30 kesäkuuta 2010

Lepardlortto


Hame lindex, paita h&m

Epätoivoinen housewife. Heräsin tänään tyrmistyneenä vasta 10 vaille 12, kiukkusin että miksei mua herätetty aikaisemmin. Nyt aurinko on taas pilvessä ja mua ketuttaa, koska olisin voinut lähteä Tammisaareen. Äiti lähetti viestin 6.19, että lähdenkö sen kanssa Tammisaareen rannalle.  Soitin sille kun heräsin, että olisit sä voinut soittaa vähän myöhemmin kysyäkses uudestaan. No kaipa noita aurinkoisia päiviä tulee vielä, toivottavasti. Tänään on siis vielä vapaa päivä ja yritin pommittaa kaverille viestillä ehdotuksia mahdollisesta ikea/sello/twilight-reissusta, vielä en ole saanut vastausta. Elokuva nyt ainakin on varma juttu tänään, jee. Olen odottanut tätä hetkeä kuin kuuta nousevaa, jopa mun 17v sisko totes että eiks noi vamppyyrijutut oo vähän ohi jo? HELL NO!

Onko kukaan lukenut sitä Sookie stackhousesta kertovaa kirjaa? Mulla olisi lahjakortti suomalaiseen kirjakauppaan ja aloin miettimään josko se pitäisi sitten ostaa koska se voisi olla hyvää lukemista sulkavan metikössä. Toivottavasti onni suosisi edes vähän noiden ilmojen suhteen kun yleensä aina siellä sataa ja on kylmä.  

 Ps. Mulla on matka kuume!
 

4 kommenttia:

NELLI kirjoitti...

mää muuten oon sitä mieltä että sulla on hirmukiva tyyli ! ihan vaan tuli tässä mieleen jos en oo aiemmin sanonukkaan tästä.

kumpi on parempi; true blood vai ne twilight -hommat ? mää en oo harrastanu jälkimmäisiä eikä mua hirveesti nappaa. niin ja määki tahon lukea ne sookiekirjat !

ps. vapaapäivä on yhdyssana ;)))))))

marjut kirjoitti...

Ei todellakaan oo vanmpyrijutut ohi!!! :D
Oon ite lukenu kaikki ne 10 Sookie Stackhouse-kirjaa englanniks ja suomeks se olikin aika kauheeta luettavaa! En tiiä johtuuko siitä että oon tosi kauan jo lukenu kirjat englanniks niin alkaa (käännetty) suomenkieli kuulostamaan todella tyhmältä! Mutta siis todellakin muuten suosittelen tota kirjasarjaa, on jopa parempi ku tv-sarja.
Sunnuntaina kans kattoo Eclipse <3

lunazz kirjoitti...

Oon lukenu kaikki sookie-kirjat, ihan parhaita! :) Mut jos vaan enkku taittuu, niin kandee ettiä niitä kirjoja cdon.com:sta tai adlibris.com, sieltä saa 8 ekaa kirjaa pokkarina ja muistaakseni alle 40 egee yhteensä, joten halapaa lystiä! :)

Mirette kirjoitti...

NELLi. Haha, kiitoksia, mä oon joskus miettinyt, et oisko jotain tapaa millä kuvata mun tyyliä - spuge-emo-ernu-fashionwannabe? :D

Hmm mä sanon et rakkauden puolesta twilight ja himon puolesta true blood :DDDDDDDDDDDDDDDDDD Yritä nyt tosta siit ymmärtää. Ja kiitos korjauksesta - vaikka en jaksa korjata sitä :D

marjut: No hyväää, mun on kyl sit pakko vaan ostaa se eka versio ja katsoa millanen se on kirjana - haluisin että se kirja ois aavistuksen erilainen kun tv sarja ettei kaikki olis jo niin tuttua. :)

lunazz: Mä käyn viimestää ens viikolla ostamassa ykkösen :P En kyl jaksa enkkuu. hihi