05 toukokuuta 2010

Moikkamoi.

Olin eilen töissä, pääsin sinne poikaystävän kyydillä, joten en hirveästi tajunnut pukea päälleni. Totesin jo 50metrin kävelymatkan kaupalta toimitukseen olevan liian pitkä vesisateesta johtuen, mutta en silti saanut taivuteltua poikkista kuskaamaan vielä sitä matkaa. :D No, toimitukseen päästyä tärisin kylmästä koko päivän ja istuin siellä takki päällä hörppien teetä. Ihmettelin myös, miksi tuntuu että koko selkäydintä vihloo kauttaaltaan... tai siis selkärankaa x) ja mittasin kuumeen. Aluksi näytti 37,5(missä meneen kuumeen raja?) ja sitten iltaa myöten se nousi 38 asteeseen. :( Jouduin perumaan tämän päivän työvuorot, mutta nyt olo alkaa jo olla normaali. Miksei mulle voi iskeä semmoinen kunnon viikon kestävä kuume... vaan ne pitää olla tommosia turhia nysäkipuiluja. Mistä lie johtunut moinen? :/

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Voihan se olla että palelluin kun viikonloppuna peeloilin pallomekossa aika kylmässä tuulessa, tiedä tuota. Ei mulla muuta. Katoin äsken shutter islandin, oli vähän outo. Odotin kyllä parempaa. :(

4 kommenttia:

Kermaperse kirjoitti...

Olet aivan ihanainen!

Kun mulla iski outo alaselän kipu + kuume, oli kyseessä munuaisiin iskenyt virtsis. Ei kiva. Siinä voi pahimmassa tapauksessa joutua tiputukseenkin. Sulla ei onneks sitä ilmeisesti ollut, kun kuume laski :) Ja tajusin, et tää ei kyl liittyny mihinkään.. Noh, joka tapauksessa, aurinkoista loppuviikkoa, beibe!

Anonyymi kirjoitti...

37 astetta on aika semmonen perus kuumeen raja, toki sit vähän normaalilämmöstä riippuen!

Mirette kirjoitti...

Kermaperse: muahha. Hmm, kuulostaa ilkeeltä. Mun kuume on poissa mutta alaselän kipu on jäljellä, tuntuu vähän mensukivuilta junou. :( jeeee.

Anonyymi: Mä katoin googlesta et se ois joku 37,5 ja sen yli kyllä meni, et sitä se oli. onneksi nyt poissa! :)

Anonyymi kirjoitti...

aaw mistä toi mekko?