10 huhtikuuta 2010

Ohi on!



Nyt se on ohi! Yli 4kk kestänyt työharjoittelu Konalassa, enkä voisi olla kiitollisempi tällä hetkellä. Tutustuin ihan huipputyyppeihin, jotka oli todella mukavia ja avuliaita (sekä kärsivällisiä). Opin hirveästi kaikkea uutta, ja sain hirveästi osviittaa siitä, mitä haluan tehdä tulevaisuudessa.

Kahviteltiin mun läksiäistä dallaspullapitkon ja mini magnumjätskien kanssa. Olin tosi yllättynyt, kun sain niiltä kassin joka sisälsi ihka oikeaa shamppanjaa! :) Ooh, ensin ajattelin että korkkaan sen tänään kun menen kaverin synttäreitä viettämään, mutta sitten kuultuani "Se on aika arvokasta, pitää olla hyvä tilaisuus" - Totesin että säästän sen mun valmistujaispäivään. Jee! Sain myös pienen "korruptio" kassin joka sisälsi pari rasvaa ja kiiltosuihketta joka tuoksuu herkulliselle. Veikkaan että tästä päivästä tulee hyvä päivä, koska olo on jotenkin niin seesteinen :)

Tosta voitte pongata mun opinnäytetyön, joka siis on muutoin valmis, enään pitää vaan kirjoittaa koko shaitte fiksuksi kokonaisuudeksi.



Tänään aion mennä ensiksi salille testaamaan mun uutta Suunto sykevyötä( joka lähettää treenin jälkeen mun sähköpostiin tiedot millaisella teholla olen treenin tehnyt, sykkeet jne, ja kulutetut kalorit... että eiköhän tämä läski pian lähde liikkeelle), ja sitten kun tulen kotiin, isken vähän raitoja päähän ja toivon että ne onnistuu ja lähden kohti Helsinkiä party as hell.

Ja miten ois pari kuvaa Miinan 18v (korjaus, taisi se sittenkin olla 20v) synttäribileiltä, jossa teemana oli prinsessat. Öö, mä olin vähän Emoprinsessa kun en omistanut mitään vaaleanpunaista :--D Huoh, ja olin laihaaaaaaaa.





9 kommenttia:

Anni kirjoitti...

Onneks olkoon!! <3 Tänään partyy!

Anonyymi kirjoitti...

Tänään jäljellä nolla! :D Paljon onneeaaa!

Anonyymi kirjoitti...

siis voi helvetti miten siisti toi sun opinnäytetyö on, HUH!!!!

-eve

Anonyymi kirjoitti...

Onnittelut! :) ja jösses, oliks toi sykevyö joku vitsi, vai onko sellaisia oikeasti olemassa? (tietty ollu jo 10 vuotta, mut mä en vaan oo tajunnu mitään)

-rekkapirkko

Kermaperse kirjoitti...

Hä? Oikeesti? Oliks toi prinsessateema muka 18v synttäreillä? Eks se ollu joku 20v.?

Anonyymi kirjoitti...

Ööm multa meni nyt ihan ohi, siis mistä näkee opinnäytetyön? Yritin tihrustaa tarkkaan, mutten löytänyt mitään kuvaa, linkkiä tai vastaavaa :p

Mirette kirjoitti...

Anni: Jep, nukuin 16h :D

Anonyymi: Jepa jeee! wee

Anonyymi: Haha, kiitoksia ^__^ toivottavasti muutkin on sitä mieltä. Nyt pitäis vaa kirjottaa viel.

Anonyymi: Joo siis musta tuntuu et noita on jossain isoimmilla kuntosaleilla, ja kuntosalin kautta sen sitten saa. Siellä salilla on iso screeni missä näkee koko ajan oman sykkeensä (lempinimen kera) ja sitku se on päättynyt niin himaan tulee parin tunnin päästä sähköpostiin kaikki tiedot siitä treenistä. Se on 1e viikossa, eli 4e kk ja vuodessa n.50e mikä ei ole mun mielestä paha hinta. :)

Kermaperse, helvet ehkä se oli sit 20v miksköhän mun kansion nimenä on miina 18v :DDDD Se hämäs!

Anonyymi: Se on tossa kuvassa toi Cityn syö! helsinki flaijeri jonka olen tehnyt :P

tuijja kirjoitti...

Mä jo ehdin toivoa, että sä olisit opinnäytetyönäsi väkertänyt eroottiset pelikortit :((((

(onnea!!!)

Mirette kirjoitti...

tuijja: En valitettavasti :< ne mä sain yks kiva kerta synttärilahjakssi.