07 huhtikuuta 2010

Päättärimekko

Miks musta jotenkin on alkanut tuntua siltä, että on vähän hoopoa alkaa panostamaan enää mihinkään päättäreihin, kun olen jo kuitenkin kerran valmistunut jo ylioppilaaksi... Katselin kuitenkin muutamia hyviä ehdokkaita ja nyt kysyisin teidän mielipidettä!

Ensimmäinen on New lookin promdress, mun mielestä ei niin silmiin pistävä kuin noi kaksi muuta. Ja tällä olisi hintaa vain 25puntaa. Eli ehdokas numero 1. 

Tässä toisessa mua kiehtoo toi vartalomyötäistyys, mutta koska en ole päässyt koskaan testaamaan miten se muotoutuu mulle, on tosi vaikea edes alkaa tilaamaan minkään koon perusteella :/ Ehdokas numero 2.
Tätä sovitin kun oltiin käymässä garagelandissa, oikein sievä, mutta en pitänyt tosta niskalenkistä koska se oli niin paksu ja jotenkin lörpötti mun päällä. Myös pituus arvelluttaa, en ole kuitenkaan mikään pisin ihminen, 168cm ja näytin vähän höpöltä kun helma on niin pitkä. Eli tämä on ehdokas numero 3.

Mikä teidän mielestä on kivoin? Vai pitäiskö unohtaa noi pallot ja etsiä jotain muuta :D

18 kommenttia:

RagDoll kirjoitti...

Ehdottomasti ykkönen. Siinä on rock-henkisyyttä sopivasti. =)

Kermaperse kirjoitti...

Kolmonen on ihanin! Halterneckin voi poistaa/laittaa kavennettuna uudestaan paikalle. Mä voin vaikka tehä sen sulle valmistujaislahjaks, jos satun olee Lohjalla. Tosin ennen ku sellaseen lupaudun, olis tietenki kiva nähä miten se on kiinni yläosassa.. Mirallakin varmaan löytyy taitoa siihen hommaan. Pikkujuttu.

Kakkonen on malliltaan ihanan naisellinen.

Ykkönen on enemmän tyttömäinen. Mutta musta se ei ole pituutensa puolesta mekko, mutta minä olenkin mummo :D Älä siis loukkaannu tästä kommentista. Ite en vaan osaa käyttää lyhyita + leveähelmaisia. Nykisin sitä vaan aina johonki suuntaa ja miettisin näkyykö perse. Sä nyt saat mitä vaan näyttämään upeelta, ku sul on paljo rohkeempi ja rouheempi tyyli :)

tiiti kirjoitti...

mäkin tykkään ykkösestä! lyhyt helma ja tylli rokkaa ja pilkuissa on sopivasti söpöyttä päälle.

NooranElämää kirjoitti...

Mäkin kyllä antasin äänen ykköselle. Sille olis varmasti käyttöä valmistujaisten jälkeenkin :)

Laura kirjoitti...

Ykköne! Monikäyttösin ja muutenkin ihanin :))

Inkku kirjoitti...

En tiedä, ehkä nro 3. kuitenkin. Tuo ykkönen näyttää minun silmääni jotenkin halvalta, älä vain loukkaannu! :) Sillä syy on siinä, että itse ostin joskus ulkomailta samantyylisen mekon ja kangas oli siinä niin pliisu, että haalistui pesussa ja siitä tuli kauhee nuharätti. Joten tuo kolmonen olisi minun valintani! Jotenkin muutenkin näkisin sen sun päällä.

Mutta, mieti myös muitakin vaihtoehtoja kuin pilkullisia ;)

Nekta kirjoitti...

Ykkönen on enemmän baarimekko ja noi tyllit sais ihan heti heivata helvettiin.

Kolmonen on ehkä hieman liikaa, ottaen huomioon tilaisuuden jossa se päällä olisi?

Kakkonen siis veis mun äänen. :)

Juliahelmiina kirjoitti...

Mä antaisin ääneni jostain syystä kakkoselle. Ensin meinasin jättää sen kokonaan pelistä pois, mutta kuten suakin, mua alkoi kiehtoa tuo vartalonmyötäisyys (mikä on aika jännä, koska yleensä vierastan kaikkea vartalonmyötäistä).

Mutta ykkönen on myös varma (mun silmään vaan noi tyllit on ehdoton nou nout), sille varmastikin löytisi käyttöä myöhemminkin... mutta toisaalta kolmonenkin on vallan hurmaava...

Kaikki kolme vaihtoehtoa hyviä, mutta kyllä tossa kakkosessa vaan on sitä jotain!

Kiti Momo kirjoitti...

Apuaaa mä oon vähän aikaa poissa bloggerista ja sulta on tullu heti satamiljoonaa kommenttipotentiaalista merkintää!
Mutmut kolmonen on ehdottomasti paras noista mekoista "valmistujaismielessä". Ja vyön kanssa se on liian söpö kun helmanki sais niin muhkeaks aijai kuule :D

Sazu kirjoitti...

hmm, munkin mielestä toi ykkönen on vähän turhan baarivaate noin niinkuin päiväjuhlia ajatellen. noi kaks muuta mua ei taas miellytä ollenkaan, eli sanoisin että think outside the box. ;) tosin makuasioitahan nää on. :)

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on kolmonen omassa kaapissa, joten kallistun sen puoleen. Olen 165 pitkä eikä se näyttänyt yhtään hassulta päällä. Mun mekosta otettiin 'tukiraudat' edestä pois ja lyhennettin halterneckia vähän.

Anonyymi kirjoitti...

Itse tykästyin tuohon siniseen, tosin itse lyhentäisin helmaa vähäsen. :)

Anonyymi kirjoitti...

Oon tässä parin päivän aikana kahlannut sun blogin läpi ja pakko kommentoida että oot aika ihana ja hauskan ja mielenkiintoisen oloinen tyyppi! :)Hyviä kevään jatkoja sulle. :>

-Heini

Mirette kirjoitti...

Ragdoll: Joo se on ehkä enemmän semmonen piskemekko.

Kermaperse: Hmm, tota mä mietin ittekkin, mutta en sillon tajunnut että mulla on ompelutaitoisia kavereita. Muutenkin pitää käydä vielä sovittamassa sitä ja ottaa korkkarit messiin, ei hirveästi näytä miltään jos sukat jalassa seisoo :D helmakin tuntuu pitkältä.

Mulle toi lyhyt helma ei ole issue, käytän aina liian lyhyitä mekkoja :D

tiiti: Tylli on ehkä mulle vähän too emo :< toisaalta jees. hmm

Noora: Totta :) kylmä varmaan käyttäisin kolmostakin hulmuavassa kesätuulessa. :P

Laura: hmm :P harkinnassa vahvasti!

Inkku: Joku mussa kanssa viehättää tossa kolmosessa, sitä vaan pitäisi hieman muokkailla sopivaksi, ja nahistaa alkaa muokkaamaan 90euron mekkoa. :D

nekta: Totta. Kakkosessa on vaan se, että sitä pitäisi päästä sovittamaan, mutta garagelandissa, jossa kolmosia oli, ei ollut tota fittiä mallia :<

Juliahelmiina: Huoh, niimpä :D

Kiti_momo: Missä ne kaikki komsut on! Im waiting :D päivitän sun takia mun e-mailia koko ajan, hihi.

Sazu: mulla on joku pallomania, varmaan siksi, että mun äiti vihaa palloja :D Sisäinen angsti selvästi kapinoi tai jotain, haha.

anonyymi: pitäisi varmaan mennä testaamaan korkkarit jalassa niin näkis sitä helman pituutta paremmin.

Anonyymi: ääh, haluisin vaan jonkun helpon ja valmiin paketin :D
'
Heini: Voi, ihanasti sanottu :) kiitoksia, tervetuloa lukemaan mun aivottomia jurinoita :)

essi kirjoitti...

http://www.kappahl.com/fi/products/naiset/Naiset/ tuola on vielä yksi saman tyylinen, todellisuudessa mekko on avonaisempi, kuin sivuston kuvassa.

Anonyymi kirjoitti...

Hei, ihastuin aivan täydellisesti tuohon siniseen pallomekkoon ! Mistä olet löytänyt sen? Etsin juri tuollaista eräisiin juhliin ja satuin näkemään kuvan googlessa ja se ohjasi mut tänne sun blogiin :p

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Sininen on vivien of hollowayn mekko. Suomesta saa mm. garagelandin kautta, mutta tilasin lopulta punaisena omani vivien of hollowayn nettisivuilta (sieltä löytyy hyvät mitat) :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos ! :)