09 toukokuuta 2010

100 asiaa, jota et halunnut tietää minusta.

Minäkin kun muutkin. 100 asiaa mitä et halunnut tietää minusta:







1. Mulla on pienenä ollut vakava aivokalvontulehdus, jonka takia jouduin olemaan yli viikon sairaalassa ja melkein kuolin.
2. Muistan ikuisesti, että iskä toi mulle aina berliinimunkkia ja fanttaa. Se oli berliininmuNtti.
3. Olen lähtenyt poliisiautolla ilmaisenviinanbileistä ystäväni luokse, sillä taksi ja ambulanssi kieltäytyivät ottamasta minua kyytiin.
4. Itken todella herkästi.
5. Kiroilen paljon.
6. Inhoan PMMP:tä
7. Mun mielestä jotkut ihmiset on tosi rumia.
8. Rakastan Marilyn Mansonia vaikka kaikki pitää sitä ihan nolona.
9. Omistan kaksi Marilyn Mansonin fanipaitaa.
10. Minulta ei ole koskaan murtunut mitään luuta.
11. Joudun syömään kolmea eri lääkettä päivittäin.
12. Tykkään tuijottaa ihmisiä, välillä vähän liikaakin. Jumitun. Olen joskus miettinyt, että joku päivä joku sanoo mulle "Mitä vittua tuijotat" ja vastaan siihen jotain "No kun oot niin kaunis"
13. Kauniit ihmiset pysäyttää ja niitä tekee mieli tuijottaa, vaikka se voi olla häiritsevää niiden mielestä. Tuijotan silti, salaa.
14. Mun tekisi mieli tosi usein alkaa raivoamaan ihmisille, että mitä ne tuijottaa - vaikka kyse olisikin vaan samanlaisesta jumituksesta mistä itsekkin kärsin.
15. Mulla on uninalle jonka nimi on Nanni. Se oli mun ensimmäinen synttärilahja. Nukun sen kanssa vieläkin, vaikka se on enemmänkin nallen raato.
16. Asun 34,5 neliön yksiössä. 
17. Mulla on neljä tatuointia.




18. Olen kuluttanut tatuointeihin n. 1500 euroa.
19. Kun olin kertomassa äitille mun uudesta tatuoinnista, sanoin sille että oon tehny jotain kamalaa. Sen ensimmäinen reaktio oli, "etkai sä ole ottanut pilluus mitään" :| :--D nauran tolle vieläkin. (Se sai traumoja kun näytin sille aikoinaan mun nännikorut.)
20. Mulla on ollut 8 lävistystä, nyt jäljellä on vain 1.
21. Tykkään katsoa vapaa-ottelua. Yleensä mun jalat ja naama sätkii ottelujen mukaan. Sama käy jos katson jotain tanssiohjelmia.
22. Alan laulamaan aina kun katson jotain lauluohjelmia, se ärsyttää muita. Luulen välillä että mulla on hyvä lauluääni.
23. Oma pieru saa mut usein nauramaan.
24. Rakastan hajuvesiä. Mun mielestä olisi ihanaa jos mulla olisi joku tunnistettava oma tuoksu, muu kuin paskan haju.
25. Mä kuolen mielummin elämään kuin vanhuuteen.
26. Mulla on nykyään tosi vähän kavereita.
27. Olen todella mustasukkainen.
28. Ärsyynnyn jos mun viesteihin ei vastata heti. Yleensä jos vastauksessa kestää pitkään, tai en saa ollenkaan vastausta, alan miettimään onko kyseinen henkilö mahdollisesti sellainen, jonka voi "hylätä" ystäväpiiristään, mutta koska mulla ei ole hirveästi ystäviä muutenkaan, luovun ajatuksesta. :--D
29. Olen välillä kamala ihminen.
30. Pelkään kävellä yksin pimeässä.




31. Ahdistun ainakin kerran päivässä jostain.
32. Rakastan eläimiä, varsinkin koiria.
33. Mun mielestä muiden koirat haisee aina paskalle, mutta oma hyvälle, tai ei millekkään.
34. Olen ollut 10 kg hoikempi, mutta olin silloinkin sitä mieltä, että painan liikaa.
35. En pidä mun ulkonäöstä.
36. Hoikat naiset on mun mielestä melkein aina kauniimpia.
37. Mulla on huono iho, olen yrittänyt hoitaa sitä kaikella mahdollisella, mutta mikään ei tunnu auttavan.
38. Olen todella epävarma.
39. Sain lukion lintubongauskurssilta arvosanaksi 10. Kurssilla me mm kuunneltiin erilaisten lintujen ääniä ja tunnistettiin niitä. Oltiin myös hautausmaalla kiikaroimassa niitä ja se oli aika kivaa.
40. Unohtelen asioita koko ajan ja usein ajattelen "mitä mä nyt olinkaan tekemässä".
41. Dr. pepper on pahaa, niin kuin kaikki muutkin feikkikirsikka-esanssit.
42. Olen tosi huono äidinkielessä.
43. Vääristelin pari kertaa mun vastauksia lukion englanninkokeissa - sain paremman numeron.
44. Mulla on joka vuotinen nuha.
45. En tiedä kirjotetaanko jokavuotinen yhteen vai erikseen.
46. Mua harmittaa olla näin hartiakas, koska en voi käyttää nahkatakkeja - ellen halua näyttää rekkanaiselta.
47. Mun mielestä maksimekot muistuttaa yöpukuja ja siksi en koe niitä hienoina. Otan joku päivä kuvan mun "maxi"mekosta jonka olen saanut äitiltä, eli yöpuku.
48. Tällä hetkellä mulla on sellainen olo että mulla on kirppuja, koska kutisen ihan tajuttomasti kaikkialta.
49. Olen tuhlannut puolen vuoden aikana yli puolet mun säästöisä ja se vituttaa. Tykkään että mulla on jonkinlainen pohja itselleni kerättynä, mutta nyt se todellakin alkaa olla POHJA. Oliko tossa lauseessa taas järkeä? en usko




50. Rakastan batteryä, voin juoda viikossa jopa 5 batterya tai enemmän. Huom, Battery strippediä.
51. En tykkää sokerilimuista, koska kun juon niitä, tuntuu että kaataisin sokeria suuhuni ja se on jotenkin ällöttävää. Light limut eivät aiheuta tätä reaktiota.
52. Minulla on ollut kahtena vuotena peräkkäin luokan paras keskiarvo.
53. Menen ensi viikolla töihin työharjoittelupaikkaani. Siis tekemään työtä, josta saan ihka oikeaa palkkaa. How cool is that?
54. Karvakamut on paras lastenleffa ikinä -  se pitää kattoa suomeksi puhuttuna. Kuolin huutonauruun sitä katsoessani. Se on vaan paras.
55. Mä välillä avaudun töissä asiakkaille mun elämästä, jos joku harmittaa mua.En usko että niitä kiinnostaa, mutta selitän silti.
56. Tähän vaikuttaa ehkä se, että puhun koko ajan.
57. Mun kaveri väitti että Mirette on romaanin nimi. Sitten me mentiin galsuun ja katottiin mitä löytyy mirette nimellä.. tota... no kattokaa itse. :| Tutkin myös töissä Mirette nimisiä, ja suurimalla osalla sukunimenä oli joku hagert. Että ranskalainen neiti in my ass äiti.
58. Kyllä, musta löytyy rasistisia piirteitä niitä kohtaan, jotka on tehneet mulle vääryyttä.
59. Olen käynyt Turkissa, 2 kertaa Bulgariassa ja 2 kertaa Espanjassa. Haluaisin Thaimaaseen tai jonnekkin eksoottiseen.
60. Sain kerran kaupan kassalla takaisin 20e vaikka piti saada 5 euroa, yhtä'äkkiä jalat kulkivat tuhatta ja sataa ulko-ovelle, jotta kassatäti ei huomaisi virhettään. Myhäilin onnesta ja pelkäsin enemmän jääväni kiinni kuin podin huonoa omatuntoa.
61. Varastin pienenä mun kaverilta, jolla oli barbieauto ja barbietaloja, muutaman barbienvaatteen koska kahdehdin sen barbikamaa. :( En ole vieläkään pystynyt myöntämään tekoani.
62. Naapurintyttö huijasi mua kerran, että pääsiäiskukko oli muninut sen tuoleista tehtyyn majaan ison suklaamunan. Uskoin tätä johonkin 14 ikävuoteen, kunnes havahduin että se valehteli. Tunsin oloni dorkaksi.
63. En väitä että olisin tyhmä älyllisesti, mutta joskus erittäin ajattelematon.
64. Joku oli unohtanut foorumin vessaan avaamattoman kerastesen shamppoopullon. Tuijotin n. 5 minuuttia kyseistä putellia odottaen että joku ottaa sen. Lopulta haistoin sen silsältöä, totesin sen aidoksi kamaksi ja vein sen. Kävelin posket helottaen paikan päältä ja tunsin erittäin huonoa omatuntoa koko bussimatkan kotiin. :D
65. Veikkaan että  mut ryöstetään ja hakataan tän kirjoituksen jälkeen.
66. Inhoan ihmisiä, jotka kaupan kassalla ei katso silmiin tai muuten vaan mongertaa. Miten ne on päässyt töihin sinne?




67. Ei ole mitään niin raivostuttavaa, kuin ihmiset jotka ei voi heti suoraan sanoa  kaupan kassalla PANKKI VAI LUOTTO, vaan sitä pitää oikein odottaa että myyjä kysyy, ja sitten mongerretaan ja sanotaan se viisi kertaa väärin ja vaihdellaan lopputulosta... zzZZZzzz.
68. Mä tykkään lässyleffoista ja itken aina niiden mukana.
69. Inhoan ötököitä, varsinkin lentäviä.
70. En omista ajokorttia. Enkä varmaan tule koskaan omistamaankaan tällä mentaliteetilla.
71. Rakastan kaikenlaista kosmetiikkaa, varsinkin ilmaista... omistan hirveästi meikkejä, mutta meikkaan kuitenkin aina samoilla meikellä, ja tylsästi.
72. En oikeastaan osaa meikata.
73. Keitän aina aamuisin itselleni kaksi kuppia kahvia, mutta melkein aina juon niistä vain sen yhden.
74. Ostin eilen äitille 17e maksaneen kukan, ja mun mielestä se on ihan hemmetin kallis!
75. En tykkää mun uudesta Vivien of hollowayn mekosta, se ei istu ja on jostain kohdista liian iso :(
76. Revin mun kynsiä hermostuneena.
77. Pelkään hammaslääkäriä, ja saan aina ahdistuskohtanuksia kun joudun menemään sinne.
78. Sama juttu jos multa otetaan verta, inhoan neuloja. T: Tatuoitu tyttö
79. En osaa hallita omaa alkoholinkäyttöä, vaan juon yleensä liikaa, mikä on aika ikävää.
80. Mun päässä soi tällä hetkellä koko ajan... "ovi auki, täältä tulee hauki"...

81. Oon kirjottanut tätä postausta yli viikon, koska en keksi itsestäni mitään.
82. Masennun päivässä n. 100 kertaa. Olen kai vähän maanisdepressiivinen.
83. Raised fist on hyvää mähinämusaa kun pää hajoaa.
84. Olen ollut kaksi kertaa provinssissa ja kerran ilosaaressa.
85. Voisin alkaa boikotoimaan festareita, koska ne on hinnotellut itsensä aivan yli.
86. Mua välillä harmittaa, että kukaan mun kavereista ei kuuntele samaa musaa kuin mä. Ei kukaan! :D
87. Äiti soitti mulle just ja kertoi tekevänsä kakkua ^^__^^
88. Inhoan epärehellisiä ihmisiä.
89. Luen muutamia blogeja, jotka ärsyttää mua aivan järkyttävän paljon. Helpointa olisi vaan poistaa ne listalta, mutta kai olen jollain tavalla masokisti.
90. Mua harmittaa että mulla ei ole Canonin kameraa. Olisi pitänyt ostaa se, eikä Sonya.
91. Kuvaan tosiaan Sony alpha 200:sella.
92. Ostin sen ihan itse, kun rikoin mun iskältä saaman sony alpa 100. :(
93. Mä waretan :--/




94. Olin tosi yllättynyt itseeni eilen töissä, kun huomasin yhden pikkukakaran tunkevan käsiään jokaiseen karkkipurkkiin mitatakseen onko ne täysiä vai vajaita, että en räjähtänyt tai mennyt mäkättämään sille. Mä olin ystävällinen ja totesin että "ääälä laita niitä käsiä sinne :) - eiku älä koske niihin ollenkaan :) kato vaan vierestä :)" Se ilmeisesti tunki niitä sinne, koska aikaisemmin kun täyttelin purkkeja ja se kysyi mitä mä teen, sanoin että laitan vajaisiin purkkeihin karkkeja, ja se halus auttaa mua.
95. Oikeasti inhoan pikkukakaroita.
96. Ja inhoan vanhempia jotka ei osaa hallita niitä.
97. Mä haluan Englanninbulldogin, niissä on sitä jotain - samaa laiskuutta kuin minussa maybe.
98. Np. Killswitch Engage - Never Again
99. Luulin että ton ^ bändin laulaja on valkoihoinen, hämmästyin kun tajusin että ei olekkaan - siis ei mitenkään negatiivisessa mielessä, ennakkooletus meni vaan niin mönkään että se aiheutti ihmetystä.
100. Taidan lähteä aamupalalle äitille kun kotona ei ole kuin puuroa.



Hyvää äitienpäivää!

18 kommenttia:

tuijja kirjoitti...

Hahha tuo sun äitin kommentti :DD Ja battery stripped<3 Siitä mä näen päiväunia.

Anonyymi kirjoitti...

Hahhah, vähäks oot ihana, varmaan 90 asiaa oli kun ite ois kirjottanu, oltais aika hyvii kavereit varmaa.

Hajotti just nää pelkään neuloja, mut mäkin rakastan tatskojen tekoa ja löytyy kans isoo kuvaa mut verikoe- ei ei. Mäkään en tykkää pikkukakaroista, juon aina liikaa, munkin päässä soi hemmetin hauki, masentelen sata kertaa päivässä, syön lääkkeitä jne jne. Ihanan rehellinen postaus, on ihan ok ottaa jonkun dorkan unohtama kerastase. :)

77. Pelkään hammaslääkäriä, ja saan aina ahdistuskohtanuksia kun joudun menemään sinne.
78. Sama juttu jos multa otetaan verta, inhoan neuloja. T: Tatuoitu tyttö
79. En osaa hallita omaa alkoholinkäyttöä, vaan juon yleensä liikaa, mikä on aika ikävää.
80. Mun päässä soi tällä hetkellä koko ajan... "ovi auki, täältä tulee hauki"...

Anonyymi kirjoitti...

Höh miks tohon alle tuli sun tekstiä, en tiiä mitä sählään :<

luna kirjoitti...

Määki yllätyin siitä, että killswitchin laulaja on nekke :D Ja Raised fist on ihan huippu!

Inkku kirjoitti...

Killswitchin alkutuotanto, pari ekaa albumia on eri solistilla. Hän oli valkoihoinen kylläkin ;) Uudempi tuotanto sit onkin Howardin lurittelua, joka nekk...tummaihoinen onkin. :)

Eron kyllä huomaa hyvinkin pitkälti biisessä, että kumpi vetää :)

Anonyymi kirjoitti...

blogistasi paistaa kilometrien päähän huono itsetuntosi jota yrität pönkittää väheksymällä muita.
tähän kirjoitukseen tulleiden kommenttien perusteella myös osa lukijoistasi ovat yhtä lapsellisia kuin sinä.
en siedä rasismia vaikken tummaihoinen tai mustalainen olekaan mutta kannattaisi silti miettiä mitä julkisesti kirjoittaa koska joku voi loukkaantua pahasti :)

Anonyymi kirjoitti...

Täysin samaa mieltä kuin tämä edellinen. Tosin "mustalainen" on rasistinen nimitys. He ovat romaaneja.

Olet lapsellinen, Mirette. Kaikin puolin.

Mirette kirjoitti...

tuijja: No niimpä. :--D

Anonyymi: Haha, joo, toivotaan vaan että meitä ei ole enempää. ;)

ja en tiiä tosta tekstistä :D ei se niin kamalaa ole heh.

Inkku: En tiedä mistä se johtuu, ehkä ennakkoi henkilön erilaiseksi, kun on tottunut että tummaihoiset ei yleensä laula samantyylistä - tai varmasti laulaa, mutta en ole ennen törmännyt. Ja hyvä tietää tosta toisesta laulajasta, tää on muutenkin mulle tosi uusi tuttavuus ^__^

Anonyymi: no se on totta, koska kukaan ei lopulta tiedä taustoja lauseille, mitä olen sanonut. Mä olisin voinut perustella kaikki väittämättä, mutta päätin olla tekemättä niin. Ja mä voin sanoa suoraan, että ei, mä en ole rasisti, mutta kyllä, mä en pidä romaaneista, yleistäminen on perseestä, mutta siinäkin vaiheessa kun olen laskenut ennakkoluulot ja "Luottanut", olen joutunut pahasti pettymään. Kokonaisarvoisesti mun arvot ei ole rasistisia millään tavalla, mutta tätä "ryhmää kohtaan" mulla on niin valitettavan surkeat kokemukset, että eh.. ei ole hyvää sanottavaa. Toivoisin että joku päivä joku osottaisi toisin.

Ja jotkut asiat mitä totesin, on lapsellisiä, mä tiedän sen (mä tiesin sen jo kun kirjoitin tuota, tein ja pohdin myös että voinko mä nyt oikeasti sanoa näin), mutta jostain kumman syystä päätin ladella ne ilmoille.

Ei tämän postauksen tarkoitus ollut kuitenkaan loukata ketään, joten muokkasin paria kohtaa "ystävällisemmäksi".

Anonyymi: Mä tiedän että se on rumasti sanottu mutta sanoin silti. Ja siihen on taustatkin jota mä en tänne aio jakaa, vaikka ehkä pitäisikin. Nääh. Vaihdoin sen kuitenkin "En pidä epärehellisistä ihmisistä", jotta vältyttäisiin turhilta loukkaantumisilta. Näin! Mä olen aina ollut lapsellinen huonolla ja hyvällä tavalla.

Anonyymi kirjoitti...

Omg! Meillähän on tosi samanlainen mentaliteetti t.pillittäjä ja alkoholin väärinkäyttäjä! :> Nyt harmittaa vielä enemmän etten ehtiny tulla moikkaamaan sua kun joskus näin sut vaatekaupassa. D'OH!

Neulat on kyllä ihan helevetin pelottavia vaikka tatuointeja saattais harrastaakin, Hehh.

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Jep,mistähän lie se johtuu, että niitä neuloja niin paljon kammoaa. Haha, ääk apua, mut on bongattu taas. :D Oisit vaan tullut sanomaan, olisin vastannut varmaan örähdyksellä. haha

aavelapsi kirjoitti...

susta saa niin kivoi kuvia:)

Hoopa kirjoitti...

Mä oisin kirjottanut varmaan melkein kaikki noi asiat itsekkin! Battery stripped, hammaslääkäripelko, päivittäiset lääkkeet, mustasukkaisuus,itkuherkkyys, suhtautuminen painoon, hartiat, krooninen nuha, kirsikka esanssi, alkoholin käytöstä puhumattakaan...En mä ees jaksa kirjottaa kun ois niin paljon yhteistä.Ps.Mäkin oisin ottanut sen shampoon sieltä foorumin vessasta :D

NELLI kirjoitti...

olipa viihdyttävä lista ! voisin myös allekirjoittaa monia. tästä sai sillain samaan aikaan susta tosi huonon ja hyvän kuvan :D voisin tähän nyt sitten listata mitkä kaikki pitää munki kohdalla paikkaansa, mutta enpä taida... paitsi se mun pittää sanoa, että minä myös muuten opiskelen av-viestintää, raised fist on yksinkertaisesti parasta ja en millään ymmärrä miten tatuoidut ihmiset voivat pelätä neuloja :D

niin ja sun blogi on mun tämän hetken lemppari.

Mirette kirjoitti...

aavelapsi: kiitoksia ^__^

hoopa: Tää oli samalla mulle selvä synninpäästö-postaus. :D Onneksi myös joku muu olisi tehnyt niin!

NELLI: Ihanasti sanottu, että samalla hyvän ja huono kuvan :D nauroin ääneen. Haha, ehkä ei olisi pitänyt olla niin totuudenmukainen... Mut tosiaan, mä en itekkään tiedä mistä toi neulakammo johtuu, mä kysyn huomenna mun toiselta tatuoidulta kaverilta, että pelkääkö se neuloja, että saadaan tähän parempi kuva. :D

ja kiitos! :))

Anonyymi kirjoitti...

hieman huvittavaa... sama toi 28, ja jotain variaatioita siitä myös olen havainnut mielessäni liikkuvan:D minunkin olisi pitänyt ottaa canon, eikä sonya..:( mielestäni blogis on aito!
T.Ida

saripink kirjoitti...

apua, mullakin varmaan 90 samaa asiaa, ihan ku ois lukenu omaa tekstiään :D ja viel tähän:

"Anonyymi sanoi...
blogistasi paistaa kilometrien päähän huono itsetuntosi jota yrität pönkittää väheksymällä muita.
tähän kirjoitukseen tulleiden kommenttien perusteella myös osa lukijoistasi ovat yhtä lapsellisia kuin sinä."

mun itsetunto on ihan perseestä! ja tiedän sen, jolloin voi ihan avoimesti väheksyä muita koska silloin on tietoinen miksi tekee sitä. väheksyminen on niin siistii.

Anonyymi kirjoitti...

Romaani on kirja romani on tietyn maalainen ihmine.

JA NYT ÄRSYTTÄÄ MINKÄ HELVETIN TAKII KAIKKI KOMMENTOI HE OVAT ROMAANEJA NO EI NE MITÄÄ VI*U KIRJOI OO ROMAANI:KIRJA ROMANI:IHMINE ???

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Musta tuntuu että pointti tuli selväksi vaikka typotankin. Typotan aina. :D