19 toukokuuta 2010

Beachbabes

Maanantaina oli oikein ihana päivä. Otettiin Miran kanssa nokka kohti Siuntion metikköä, jossa sijaitsi metsän piilossa pieni tekolampi. Tai tekojärvi, en ole ihan varma kumpi sea oikeasti on. Vesi oli superkirkasta ja ihanaa. Ihmisiä oli vain muutama, joten saatiin rymytä ja peeloilla ihan rauhassa.Meillä oli superterveelliset piknikeväät jotka painutti meitä mukavasti lätäkön pohjaan, mut eipä tuo menoa haitannut. Näytän oikeasti ihan aneemiselta noissa kuvissa, ja pale as my ass, mutta nyt olen jo onneksi saanut vähän "brunaa". Vähän ehkä punotin tuon reissun jälkeen, mutta nyt se on ehtinyt vähän tasoittua. "Paistaaks aurinko pilvien läpi" "Pieni puna on vaan hyvästä, niin loppukesästä on ruskee"... ja mitähän muuta viisaita mä oikeen heitin ilmoille.












Tämä kuva on oikeastaan aika järkyttävä. :D Julkaisen sen silti. Tuo ei ole mikään fail kokouimapuku, vaan semmonen toppi alaosa jutsku. Kokouikkarit pitäisi kuulemma kieltää laissa. Mut en mä kehtaa bikineissäkään olla. :( plöp.

Bongaa yllä olevasta kuvasta Mirre jee!

3 kommenttia:

Lovelace Couture kirjoitti...

haha I LOVE, mä haluun muuttaa sun kans tonne asumaa.

NELLI kirjoitti...

hyi helkkari !!! tuo kahdeksas kuva ylhäältä, säikähin ihan hulluna ko katoin et siellä joku hai polskii ::D puoli sekuntia olin jo sillee OMGOMGOMG

Mirette kirjoitti...

lovelace couture: No kelpias <3

NELLI: Haha. :DD ei se mira vaan <3 ps suomes ei oo haita. x)