26 heinäkuuta 2010

Haamuilua

Pöö. Tänään oli niiiiin tuskallista herätä aamu kuudelta herätyskellon pirinään. Katsoin ulos ja siellä satoi vettä, tuli ihan sellainen fiilis että nyt on syksy ja pakko lähteä kouluun. Ei onneksi. Torkutin tunnin kunnes nousin. Olen ollut toimituksella taittamassa viimeksi kuukausi sitten ja nyt olisi sitten koko viikko hommia täällä Helsingin päädyssä. Raahauduin tänne tosiaan hieman ennen yhdeksää ja mietin että mitä hemmettiä, täällä ei ole ketään... ihan autiota.. tuolit nostettu pöydille ja lattia kiiltävänä. Hmm.... Äsken tänne tuli yksi ihminen jolta tiedustelin että onko tänne tulossa ihmisiä jotka antaisi mulle hommia. Tuon kun olin kysynyt muistinkin juuri ennen kuin kesäkuussa lähdin "loman viettoon", että fack, päätoimittaja sanoi "Voit sitten tulla kymmeneksi..." Ei näin. 

Olen ihan väsynyt viime viikosta, on ollut vähän perhehuolia ja työhuolia (uusi työntekijä päätti lopettaa, joten olen joutunut luopumaan mun elokuun kahdesta lomaviikosta tehdäkseni sen vuorot) mutta eiköhän tämä tästä.  Eilen oltiin typsyjen kanssa Ikeassa ja oli kivaa, ostin vain muutamat lautaset sekä pimennysverhot ja kuolailin meille uutta sohvaa. Jos ei kerran päästä Kreikkaan, niin kulutan ne rahat johonkin hyödyllisempään.... Mielummin sohva kuin esim.. tatuointeja, köh.  ^___^

Ja hei, mä kerrankin voitin jotain, MÄ OIKEASTI VOITIN! Nimittäin tässä Lovely Lenores arvonnassa, yepee!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!

Haluaisitko kertoa mitä kuuluu tuollaisen videovuokraamon iltamyyjän hommiin? Ajattelin omalla paikkakunnallani hakea..
Tilitys? Siivoamista nyt varmaan ja somistamista?
Tekeekö vastuumyyjä laskutukset sun muut vai kuuluuko ne hommat kaikille?
Ja mitä olet tykännyt työstäsi?

Vähän epäröin vielä! :)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Työssä ei sinänsä mitään vikaa, ei kovin vaikeaa tai "raskasta", mutta palkka on huonompi kuin siivoojilla mikä on aika lailla se kaikista suurin miinus. Mä olen tehnyt tota hommaa jo kaksi vuotta joten hirveästi lämpimiä ajatuksia hommiin ei enää ole joten kysyt väärältä ihmiseltä. Mutta siis, aika tylsää ja pitkäveteistä hommaa :D Eli suoraan sanottuna: En suosittele. Mutta hommat on juuri tommosia mitä luettelit :)Vastuualueet vaihtelee vähän sen mukaan mitä joku käskee tekemään. :D