02 toukokuuta 2010

Takkeja

Kävin tänään pyörähtämässä lindexissä samalla kun kävin ruokakaupassa. Öö, unohdin siman ja munkit :( Mutta nyt mulla odottaa tossa iso kasa lasangettea ja raikasta salaattia. Ne kun saan syötyä, pitää lähteä töihin. On ollut muutenkin hieman kooma-olo, mutta toi ulkona kävely auttoi hieman. Mites muiden vaput on mennyt?

Lindexissä ihan huvikseni testasin kahta bikertyylistä takkia. Mulla kun on oikeasti tosi isot hartiat, niin yleensä nahkatakit ja farkkutakit ei sovi tippaakaan. Mä nyt nappasin kuitenkin kuvat näistä kysyäkseni mielipidettä kumpi näyttää paremmalta? Joku tuommonen olisi ihan kiva saada ja ei noi nyt ollut ainakaan kamalimmasta päästä kumpikaan... vai..

Katoin eilen muuten avatarin ja yllätyin positiivisesti. Mun mielestä se oli oikein viihdyttävä tapaus :--)  Lähinnä kelasin puolet ajasta, että miten hitosti niillä on mennyt aikaa vääntää noita 3D:nä. huh huh!

13 kommenttia:

Maiski kirjoitti...

Mun mielestä noi molemmat takit näyttää kivoilta, toi farkkuversio miellyttää silmää ainakin tuon kuvassa näkyvän asun kanssa. Munki ostoslistalla olis biker, mutta tuskastelen myös hartioiden kanssa :(

candyce kirjoitti...

toi farkkutakki on mun mielestä kivempi sulla :)

Anonyymi kirjoitti...

Farkkutakki on ihana! Minkähän hintanen toi mahtaa olla?:)

ankka kirjoitti...

toi nahkatakki sopii tosi hyvin,kyllä toi farkkutakkikin mut nahka olis mun mielestä parempi. :)
ja avatar on ihan mieletön !

mmiiä kirjoitti...

Minäkin olen tuon farkkuisen kannalla! Näyttää paremmalta kuin tuo nahkainen. Itsellänikin on melko leveät hartiat uimari/uintihyppytaustan takia ja kyllä minullekin farkku käy paremmin kuin nahka ;D

Jasmin kirjoitti...

mul on sama ongelma mut noihan istuu sulle iha täydellisesti! osta molemmat :DDD noei mu ylempi on mun mielest sulle kivemman värinen.

Mii kirjoitti...

Farkkunen on ihana! Sopii sulle tosi hyvin :)

Anonyymi kirjoitti...

Farkkutakki on ihan bueno sun päällä! MIRE nyt meet ostaa sen! :)

-eve

tuijja kirjoitti...

Nahkatakki näyttää mun silmään paremmalta(ylläri, se on MUSTA) mutta ei tuo farkkutakkikaan yhtään hullumpi ole! Farkkutakissa et myöskään näyttäisi samalta kuin jokainen vastaan tuleva bööna.

sarkku kirjoitti...

Noi molemmat takit näyttää siisteiltä, en ees kiinnittäny hartioihin mitenkää erityisesti huomiota ennen ku lun tekstin, enkä kyllä senkää jälkee nähny mitää outoa =D Tuo nahkatakkiversio on ehkä vähä kivempi !

Anonyymi kirjoitti...

Nahka nahka nahka!

- rekkapirkko

Juliahelmiina kirjoitti...

Kesää ajatellen toi farkkuinen vois kyllä olla aika vinkee! Musta on jotenkin niin... musta (ei sillä ettenkö itse kuitenkin päätyisi siihen muka-käytännöllisenä).

Anonyymi kirjoitti...

Kivan näkösiä molemmat :) Sopii oikeen hyvin sulle!