29 toukokuuta 2010

Quincy.fi

Tiedän että olen tosi ennalta-arvattava hehkutuksiltani. Mutta ää, mä haluan nämä lakanat! Että jos joku mummi erehtyis lukemaan tätä blogia (ei omista edes tietokonetta) , tiedät mitä haluan valmistujaislahjaksi! Jossain vaiheessa kun rikastun, tilaan aivan sata varmasti jotkut hienoudet kyseiseltä sivustolta! Olen vaan sen verran pussilakana-neuroottinen, että pitää olla aina parilliset kappaleet, mikä tarkoittaa pientä säästöprojektia :D
Lakanoita voi tilata http://www.quincy.fi/

Image and video hosting by TinyPic

Eikö ole aivan kuolattavan hienoja? Sivuilta löytyy myös muita hienouksia. :)

8 kommenttia:

antti kirjoitti...

me like, me love, me buy it!!!

:-))))

Mirette kirjoitti...

Antti: :D Sopii!

Miia kirjoitti...

Apua, mun ei olis pitänyt nähdä tätä! Liian hienoja ja liian kalliita :( Olen huomannut että mulla on tosi kallis maku lakanoiden suhteen. Ja kun niitä tosiaan pitää olla se parillinen määrä. Raivostuttava pakkomielle.

Mirette kirjoitti...

Miia: No niimpä :D Siis kyllä mä oon sen huomannut, että kaikki lakanat maksaa jos haluaa hyvää laatua, esimerkiksi itse kiilun hemtexillä alejen aikaan jos sieltä sais percalea edullisesti, mutta yleensä ne on printeiltään niin rumia :(((
Noi olis vaan niiiin hienot!

sophie kirjoitti...

@miia: I have one of those bedlinen at home, http://www.quincy.fi/store/vuodevaatteet/nautic-2.html

and hey you can't compare them to Hemtex... the quality of the textile and the colors are amazing!!!

I have a nice story to tell about QUINCY:

in march i saw this sheets, in another blog and because I felt in LOVE... with the sheets, I decided to contact the guy at Quincy (there is a contact banner on the page) and told him, how much I love the sheets but could not buy them, since they are a little bit to much for my budget. You know what?
he gave me 20% discount...
why dont you try it?

Mirette kirjoitti...

sophie, Im not comparing the to hemtex, Im just saying that i like quality sheets and only place I have found percale quality is there, but the prints are ugly :D

But maybe I should try something or Ill try to save some money :)

sophie kirjoitti...

@mirette:
okey :-)
for me it worked maybe you should try!!

veerra kirjoitti...

noi on upeita, mutta ne pullolakanat, pakkopakko saada thatoonytheti mulle kiitti hei 8)