24 toukokuuta 2010

Boogie

Mua on alkanut vähän kyrsimään tämä blogin ulkoasu, ja tekisi mieli muuttaa sitä vähän. Onko teidäs mielestä toi postausosuuksien/kuvien tila liian suuri, että pitäiskö tätä jotenkin pienentää. Hömmsss. No pohtikaamme tätä asiaa hetken aikaa. 

Perjantaina käytiin sydämen kanssa kattomassa Prince of persian, mä olisin halunnut nähdä mielummin Robin hoodin :( Mutta oli se ihan ok, mun mielestä jake gyllenhaal ei vaan vakuuttanut, se näytti vaan tosi kornilta liehulettinsä kanssa. Käytiin myös syömässä intialaisessa - jonka nimeä en muista, mutta en suosittele. Vakkari nepalilainen oli niin täynnä, että päädyttiin tuohon toiseen.. jossa annokseen ei kuulunut mukaan herkullista jogurttia/salaattia, vaan pelkkä tikka masala ja naan leipä. Plööh. Meinasin myös repiä silmät päästäni kun kuuntelin naapuripöydän tytön valitusta "Kuuluuks tähän shifafvs, siis kuuluukse tähä - no voiks sitä saada -  ai se maksaa 2 e, no emmä sit ota" "Eiku taidan mä ottaaki sitä.. mut hei siis tää ei niinku maistu millekkää, tajuuksä, tajuuksä suomee, do you speak finnish`??!, tää ei maistu kyl pinaatille, mä haluun uuden annoksen". Noi on varmaan niitä asiakkaita, kun tarjoilija oikeasti räkäsee ruokaan. Mä ainakin tekisin niin.

Lauantaina oltiin kreisibailaamassa Miran kanssa. Hieman unohtui ajankulu. Baarissa mm käytiin kovaa battlea erään hopparin kanssa. Käytiin läpi kaikki siisteimmät liikkeet mitkä takataskusta löytyy, esim. bomfunkit ja chicken-dance-moves. Nyt näin jälkeen päin mietittynä, voi jessus se näytti varmaan hirveältä. Tanssittiin myös mr. fabion kanssa, joka kävi kyselemässä mun kavereilta, että saako se mut omakseen, tai jotain vastaavaa. Voitte kuvitella sellanen lyhyen turkkilaisen miehen, jolla oli pitkät kiharat hiukset, ja liikkeet kuin zumba opettajalla. Haha :-D Loppuaika menikin sitten sitä karkuun juostessa. Mutta kiva ilta oli, tuli tanssittua tosi paljon, ja sain koeajettua mun uudet rakkauspopot, jotka tuntui jalassa ihan aamutossuilta. Alla vielä muutama kuva illasta.  

Ps. oon niin kade Miran uudesta vivien of holloway unelmamekosta. Käytiin pyörähtämässä jo tovi sitten Helsingin garagelandissa, jossa tuo mekko liimautui kummankin silmiin heti. Taidettiin jopa kiljahtaa yhteen ääneen :--D Jos en olisi ehtinyt tilata jo itselleni päättärimekkoa, olisin varmaan ostanut mielummin tuon. Mun asu on muutenkin nyt valmis, enään puuttuu joku päähän tungettava härpäke.





13 kommenttia:

Sagu kirjoitti...

Voi että sä olet kyllä oikeasti niin upea <3 :) Oli vaan pakko tulla sanomaan! En ole pitkään aikaan lukenut mitään blogeja enkä päivittänyt omaani kun se on ahistanut, mutta heti tulin hyvälle tuulelle kun eksyin sun blogiin.

Mulla on ihan hirveä tatuointikuume, eivätkä nää sun kuvat kyllä helpota sitä yhtään. :D

Mirette kirjoitti...

Sagu: Höhöh, no kiitoksia ^__^ tatskakuume on kyllä pyllystä, koska sitten kun se oikeasti iskee, siitä ei pääse eroon muuta kuin - ottamalla niitä. Haha. Mä olen yrittänyt vähän hellittää mun kuumetta, ettei kesällä tulisi otettua mitään - muuten menee sitten yksi kuukausi taas sen varjelemiseen. Syksyllä taas uusiksi :P

Sazu kirjoitti...

hahah ai säkin harrastat kreisibailaamista :D se on kyl kaikista paras biletyksen alalaji. mä en tiennykää et sulla on myös pohkeessa tate! laita joskus jotai tarkempaa kuvaa? noi sun inkit on niin upeita et ois kivempi tarkastella "lähemmin". :)

Nooruska kirjoitti...

Kuvat on tosi hyvän kokoset! Älä ainakaan sitä pienennä.

Ihania kuvia taas kerran!

NELLI kirjoitti...

i-ha-na toi mekko. itekki oot ollu taas niin nättinä liikenteessä oivoi...! nää sun tekstit on kyllä aina niin hauskaa luettavaa :D

ps. ei ainakaan pienempiä kuvia

Anonyymi kirjoitti...

onx mira sun bestis?

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä vieläkin paras liike oli se missä se mies "ampu" sua ja sä tärisit niinku oisit saanu osumia :D

-Miina

Norppis kirjoitti...

ihania kuvia! näyttää ja kuulostaa siltä kuin olisi ollut loistava ilta ;)

kreisibailausta pitäisi harrastaa säännöllisesti. mun kaverit on ihan tyhmii, kun kaikki baari-illat menee juostessa baaria ympäri kattomassa "onko tuttui..."

siihen menee sit kaikki aika, ja kukaan ei lähe mun kaa tanssii. prkl. xD

Ystävällinen hei kirjoitti...

Ooh jättekuul asu! Pukee sinua.

Itekin olin lauantaina kreisibailaamassa jotka päätty ihan mahtaviin jatkoihin :D

Jetta kirjoitti...

Lueskelin eilen sun blogin alusta loppuun, ja en voi sanoa muuta ku: oot ihana! ♥

Mirette kirjoitti...

Sazu: Joo aina aika ajoin kun jalat kestää eikä ole hirveä kooma päällä. Joo mul on siel mun flying pig <3 täytyy tehdä joku päivä omistettu postaus mun rakkaille tatuoinneille, se vois olla hyvä idea :)

Nooruska: Okei hyvä. :) Pelkään vaan et niiden latautuminen kestää viis vuotta. x)

NELLI:Haha, vielä hauskempaa olis, jos oisitte nähnyt fabion in real life x)

Anonyymi: Haha, emmä kategorisoi mun ystäviä enää tässä iässä, mut jos oltais kutosella, niin kyl se on :P

miina: kuolin just huutonauruun :D tota en muistanut, hahahah, noloa.

Norppis: Joo se on totta, tai muuten vaan kaikki katoo omalle tielleen, no yleensä mä lähden seilaamaan johonki, mut niin. Oli kyllä huippu ilta pitkästä aikaa ^___^

Ystävällinen hei, haa, kuulostaa pahaenteiseltä :D Joo siis toi asu oli vähän erilaista mua, tai anakin musta tuntui siltä kun oli niin niukka! :P

Jetta: Huh, melkeen punastuin ^__^ voi kiitos. Toivottavasti jatkat lukemista!

Anonyymi kirjoitti...

Ooh mikä kaksikko, olette kyllä molemmat kuin jostain vanhanajan pin-up kuvista! Kyllä silmä lepää!

Lovelace Couture kirjoitti...

HAHAHHAAA, spontaani repeäminen Miinan kommentille, ton olinki jo unohtanu. :'DD Oli ihan parasta, olispa sen saanu nauhalle. JA GOD DAMN WOMAN; you looking fiii-ii-iineee! <3