunnu olla mukana!!

Mirette kirjoitti...

Anni, joo tai siis musta TULEE, se on varmaa jo, mut ei mua silti kiinnostais olla siellä töissä. Palkka nousee about 1,70€/tunti siitä mitä mul on nyt. :/ ei hirveesti siltikään.

Kermaperse: Joo haha, oli meillä :D hihi

Jeni kirjoitti...

Noni, kesämeiningit! Varpaille oli käyny vähän köpelösti! :P Kyllästymisvaiheita tulee aina välillä, mulla iskee usein samaan aikaan joku jäätävä liikuntainnostus, kunnes taas tajuan, että ihan turha rehkiä itteensä hengiltä..(plus et ei näille läskimakkaroille KUITENKAAN mitään koskaan tapahdu,saatana)

Kotipaikkakuntaan, nykyiseen kotiin jne. asioihin en oo kyllä pitkään aikaan tympiintyny.. Kertoiskohan se siitä, että kerranki viihtyy?

Thelma kirjoitti...

KATARIINA! :DD

Mirette kirjoitti...

Jeni: VOi olla hyvin mahdollista, että se juontaa itsensä tuosta viihtymisestä... mutta hyvähän se on! :)

Thelma: Mistä sä sen tunnet? :D

Thelma kirjoitti...

Se on mun serkku : DD

Mirette kirjoitti...

Thelma: Hahaa :D Pieni maailma. Joo kossu on mun pal!