24 huhtikuuta 2010

Raitamania

Plurp, hello seilorit. Oon tykästynyt tohon toppiroiseen, se on kiva. Ja korkeavyötäröinen hamekkin on kiva, niitä sais olla enemmän.. mutta semmosia mukavia jne. Siivoskelin äsken puolitoista tuntia tätä kämppää, ja silti tuntuu sotkuselta,höh.
Eilen ostin kappahlilta kivan paidan. Sain siitä vielä -25% alennusta, joten hinnaksi jäi vaan hieman alle kymppi. En ole pitkään aikaan oikein mitään vaatteita edes ostanut, joten tää oli ihan suotavaa.

Eilinen raivo-olo on hieman laatunut, vaikka vieläkin vähän kiristää päätä. Multa poistettiin tosiaan se viisaudenhammas, ja nyt sitä jomottaa jatkuvasti. Tunnustelin sitä äsken kielellä, ja se aukko onkin paljon suurempi mitä aluksi luulin. Yöök!

Mitäs hienoja vappusuunnitelmia teillä on? Onko teemabileitä tiedossa? Ja kertokaa mitä mä teen silloin?

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mistäs toi hame on? :D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Se on lindexistä ostettu viime vuoden puolella joskus :)

Kermaperse kirjoitti...

Mä oon siskoni häissä ja mummot kyselee "missä se sun mies on?". Eli huippuvappu luvassa!

Ei sillä, olen helpottunut. Vaput on lähes poikkeuksetta perseestä. Onneks ei tarvii siis tänä vuonna miettiä missä humallun.

Hertta kirjoitti...

Eihän niitä viisauden (tai siis hampaiden)jättämiä aukkoja sais tökkiä, aijai ;)
Itelläkin on kivoja muistoja viisareiden poistosta kun leuka oli lukossa kaks viikkoa operaation jälkeen ja poski turpos pesäpallon kokoseksi mustelmaksi. Oli aika nannaa ku piti vetää 800mg särkylääkeitä tunnin välein, että ois pystyny ees hengittään. Ananaksen syömisestä ei ois kyl tullu mitään...
Että voimia siihen operaatioon :)

LURA kirjoitti...

ooo tuo raitapaita on niin ihana!

Mirette kirjoitti...

Kermaperse: Aah, kuulostaa ihanalta. Sun pitää keksiä tohon joku tosi naseva ja hiljentävä vastaus :D tai kilistytät lasia ekana "KAIKILLE SIT TIEDOKS, ET..."

Toimii varmasti!

Hertta: Yök, ja mä tungin sinne äsken jo pumpulipuikkoa ja luomivärisivellintä, kun sinne meni joku leipäpala mitä yritin ottaa pois :D kohta mulla mätänee kaikki hampaat pois, ää. Tää ei ole semmosta kipu kipua - koska tiedän mitä hammaskipu ja jomotus voi pahimmillaan olla, vaan semmosta tosi ärsyttävää jomoa. :|

LURA: Mustakin! :>>>>>>