06 toukokuuta 2010

Pullakakka

Mun mielestä se on ihan pullakakkaa jos bloggaajat väittää, että on parempi mielummin laittaa lukijoita varten 50 uutta postausta ennen kuin vastaa kommentteihin "koska lukijat mielummin haluaa uusia postauksia kun niitä vastauksia"... kööh, tai mitä nyt selityksiä olenkaan kuullut. Tottakai sä haluat kuulla vastauksen mahdollisimman pian, varsinkin jos olet kysynyt jotain - ei sitä jaksa enää alkaa viiden uuden postauksen jälkeen pläräämään, että mitähän se nyt vastas siihen - ai ei vieläkään mitään. Vuorovaikutuksestahan tässä hommasta on kyse. Muutenkin tämmönen "Fanittakaa mua" -bloggaus on mennyt multa yli korvien. En ole liittynyt tasan yhteenkään faniryhmään, koska mun mielestä se on ihan naurettavia ja aiheuttaa mussa vain pieniä hymähdyksiä. Yli-ihmisiä. Not.

Mutta takaisin asiaan, kuka ihme kirjoittaa julkisia blogeja,tahtomatta niihin kommentteja? Varmasti sellaisiakin on, mutta yleensä ne on automaattisesti laitettu privaatiksi.  Myös bloggaajan pitää vaivautua vastaamaan komsuihin hyvällä tahdilla, tai ei ketään kiinnosta enää mitään kirjotella.  Tämä kyllä pätee myös vastakommentointiin.. ainakin itse olen huomannut, että jotkut vakkarikommentoijat on lopettanut kommentoinnin ja suurin syy on varmaan, että en ikinä muista kommentoida heille mitään..

Mä en ole vastannut kommenttoihin, koska en ole jaksanut. Niitä on kiva lukea ja mua harmitttaa hirveesti, että hotmailin kautta ei voi suoraan vastata jokaiseen saatuun kommenttiin - helpottaisi asiaa hurjasti. Mutta lupaan parantaa tapani.

Ei tässä nyt ollut päätä eikä häntää. Yritin lukea ekat 5 lausetta kunnes kyllästyin omaan tekstiini. lol.

Mut hei, mä sain oman minttulakkani. Toimituksessa kukaan ei ollut huolinut tätä, joten sain viedä sen kotiini. Se on ilmeisesti veromodan lakkaa, en ole kyllä bongannut liikkeistä tuota mistään? hmm..
Image and video hosting by TinyPic 
Image and video hosting by TinyPic
Harmi vaan että mun sormet senkun rumentuu rumenemistaan :D Nyt kaikki käsirasvafirmat, sponssia! Voitte väittää sen jälkeen itseänni ihmeiden tekijäksi jos saatte nämä sormet näyttämään 21-vuotiaan tytön sormilta.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tänään mä tuhlasin hieman mun säästyneitä vappurahoja. Ostin sitten sen nahkarotsin, koska se farkkunen oli vähän turhan tiukka näille alleille. Lindexistä 49,95. Lompakko itkee verta.  Ostin myös jotain muuta kivaa, mutta esittelen sen vaikka huomenna tai joskus. Nyt tossa naulassa toi takki näyttää lähinnä joltain amistakilta. Mutta sellainen mä olen. ♥

Image and video hosting by TinyPic

ps.Leggings Are Not Pants, So Cover Your Ass.

15 kommenttia:

Maija kirjoitti...

Olen itsekin miettinyt että etenkin kommentteihin jossa on selkeä kysymys, olisi kiva saada vastaus... Ymmärrettävempää on jos joka kohteliaisuutta ei erikseen kiitä.
Eipä tuo ole ollut mun vaivana, mutta ymmärrän hyvin ihmisiä joita harmittaa kun päivä toisensa jälkeen eivät saa vastausta.
Sulla on muuten tosi kiva blogi :)

Mirette kirjoitti...

Maija: Niin, tai itse olen kokenut sen hirveen rasittavana, että kysyy jotain asiaa, ja sitten aina uuden postauksen ilmestyessä olettaa että niihin vanhoihin kyssäreihin on jo vastattu, niin noup, ja kun tämä toistuu 5 kertaa, ei viitti kommentoida enää ollenkaan. :D
Ja kiitos ^__^

Laura kirjoitti...

Oon pikkasen eri mieltä tosta kommentteihin vastaamisesta, koska joskus kysytään niin älykääpiöjuttuja ettei niihin viitti edes vastata esim. "mistä ostat noi sun ebayvaatteet?" tai "missä on Helsingin rautatieasema" -google on myös keksitty.

Ite kyllä aina vastailen kommentteihin, koska ei niitä nyt niin paljon tuukkaan. Mun mielestä jos on jotain tärkeetä asiaa niin sitten pistäis osata laittaa sähköpostia.

Mutta noin niinku muuten oon samoilla linjoilla kanssas :D

ihana takki <3

Sanni kirjoitti...

En itekaan oikeen tajuu tota fanittamista. Mulle esim. feisbuukki on jotain ihan muuta varten ku sita et ihmiset nakee keta kaikkii bloggareit ihkutan :D
Toisaalt toi kommenttijuttu arsyttaa muakin, mut jotkut bloggarit saa satoja kommentteja joissa vaan todetaan, et ihana asu, tjt... ni vahan tyhmaahan niihin kaikkiin on erikseen alkaa vastaamaan.
Toi lakan savy on kiva! pitaaki ehka taas alkaa hamstraa kaikkii kivoi kesasavyi, ja sit jattaa ne laatikon pohjalle, ku en kuitenkaan jaksa alkaa lakkailee, ku arsyttaa et menee huonoks paivassa! grr

sarkku kirjoitti...

Joo meikä vois allekirjottaa tuon tekstis + ton viimesen ps. kommentin :---D Ittee ahistas jos ois paljo suositumpi blogi ko sitte just ei ehtis vastata kommentteihi ja semmone on ikävää :c

Ja vähä oon kateelline tuosta minttulakasta : |

nadjastrange kirjoitti...

mua itteäni harmittaa se, etten aina ehdi vastailla kaikkiin kommentteihin. mut jos niitä oikeesti tulee jotain tyyllin 50kpl/postaus, niin siinä ajassa kun vastaa niihin olis ehtiny tehä jo uuden postauksen ja tehä vaikka mitä :D

mua itteäniki harmittaa jos oon kysyny jotain eikä siihen kuulu vastausta, mutta toisaalta ymmärrän ettei kaikkien aika vaan yksinkertasesti riitä.
sit kannattaa laittaa sähköpostia jos kysymys on oikeesti tärkee ja haluaa saada pikasen vastauksen :)

ps. voita vero modan kynsilakkoja sai kaupanpäälle ostaesssaan vero moda very -malliston vaatteen :)

Kermaperse kirjoitti...

Amen tohon ps. kommenttiin! PLEASE cover your ass!

Mirette kirjoitti...

Laura: Niin no tietysti aina kysymyskin vaikuttaa paljon. Ja kommenttikin, joihinkin on tosi vaikee vastata muutakun "jee, wuhuu joo kiitti". :D Ja ittellä kyllä ei koskaan ole ollut niin tärkeää asiaa, että pitäis spostia laittaa. Ehkä se pv tulee vielä.

Sanni: Niimpä, varsinkin jos saa 100 kommenttia päivässä ja sieltä pitäis kaivaa ne oikeat kysymykset - mutta ennen kuin vastaa niihin kysymyksiin, pitää vastata muillekkin, että kaikki ei loukkaannu.. ääääääää, mä lopetan bloggauksen. :D

Sarkku: Mä allekirjotan tosta tekstistä ainoastaan vikan tekstin, mauhaha, no ei. :D Mutta niimpä.

nadjastrange: onko ihmisille ees yleensä lopulta niin tärkeää asiaa, että se vaatis hetiheti vastauksen. En kyllä usko. Joten mun sepityksiltä lähtee kokonaan pohja. :D Mut ei ole uutta.

Mut tosiaan, niinkun tuolla aiemmin jo mainitsin yhteen vastaukseeen, että on tosi vaikea alkaa erottelemaan niitä jyviä akanoista, niin sanotusti. :(

Salka kirjoitti...

Musta on tullut laiska kommentoimaan sekä vastaamaan mulle osoitettuihin kommentteihin, mikä kyllä harmittaa itseäni..niihin pitäisi oikeasti vastata heti, niin ei ehtisi kerääntyä rypästä, jonka purkamiseen taas kuluu enemmän aikaa, kuin nopeaan ykisttäiseen vastailuun :T

aba kirjoitti...

AAMEN! Naulankantaan jälleen Mirreseni. :)

Mel kirjoitti...

Mun mielestä kommentteihin vastaamiset on yleensä hieman turhia. Tai ainakin ite tuun aika harvoin kattomaan että onko se blogaaja vastannut mun kysymyksiin kun ei ne yleensä ole niin tärkeitä :D Tietenkin lukijoiden välisiä nahisteluita on aina kiva seurata!

Ulrika kirjoitti...

Minä tilaan jatkokommentit aina mailiin niin ei tartte käydä kurkkimassa että millon se bloggaaja vastaa. Valitettavasti kaikissa blogeissa ei ole tuota linkkiä, joten sellaisiin blogeihin tulee harvemmin kommentoitua mitään.

NELLI kirjoitti...

aivan supersupersuperihana kynsilakka ! tahtooooooo

ps. hassua, oletko (ollut) tyylitaivaassa ? olen joskus siellä törmäillyt suhun ja nyt löysin blogin, whoaaa, jännää ! jos et ole koskaan ollut kyseisessä paikassa, unoha tämä osio tästä kommentista :-D

Mirette kirjoitti...

Salka, niimpä, sepä se. :D

Aba: jeah ^__^ :)

Mel: Ensin kun luin tuon sun vastauksen, olin "et no mitä vit, mitä järkee koko hommassa on" mut joo, no loppuje lopuksi onhan se. Mut sit on niitä kysymyksiä johon haluu sen hemmetin vastauksen eikä saa, niin on aika shit. Mä unohdan melkein aina, että olen kysynyt ees jotain, ja sit kysyn sata kertaa samoja asioita uudestaan. :D

Ulrika: Mulla ei toimi toi sydeemi, siis en tiedä miksi! :o

NELLI: Munki mielestä oikein syötävää. Olen ollut tyylitaivaassa ja olen vieläkin nickillä pushmeaway, en vaan koskaan muista päivitellä sitä kun se sivu on niin hidas. :D

NELLI kirjoitti...

nonnii, ihan oikein mää sut muistin ! ja nuista tatuoinneista tunnistin, varsin ihania ovat :)emmääkään jaksa sitä tyylitaivasta enää päivitellä, liian sekavaksi menny se sivusto... niin ja kiitos ihanasta kommentista, tosin en kyllä tiiä yhtään ketä "paon pahismuijalla" meinaat ::D