09 kesäkuuta 2010

&%&!/!

Huoh, nyt voin sanoa, että kiristää päätä. On kiristänyt viimeiset kaksi viikkoa ja räjähtelen joka päivä. Mulla olis muutamille ihmisille hieman sanottavaa, mutta en vaan jaksa tai saa sitä itsestäni irti. Tälläkin hetkellä (nolosti sanottuna) tekisi mieli poistaa n. 50 ihmistä mun fbstä ja varmaan pian niin teenkin. Ei jaksa välittää enää, en jaksa. Ja joku jo kommentoikin, että lopeta valittaminen, no joo niin pitäisi, mutta se kuuluu mun perusluonteeseen, ihmiset osaa olla vaan niin ärsyttäviä.:D

Tänään töissä meidän PK kone myös lakkasi toimimasta. Tein isot plakaatit tiskille, että meillä käy vain KÄTEINEN, ja silti joka toinen kysyi "öö, eiks visa electronkaan käy?" No onko se käteistä &%&!&"&!? rekfaefködvkjsaerjgkrejfvszöfdlvmaer. Onneksi ensi kuussa voin mennä taas viikoksi homehtumaan sulkavalle järven rannalle kauas kaikesta sivistyksestä ja hieman rauhoittumaan :D En ole selvästikkään päässyt vielä yli tästä teiniangstista.

Image and video hosting by TinyPic
Normaalistihan mulla ei ole taipumus kähertää hiuksia tollaiseen "Maijalla oli karista"-kiharaan ( voisin kuvitella siis itseni laulavan tuota samalla kun telmin keskellä peltoa pikku lampaiden kanssa pitsilakki päässä), mutta ostin uuden piippausraudan vanhan rikkoutuneen tilalle - ja olihan nuo ehkä aavistuksen juhlallisemmat kuin normaali pörhö. Kuvat siis on lauantai päivältä ennen R:n valmistujaisia. Jännä juttu muuten, kaikki kuvat on otettu samassa kohtaa, mutta vaihdoin vain kameran suuntaan. Hieman eri vibat, eller hur? Nyt alan katsomaan morganeita ja uutta wallanderia, parasta. Kyllä tämä kesä vielä iloksi muuttuu, kunhan alkais aurinko vaan paistamaan aavistuksen lämpimämmin.

4 kommenttia:

Juliahelmiina kirjoitti...

Mä tein viime kuussa sellasen radikaalin vedon, että pistin koko fb-profiilin jäihin ja ai että kun onkin levollinen olo kun ei tarvitse lukea kenenkään idarin valitusta tai tuntea mitään morkkista siitä, kenelle olen taas jättänyt soittamatta. Suosittelen ;)

Ja tosta työjutusta tuli mieleen omat kivat kokemukset. Meillähän jumitti viime lauantaina koko kassa, ei suostunut ottamaan kortteja, hyvä kun sai ostokset siihen laitettua. Kellään ei tietenkään ole käteistä ja lauantaina on paha soitella kellekään yllemmälle taholle että nyt perkele se kassa toimimaan :D Onneksi kassa vähän virkistyi iltapäivää kohden...

ps. okei tunnustan itsekin kuuluvani tähän "käyks teillä visa electron" -kansaan :DDD

Sazu kirjoitti...

hehee mä olin kans tossa koko alkuviikon ihan vittuuntunut, jotenki tuntui että kaikki menee pieleen ja joka ikinen pikkuasiakin ärsytti, angst. :D eilen sitten vedin kunnon itkupotkuhuutoraivarit ihan keskenäni, ja sitte alkoikin menkat. oishan se pitäny arvata. blame it on hormones, since you can. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Etpähän ainakaan esitä mitään yltiöpositiivista, jos tekee mieli valittaa niin sitten pitää valittaa.

Ei millään pahalla mut tollaset topit jotenkin leventää sun hartioita :s

Mirette kirjoitti...

Juliahelmiina: No toikin voisi olla aika hyvä ratkaisu, mutta sitten ahdistun siitä, että tuntuu että missan kaiken :D

Meil on kone vieläkin sökönä, viikonloppu tuloss ja euron päivät, aah odotan innolla.

Sazu: Yleensä ne kyl onkin jotain pms, tämä on vaan mun normiolo :D not nice

anonyymi: Niin, tai sitten voisin vaan olla hiljaa ja kiroilla itsekseni :(

Mulle ei tunnu sopivan mitkään topit, koska mulla on normaalia leveemmät hartiat, pitää vaan deal with it :'(