12 toukokuuta 2010

Bow

Tänään tulee Suomen peli, wuhuu. Vähän tekisi mieli popparia :o Yksi juttu näin alkuun, musta tuntuu että mä en enää mene lentokoneeseen, niitä tippuu koko ajan! Onko näin muka ennen ollut, vai enkö ole tajunnut asiaa? No joo. Olen tänään ahkeroinut töissä ihan hulluna, mutta nyt on iskemässä väsähtäminen. Harmittaa että olen missannut noin ihanan ilman kököttämällä sisällä koko päivä, höh möh. Kipittelin töihin mun uudet UFF:in popot jaloissa. Ei ne nyt ollutkaan niin hyvät jalassa kuin luulin, hieman jäykähköt kantapäistä, muuten täydelliset. Onnistuiskohan noiden venyttely jotenkin?  Mutta eikö ole söpöt, ja vaan 3€! Alla vielä surkea "Asukuva" ilman päätä. Jee!


Ei mulla muuta. :)

1 kommentti:

NELLI kirjoitti...

pitiki mainita noista putoilevista lentokoneista... :x seuraavat lennot ois 28. päivä. hyi.

tykkään kuitenki kengistäsi ! mää ainaki kävelen halvoilla kengillä sama miten huonolta ne tuntuu :D en arvosta vissiin jalkojani pätkääkään. kauniit kengät on kivempia !