31 toukokuuta 2010

Uudet kynnet


Mitä tapahtuu kun laitetaan spugetytölle neitikynnet? Mun ensimmäinen päivä näiden kanssa on ollut aika tuskainen. Dataaminen sattuu ja on vaikeeta, en saanut kaupassa purkkapussia auki ja arvatkaa mikä probleema iskee kun tulee kakkahätä? Girls, how can you deal with it?





Mun myymäläpäälikkö, jolta siis sain lahjakortin näihin, totes, että jo parin päivän päästä niistä tulee sulle etu kun feikkikynnet on vahvemmat kuin omat... (uskoiskohan tuota). Mun käsitykset myös muuttui kynsien laitosta. Ne ei ole tosiaan sellaiset valmiit kynnet jotka liimataan oman kynnen päälle ja koristellaan, vaan näihin tarvittiin paria "kasvorasvapurkissa" olevaa mömmöä jota laitettiin siveltimellä päällekkäin, sitten tehtiin jotain juttuja, painettiin, hiottiin ja tungettiin johonkin valohökkeliin, hiottiin uudestaa - ja avot, kynnet oli timagia vaille valmiit. Cool!
Olisin voinut valita oikeastaan minkälaiset tahansa, mutta halusin jotain suhteellisen yksinkertaista ja nättiä. Ehdotin että laitettaisiin vaan ranskalaiset tipit, niihin jotain hopeaa glitteriä ja se saisi olla siinä. En osannut myöskään päättää millaisen kärjen halusin, joten päädyin "ovaaleihin". Näistä tuli mielestäni aika luonnolliset, mikä on oikein hyvä.
Mitäs mieltä te olette, tuliko liian pliisut vai blingblingit?

Mä jatkan herkuttelua feikkismoothiella. Tämä on hyvää mutta ei smoothieta nähnytkään. Yam! :--D


Niin joo, ja kynnet kävin laittamassa lohjalaisessa starnailsissa, ja hinta on n. 75-85€ riippuen härpäkkeistä mitä siihen haluaa. En muistanut kysyä, onko nämä nyt ne akryylit vai geelit, ne vaan tehtiin mulle. :D

6 kommenttia:

tuijja kirjoitti...

Oi, hyvältä näyttää! Mä taas olen ihan pulassa jos leikkaan kynnet lyhyiksi :D

Mirette kirjoitti...

Tuijja: Mulla on koko ajan sellainen kammo, että nämä irtoo. Näin untakin, että mulla oli enää 2 kynttä jäljellä :D

Anonyymi kirjoitti...

taisivat geelit sulle laittaa, jos mä nyt yhtään olen kynsijutuista ikinä mitään ymmärtänyt :D Ite himoitsisin geelejä, mutta nykysen työpaikan takia en voi niitä ottaa. En saa pitää edes kynsilakkaa kynsissä :(

Camilla kirjoitti...

Minäkin tässä katselin ja lueskelin, että geelit mahtoivat pistää sulle. :) Ja kyllä se sun pomos oli ihan oikeassa: nuo on kestävämmät kuin omat ja lopulta sulle tulee kauhea dilemma, että "pitäs saada uudet, mutta ei oo rahaa". Nimim. Kokemusta on. :DD

Salka kirjoitti...

Ihanat kynnet, näyttää just sellaisilta luonnollisilta, ei missään nimessä övereiltä :)!

Ystävällinen hei kirjoitti...

Geelithän nuo ovat. Näyttävät yksinkertaisesti luonnollisimmalta kuin akryylit. Mulla on kaks kertaa ollut. Ekaks laitettiin ranskalaiset ja sitten rankalaiset mustilla tipeillä. Ne oli upeat, mut yleisesti noi ei kestänyt mulla kuin parin viikon kunnes jo joku katkes. Eli niin kauan kuin oon tässä työssä niin oon suosiolla ilman.

Mutta nätit ovat ja ei tähän mennessä oot jo varmaaan tottunut niitä käyttämään.