11 kesäkuuta 2010

Pie


Karppivanssit <3 Äääh, tänään on ollut ihan tappopäivä. Ihmisiä pipona ja pk-kone ei vieläkään toiminnassa - kukaan ei näe niitä 10 lappua missä lukee MAKSU VAIN KÄTEISELLÄ. Yksikin akka suuttui mulle "NO PITÄÄHÄN PANKKIKORTTI KÄYDÄ, MIKÄ PAIKKA SE SELLAINEN ON JOSSA EI PANKKIKORTTI KÄY" "No valitettavasti se on RIKKI!!!!"

Onneksi huomenna on vapaata ja sunnuntaina vasta iltavuoro. Mä niin haluisin jo päästä katsomaan sen sinkkuelämää kakkosen ja no voi olla että korkkiakin pitäisi avata - taas, en vaan tiedä uskallanko enää. Saa nyt nähdä. Mulla on jääkaapissa 8 light mansikka siideriä jotka saatiin duunista kun pidettiin somistustalkoot työajan jälkeen. Mun tekisi mieli tostakin valittaa - ja no sen teenkin, koska tiedotteessa sanottiin että saadaan Crowmooria - joka on elämän nektaria, mutta sieltä tulikin mansikka lightia - HEI, kai jokainen tajuaa mikä ero tossa on? :D T: Rakastan kuivaa omppusiideriä enkä voi  oikein juoda muita makeuden takia (tai no voin, mutta hitaammin.

Valmistujaislahja goodie bagista löytyi mm Rimmelin Sexy curves jota testasin tänään. Mielestäni öö, no en tiedä millaista on, mikä on teidän mielipide? Tuleeko rumat teinihororäpsyt ? Mun mielestä aika normaalin näköistä.




Jee ja leivoin eilen mustikkavadelmapiirakkaa +  vaniljakastiketta. Yammy! :)
Np.


Yääh, ja sanokaa etten ole ainut joka joutuu unohtamaan monta lempparisarjaa jonkun toisen jalkapallo fanittamisen takia...eehhh

10 kommenttia:

brita kirjoitti...

jalkapallo vei true bloodin ainakin, ei hyväksyttävää :< auttaiskohan ripsarin kanssa, jos pyyhkisit harjan kokonaan puhtaaksi ja kokeilisit sitten levittää?

Anonyymi kirjoitti...

millä ohjelmalla tollee muokkaat aina naamaas? :)

Mirette kirjoitti...

Brita, siksi mä olen kattonut ne jaksot aika päiviä sitten x) mut eiks ne tule uusintana aina jonain päivänä? Kohta alkaa kolmas tuotantokausi jEEEEEEEEEEE. Emmä tiedä, ehkä mä haluan teinihororäpsyt :D Sellaset jotka erottuu muusta naamasta, räps räps.

Anonyymi: No siis käytän kuvien muokkaukseen adobe photoshop cs 4, ja sieltä filter valikko ja distort ja pinch, sillä saa peeloiltua. En mä muuten muokkaisi, mutta välillä ilme on niin kehari etten kehtaaa muuten julkaista.

mmiiä kirjoitti...

Kyllä tuo SexyCurves tehoaa ainakin aika hyvin tällaisiin vaaleisiin (okei, kävin jokin aika sitten värjäämässä) ja lyhyisiin ripsiin ihailtavan hyvin :--) Olen saanut sillä aika kivannäköisetkin ripset, vaikka olen jo tottunut ja oikeastaan ihastunutkin tähän hieman omalaatuisempaan lookkiini ns. ripsettömänä!

Näyttää muuten sairaan hyvältä tuo piirakka!

Anonyymi kirjoitti...

vois olla parempi jos et laittais alas ripsaria ollenkaan

Mirette kirjoitti...

mmiiä: Mulla on ainakin omat ripset ihan albiinot että kyllä tolla sai aika kivat räpsyt. Hitto vie kun en tajunnut ottaa sellaista ennen-jälkeen kuvaa. Täytyy vielä ottaa semmonen :P
Se olikin hyvää, niin hyvää että kuulin poikaystävän keittiössä kysyvän "kaadoiksä tätä kastiketta suoraan piirakan päälle" "joo" ja sit se tuli sen koko piirakkavuuan kanssa jossa on puolet piirakkaa + vaniljakastiketta ja söi sitä sitten suoraan :D kiva.Luulin että kyseessä oli yksi pala :D

Anonyymi: Joo, joskus se toimii, välillä näytän ihan huumehorolta silleen :D

MERICAE kirjoitti...

eksyin äsken sun blogiin ja tää on oikeesti tosi ihana ja sun silmät oi hitsi :)

Anonyymi kirjoitti...

Kokeile joskus ripsikampaa. Muovista ripsikampaa on kyllä melko hankala saada "kökköisten" ripsien läpi suttaamatta silmänympäryksiä mutta kannattaa metsästää jostain metallinen ripsikampa.

Anonyymi kirjoitti...

Joo, voisit testata ripsikampaa. Aika karskit ripset. Tai käytä vähemmän ripsaria... musta tuntuu, että tuo ei sovellu käytettäväksi kerroksittain.. tai en tiiä ku en oo kokeillu. Kuvien perusteella vaan.

Anonyymi kirjoitti...

Siis ihan sikaihanat ripset! Möisin perseeni jos saisin tollaset. :)