05 kesäkuuta 2010

Vasta valmistunut media-assistentti

Jees, mulla oli tänään sitten valmistujaiset. Nyt olen virallisesti vasta valmistunut media-assistentti. Äti halusi pitää juhlat sen kunniaksi - tai minä - en muista enää, mutta tällä viikolla en enää olisi halunnut - mutta ne järjestettiin silti. Oli kiva nähdä sukulaisia pitkästä aikaa, ja no hei, sain mä aika kivoja lahjojakin. Mm. Lahjakortin marimekkoon (uudet lakanat kimmeltää jo mun silmissä, tai lautaset), lahjakortin suomalaiseen kirjakauppaan (True bloodin sookie stackhouse kirja), Sokokseen lahjakortin (uudet connarit tai hajuvesi), nätin käsikorun ja aah, fresitaa, glurps. Jee!

Äipän kaveri Noona kävi pikavisiitillä pikku poikansa Roopen kanssa. Mä en edelleenkään halua lapsia, tai oikeastaan pidä niistä, mutta Roope oli oikein suloinen tapaus. Kutsuin sitä vaan nolosti lapseksi, voiko tosta lapsesta ottaa kuvia, mitä toi lapsi tekee... No vauvat on kuvattavia varsinkin tuollaisella ilmalla.


Mmmm what is das, graaasss...




Onnistuin ottamaan tasan yhden kuvan koko päivänä itsestäni. Että se niistä mekkokuvista taas, ääh. Ärsyttävää, mutta olin niin hiton kiukkunen muutenkin koko päivän, että tekisi mieli kelata koko päivä takaisin alkuun ja herätä paremmin mielin. Kuva on mitä on, ilme on mitä on. Huomenna laitan mekon uudestaan päälle kun pitää mennä käymään ystävän valmistujaisissa ja sen jälkeen omat pippalot kavereiden kanssa - toivottavasti paremmin mielin.









Äitillä oli vähän terassin rakentaminen kesken. Ja Nasulla uusi sikasiisti kaulapanta, pimp!
Ja Fresitaa, yammm. Mutta nyt kahlaan muutamat blogit läpi ja menen tutimaan. Kauniit unet!

4 kommenttia:

Norppis kirjoitti...

Paljon paljon onnea!

(vähänkö tekee mieli fresitaa.......)

Sazu kirjoitti...

paljon onnee valmistumisen johdosta! mekkokuvii odotellessa... :)

Salka kirjoitti...

Onnea valmistumisen johdosta :)!

Mirette kirjoitti...

Norppi:s Kiitos <3__<3

Sazu: jee, kiitoksia. :D sain nekin vihdoin laitettua.

Salka: Kiitos <3 =)