29 kesäkuuta 2010

Kesä

Ooh, kesä rakas, sua on kaivattu! Ihanaa kun paistaa aurinko vaikka täällä meidän hiiren kopissa on kuuma kuin saunassa. Mietin alkukesästä, että tänä kesänä en varmasti läträä millään itseruskettavilla (Dovella lähinnä) koska se on niin turhauttavaa ja turhaa.. nyt kuitenkin mitä enemmän aurinko paistaa ja ihmiset ruskettuu mun ympärillä, on taas iskenyt se kuuluista öö, tanorexia, haha. Eli mäkin haluan ruskettua, haluun haluun haluun! Mutta mun iho lähinnä vaan punertuu :(Alla oleva kuva havainnollistaa sen hyvin - Salama ehkä aavistuksen vaalentaa tätä lärviä, mutta kyllä se silti aika pale on.










Kameraa en ole jaksanut roikottaa mukana, kun olen pyörinyt oikeastaan vain yksin. Eilen olin rannalla yksin ja ilma oli aivan ihana, tuuli ihan hulluna ettei tullut sellainen inhottava läkähdyshikikuolen-olo mutta oli silti lämmin. Ainut asia mikä mua masentaa julkisilla rannoilla on kaikki superlaihat biksutytöt ja tunnen pientä alemmuutta, mutta plääh, leikin että kukaan ei näe mua. :--D

No anyways, puolilta päiviltä näytti siltä että menee pilveen, no katoin true bloodin uusimman jakson, datailin ja kävin kaupoilla kunnes aurinko tuli taas kunnolla esiin. Istuin n. tunnin partsilla tuskahiestä märkänä, aloin tekemään ruokaa ja valmistumaan siihen, että kohta pitää valua duuniin - tsekkaus työvuorolistaan - VAPAA PÄIVÄ. :| Olisin ihan hyvin voinut mennä rannalle vielä puoli kahdeltakin (kun en viitsi lähteä sinne jos melkeen heti pitää tulla jo takaisin). Olen jotenkin niin tajuttoman hajamielinen, ettei mitään rajaa. 

Sokoksen aleista ostin uutta kosmetiikkaa kaappien täytteeksi: shamppoota, astetta tummeman  lumenen meikkivoiteen (toivossa on hyvä elää), Loreal sublime bronze itseruskettavaa johon himon sain ostoslakossa blogista  vaikka siellä puhuttiinkin kasvosuihkeesta ja Nelliinakin oli hehkuttanut tätä kyseistä tuottetta -  joten pakkohan sitä nyt on munkin testata. Mut saa kyllä helposti ylipuhuttua, tai väärin sanottu, mä vaan olen mainoksen uhri. Sitten uutta aurinkorasvaa ja normirasvaa. Huomenna otan testiin tuon ruskettajan kunhan ekana jaksan kuoria hipiäni.

Huomenna ehkä piknikkiä ja 100% varmasti menen katsomaan Epäilyksen - vaikka yksin, toivottavasti aurinkoa ja sit to-pe töitä ja LOMA. Parin viikon loma, jonka aikana lähden ainakin tsekkaamaan Sulkavan soudut ja toivottavasti tekemään jotain muutakin, jeee.

4 kommenttia:

Jeni kirjoitti...

Tööt! Tanorexia vaivaa täälläki, itseruskettavia on läträtty jo niin paljon, että alkaa kyllästyttää. Väri ei vaan perhana meinaa tarttua vaikka grillais auringossa tuntitolkulla... Kerro heti mitä mieltä oot tosta Lorealin uutuudesta, kun oot päässy testaamaan.. Sitä on tullu kuolailtua seuraavaksi aseeks :D

viv kirjoitti...

Päätin tänään taas, että rusketus on mulla ihan ruman näköinen kun grillasin itseäni mökin rannassa ja valelin itseeni jotain rusketusöljyä 90 luvun alusta (pullo löytyi möksältä) Auringossa maatessa, alkoi vaan naama punottaa ja sain mielukuvan että olen sika vartaassa jota valellaan jollain grillikastikkeella :DD

Kermaperse kirjoitti...

Mulla ei tartu rusketus naamaan!
Kadet on ihan ruskeet, mut naama nayttaa silta, ku olis liian vaaleeta meikkivoidetta, vaikka ei olis meikin meikkia. En kasita. Paatin kuitenkin, etten tana vuonna turvaudu mihinkaan itsestaanruskettaviin. Luomuna mennaan! :D (Aurinkorasvaakin olen kayttanyt niin vahan, etta aiti suuttuis jos tietais :D Paloin vaan vahan hartioista ja selasta New Yorkissa, mut ei kerrota aipalle)

Mirette kirjoitti...

Jeni: Joo, vielä en ole testannut kun en jaksa kuoria ihoa :D hirveä vaiva, haha, huomenna viimeistään!

viv: Mul on vähän sama fiilis itsestäni aina kun menen aurtinkoon vähissä vaatteissa. :D

Kermaperse>: No ei mullakaan, hikoon kun pieni sika koko ajan.. nyt on ehkä semisti tullut jotain - lisää aurinkoisia päiviä odotellessa!