21 kesäkuuta 2010

Ennalta-arvattava

Joo, olen tosi ennalta-arvattava veaatteiden suhteen - mutta oikeasti blogit toimii myös ns. katalogina itselle. Varsinkin alejen aikaan blogeista löytyy erilaisia bongauksia, mitä voi sitten itse lähteä bongailemaan. Jos joku tippui jo kärryltä alkumetreillä, niin yritän perustella tuota weekdayn hametta, jonka lunastin 12,50€. Kelpaa, vaikka en kyllä itse tykkää että edestä hame on lyhyempi kuin takaa... miksei se voi olla kaikkialta yhtä peittävä... tai sitten mun maha vaan nostaa etuhelmaa entistä enemmän... Enkä ymmärrä miten onnistun sotkemaan tuon vyötärökuminnauhan, se on ihan rullalla?! ja noin on  käynyt toisellekkin hameelle. Miten ihmeessä sen saa pysymään normaalina? :--D
Ulkokuvat on otettu sunnuntaina joskus kymmenen aikaan illalla, sinänsä aika hienoa että tuohon aikaan on noin valoisaa. Olin kuitenkin darrassa, superväsynyt ja näköjään TAAS kulmakarvaton. En tajua mihin ne katoaa aina, vaikka kuinka värjäisin tai lätkisin kulmakynää. No olen oikeasti blondi muutenkin.


En oikeen tiedä onko tämä blogi tekemässä kuolemaa. Ketään ei kommentoinnin vähyydestä päätellen kiinnosta. Enkä tiedä kirjoitanko tätä nyt lähinnä itselleni jotta olisi jotain tekemistä - tai no mitä minä mussutan - sehän se syy on. No joo, pohditaan asiaa, en mä nyt lopettaakkaan viittisi, koska sitten se vähäkin tekeminen loppuisi. :--(

Mut hei, aaaaaaaaaaaaaaah, TRUE BLOOD SEASON 3 EPISODE 2 lähtee käyntiin 3minsan sisällä, jipeewwww.

PS. Hyviä vinkkejä juhannuksen viettoon? Mitäs muilla on mielessä?

20 kommenttia:

Juliahelmiina kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Juliahelmiina kirjoitti...

Mulla on toi sama hame trikoisena ja mustana ja siinäkin menee toi kuminauha ihan kieroon. Ärsyttävää!

ps. yllätytkö jos sanon että mulla on juhannussuunnitelmat ihan auki. nää pakolliset juhlapyhät ei oo ihan mun juttu :D

Maiski kirjoitti...

Mullaki käy hameiden kuminauhojen kanssa samalla lailla :D en käsitä MIKS! Oon koittanu selvittää meneekö ne pesussa väärin vai pukiessa vai mitääh mut en tajua.

viv kirjoitti...

ei saa lopettaaa! :( juhannuksena voi esimerkiksi: a.olla kotona ja vittuuntua yksinäisyyteen b. mennä baariin ja vittuuntua siellä, että taas olen täällä enkä tee muuta kivaa. c. mennä mökille ja vittuuntua hyttysiin ja siihen että puhelimessa ei ole kenttää

Jeni kirjoitti...

Tööt! Hiljainen lukija aktivoituu nyt, älä lopeta!

Tän vuoden juhannuksen vietän ensimmäistä kertaa kaupungissa. Yllätyksekseni se ei edes ahdista.. Aikaisempina juhannuksina on ollut just se "pakko" keksiä jotain erikoista, mökkeilyä, yms. Mikä on oikeestaan ihan paskaa :D Nyt vedetään rehelliset kalsarikännit pääkaupunkiseudulla ja unohdetaan kaikki vouhotus. Taitaa sitä ihminen vaan vanheta, kun ei enää jaksa kiinnostaa..

Anonyymi kirjoitti...

Minä luen!!! :) Olen vaan huono kommentoimaan.. Yritän parantaa tapani.. Jatka samaan malliin vaan.. :)

-Emma-

Sazu kirjoitti...

kyllä kiinnostaa, vaikkei aina saisi ajoiksi kommentoidakaan. :) noh, mähän silloin sun vappupostaukseen jo kerroinkin boikotoivani tämmöisiä juhlapyhiä, joten ei mitää mökkeilyä mulla tiedossa ainakaan. taitaa itseasiassa käydä nyt niin, että mä meen kaverille helsinkiin ja me tehdään jotain mikä tuntuu sillä hetkellä kivalta. eli ei mitää paineita. :) ja pääsen vihdoin ehkä toivottavasti toteuttamaan mun pitkäaikaisen haaveen - makaamaan keskelle manskua ottamaan valokuvia.

Unnu kirjoitti...

Eii! Älä lopeta. Sun persoonalliset kuvat ja jutut on aina parhaita. Se miksi mun mielestä erotut blogikentällä on, että olet täysin oma itsesi. Et kumartele mihinkään suuntaan. Ainut, että mun mielestä sun viime aikainen väsymys on näkynyt postauksien itsensä toistamisena. :) Mutta se on sun arkea eikä sen kuulu olla mitään ihmeellisempää vain siksi että lukijat sais enemmän sisältöä koneella istumiseensa. : D

Anonyymi kirjoitti...

minäkin luen ahkerasti blogiasi,ethän vain lopeta!
juhannus menee maalla ollessa,hyvästä ruuasta ja hyvästä seurasta nauttiessa.

Ulrika kirjoitti...

Minäkin kyttäilen muiden alelöytöjä niin tietää vähän mistä mitäkin löytää :D ps. ei se tarkoita ettei kukaan lukisi vaikka kommentteja ei aina olisikaan. Käytätkö google analyticsiä? sieltä on kiva vakoilla paljonko vierailijoita on käynyt.

marjut kirjoitti...

Joo täälläkin on yks lukija lisää joka ei juuri koskaan jaksa kommentoida! Älä ihmeessä lopeta, jos susta ei itestä tunnu just siltä ettei kiinnosta pätkääkään enää!

aba kirjoitti...

MUA KIINNOSTAA TÄÄ BLOGI !
.. ja kommentoin myös toisinaan. :)

Juhannuksena Himokselle! Ota kavereita kainaloon ja tulkaa sinne kans.

Anonyymi kirjoitti...

kiinnostaahan :(

Anonyymi kirjoitti...

älä pliide ikinä lopeta!!!!!! oot paras, anteeks en ikinä kommentoi kellekkään mut nyt oli pakko ettet vaan lopettaisi </3

Anonyymi kirjoitti...

ÄÄÄÄ EI SAA LOPETTAA D: oon hyvä stalkkeri mut huono kommentoimaan.

tähtityttö kirjoitti...

moni varmasti lukee mutta kommentointi helposti vaan jää.. tää blogi on ihanan persoonallinen ja aito, pysy täällä ja pysy just tollasena!! :)

chiu kirjoitti...

täällä yksi samaa mieltä muitten kanssa oleva, eli et saa lopettaa! kyllä meitä lukijoita on vaikka itse en henk.koht usein kommentoikaan. :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei ei saa lopettaa ! Mä oon lukenu sun blogia jo jonkun aikaa ja nyt kommentoin ekaa kertaa vasta =( Anteeks. Taidan alkaa kommentoida useammin blogeja joita luen ;)

NELLI kirjoitti...

no eläääää ! vastahan sut täältä bongasin :D en haluu menettää tätä hnnngghh. sitä paitsi saat ihan varmasti ainaki triplana enemmän kommentteja ko mää, mulla kans tulee semmosia turhautumisia ja angstipuuskia että no _vittu_ mitä mää tänne kirjottelen ko kettää selevästikkää ei kiinnosta. sitte tajuan että hei onhan mulla bloglovinissakin neljä lukijaa wohoo. se vähän piristää. vaikka vois niitä olla enemmän.

nii joo sori tämä avautuminen mutta älä lopeta ko mää jotenki tykkään sun asenteesta !

Anonyymi kirjoitti...

Älä jooko lopeta kun tämä on mielestäni yksi parhaista blogeista!