13 toukokuuta 2010

Hyvästi tossut

Mun pitäisi melkein sanoa hyvästi noille punaisille converseille. Ne on pohjasta mennyt ihan kummallisen malliseksi ja tuntuu jalassa oudoilta. Silti ne on paljon paremmassa kunnossa kuin yleensä mun all starit. Wierdoh. Tänään oli ihanan lämmin kun pääsin töistä. Nyt vaan ahdistaa.

Korvikset h&m 1,95€
 Image and video hosting by TinyPic
Feikki tissit, priceless. Sain äitiltä nää, koska yllättäen nämä ei hirveästi pitänyt sen D-kupin lolloja kasassa... en ymmärrä miksi se on edes ostanut tämmöset.
Image and video hosting by TinyPic
Harmi vaan että ne on D-kupit.. ja hyvä jos mulla on just ja just A:n rusinat. No, näillä täytän mun vivien of holloway mekon tyhjiön, hahaa.
Image and video hosting by TinyPic

4 kommenttia:

PUSSAUSKOPPI kirjoitti...

Kirjoitustapasi on ihanan huoleton :) tosi pirteä!

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa lukea siun juttuja näin useasti :) -Tykkään- :)

veerra kirjoitti...

Mäkin oon harkinnu noita kanafileitä, mutta en oo vielä ostanut, kun en tiedä, miten paljon ne tukee sit kans. :D ettei nyt sit tissit roiku polvissa :D

Mirette kirjoitti...

PUSSAUSKOPPI: Välillä on hyvä heittää aivot narikkaan ja olla huoleton, haha. :D Pitäis vaan välillä muistaa ottaa ne aivot pois sieltä narikasta ja laittaa takaisin päähän, mut ei jaksa, heh.

Anonyymi: Jee, hyvä. Olen yrittänyt nyt lisätä päivitystahtia.. ei ole koulua enään niin on aikaa leikkiä kameran kanssa paljon useammin. :)

Veerra: No mä sain ne ilmaeks, ja isompaan tissiin toi juuttu kiinni, mut pienemmässä se ei ees pysynyt kiinni XD haha. Mut ajattelin että ne pysyy kun mun mekossa on sopivat kupit tisseille. :D