14 toukokuuta 2010

Cupcakes

Oon tänään hikipäissä pyörinyt kaupungilla äitin kanssa ja yrittänyt löytää siskolle jotain lahjaa. Lupasin tehdä sille muffinsseja, joihin ostin pelit ja vehkeet myös tänään. Tämä on samalla harjoitusta valmistujaisia varten. Tein sitruuna ja pätkismuffinsseja, joihin tulee huomenna vielä kuorrutus. Ja jos ulkona on +25 c niin hellan vieressä se on + 50 c! Muffarit nyt on mitä on x)








Tällä hetkellä väsyttää aivan tajuttomasti, mutta joudun lähteä töihin.

Sain tänään rossossa väärään annoksen josta mainitsin heti,kyseessä oli semmonen pizzatasku, tilasin kanaa mutta sain jotain ilmakuivattukinkku+vuohenjuusto juttua. tarjoilija pahoitteli hirveästi ja sanoi että se tarjoaa tämän jne. Mutta totesin että no kyllä mä sen voin syödä ettei uutta tarvitse tehdä. Ja no lol, sitten totesin sille ruuan päätteeksi että oli se ihan hyvää - se ei tarjonnutkaan sitä, vaan äippä maksoi kummankin annoksen ihan normaalista? wtf. Mun mielestä toi oli vähän nihkeää käytöstä. Olisi pitänyt varmaan sitten  olla todella ilkeä ja valittaa että mitä tämä tämmöinen toiminta on. :|no joo.

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

olisitte sanonu, jos on luvattu tarjota niin sittenhän tarjotaan

viv kirjoitti...

Aika hölmö tarjoilija :(

Laura kirjoitti...

Hei, tarjoilijatki on vain ihmisiä ja kun on monta pöytää ei aina muista kaikkea. Luulen, että teiän tarjoilja on vaan yksinkertasesti unohtanu. Kannattaa reklamoida tosta, tulee varmasti jotain hyvitystä sitten :)

aba kirjoitti...

Oi mitkä muffinsivuuat! <3
Tiesitkö meinaan että tommosen muffinsivuuan kanssa ei välttämättä tarvitse ollenkaan käyttä paperisia vuokia.. Tietty jos haluaa kaikista samankokoisia ja särmikkäitä mutmut.. :)

Anonyymi kirjoitti...

Joo no lauralla ^^ ei taida olla oikein minkäänlaista käsitystä alasta. Meillä homma toimiin siten että, jos tulee väärä annos, pahoitellaan tilannetta, tuodaan automaattisesti oikea ruoka, minkä asiakas on tilannut, minkä jälkeen pahoitellaan vielä tilannetta ja hyvitetään tapahtunut, jollain pienellä, tyyliin kahvilla ja pullalla yms, pääasia että, asiakkaalle jää hyvä mieli ja kuva siitä että jos mokataan niin osataan toimia sen mukaan...Matkailu ja ravitsemus alalla, niinkuin varmaan jokaisessa palveluammatissa asiakas on yksinkertaisesti aina oikeassa, niin kauan kunhan henkilökohtaisuuksiin ei ruveta.

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: No mä kysyin äitiltä kun oltiin ulkona ravintolasta, että niin, jouduitsä nyt maksaa siitä. Mut emmä itte oikeen kehtaa enää mennä valittaa kun hävetti jotenkin mainita jo siitä että sain väärän ruuan, vaikka siitä tottakai pitäisi sanoa!.

viv. :(

Laura: Me oltiin ainoot asiakkaat x) mut ehkä se oli sitten niin ajatuksissaan. Kyllä se tilannetta pahoitteli, mutta mun mielestä oli väärin siltä sanoa "mä tarjoon tän" jos kuitenkin otti siitä hinnan. Varmaan koska sanoin että "oli tämä ihan hyvää :)" jotta sille ei tulisi paha mieli - teki sit sen, että se koki että se ei sitten tarjoakkaan. köh. Mut en mä jaksa / kehtaa alkaa asiasta enempää häsää. En vaan mene sinne enää. :D

Aba: No siis, mulla teki jo vaikeuksia saada ne ulos tuolta pellistä, et jouduin ikään kuin kumota ne, ja sit jotkut meni rikki kun oli niin pehmeetä. :< ei onnaa ainakaan mun muffinssitaidoilla.

Anonyymi: Jep, mutta mä olen sellainen ihminen, että hyvä että kehtasin sanoa että mulla on kyllä väärä ruoka. Huoh. Tästä lähin vaan välttele kyseistä paikkaa. :o

Laura kirjoitti...

"Anonyymi sanoi...

Joo no lauralla ^^ ei taida olla oikein minkäänlaista käsitystä alasta."

Ei vissiin sitte :-D

Aijaa jos olitte ainoot asiakkaat niin sitten ihan eri asia. Totta kai pitäis tarjota, jos luvataan.

Anonyymi kirjoitti...

Mistä noi ihanat vuoat on! :)

Mirette kirjoitti...

Laura: Niin :D

Anonyymi: Tiimarista, tiimariin on tullut uusia tommosia erilaisia vuokia ja muuta juhlasälää!

Lovelace Couture kirjoitti...

OM NOM NOM!!! <3