13 kesäkuuta 2010

TRUE BLOOD SEASON 3

http://www.great-dvds.com/images/True%20Blood%20Season%201%20DVD%20Boxset3.jpg
At the TCA presentation today, HBO officially announced that they’ve picked up True Blood for a third season, set to debut in June 13, 2010. Not that there was any doubt, what with approximately 11 million viewers tuning in each week, but it’s still nice to hear it for certain!

Jee, Truebloodin kolmas tuotantokausi starttaa tänään. Jeeeee! Mun kesä on pelastettu :--D Muita hypettäjiä?

7 kommenttia:

supervain kirjoitti...

mä ja mun äippä tuijotellaan true bloodia kanssa innolla! :D

supervain kirjoitti...

mä ja mun äippä tuijotellaan true bloodia kanssa innolla! :D

Sagu kirjoitti...

Onhan se jännä sarja, ja hyvää draamaa! Ne vampyyrit vaan jostain syystä aiheuttaa mussa hysteerisiä naurukohtauksia, en tiedä miksi :D

Marianne kirjoitti...

Voihan Bill, että True Blood uppoaa muhun täysillä. Oon oottanut kuin kuuta nousevaa tota kolmatta kautta! Jee!

NELLI kirjoitti...

aaaaaa oonko ees oottanu, se kakkossiisonin loppu oli niin pylly :( mitä nyt tapahtuu ?!??!?!?!??!

Mirette kirjoitti...

supervain: parasta :P

Sagu: Haha, ne on niin totisia :D SUKII

Marianne: Sama :D Oh billl.

Nelli: No höpööö! Mitä vikaa joukko-orgiossa? :D

Miisa kirjoitti...

Missä sen 3 kauden voi jo nähä? Mä haluuuun!!!