25 huhtikuuta 2010

Oh Tatum!

Katoin eilen elokuvan Dear John, tai suomeksi väännettynä "haikein terveisin". Se oli ihana. Itkin kuin pieni lapsi, ja tunsin sykettä rinnuksissani - aloin uskomaan taas tosi rakkauteen. Nyyh, miksi kaikki elokuvat ei ole tämmösiä! Nyyh, miksi mun elämä ei ole tommosta. Nyyh  miks tatum ei oo mun poikkis. Suosittelen kaikille lällysieluille, oli se vaan niin ihana.



Jos ei osaa päättää mitä elokuvavuokraamosta vuokraa niin suosittelen ainakin näitä pätkiä: Changeling - vaihdokas, Seitsemän elämää, The cove (Delfiinidokumentti :((((( ), Benjamin Button.

7 kommenttia:

 angie kirjoitti...

aaa pakko ladata! onneks poikkis tykkää kattoa kaikkia mun päähänpistosta lataamia leffoja (kuten esimerkiksi huippushoppaaja tms (sen katsottua tuntui kyllä ettei sen huonompaa leffaa varmaan olekaan :-D)) niin voi sitten porata sen kainalossa <:

ja elokuva on muutenkin ehkä vähän esimakua tulevasta jos täytyy alkaa syksyllä taas kaukosuhteeseen niin pääsee kirjoittelemaan kirjeitä <3 okei, edes kirjeiden tuoma romanttisuus tekisi erillään asumisesta aika paskaa. :( tyhmä elämä.

Mirette kirjoitti...

_angie:Joo kannattaa, sain itelleni ladattua ihan täydellisen versionkin vaikka se vasta nyt on tullut suomen teattereihin. :P

Höhmöh, kaukosuhteet on kyllä ihan kakkaa, ja kallista hommaa. Mut jos on lovea, niin eiköhän se onnaa!: :)

tiijjja kirjoitti...

hei,oon tässä suunnittellut ottavani tatuoinnin,niin paljonko toi sun tatuointi (missä on tyttö ja ruusuja) maksoi ? ajattelin katsos jotain suunnilleen samankokoista ja kanssa värillistä...
ps. blogisi on paras!<3

Mirette kirjoitti...

Tiijja: Moi, ainahan se on kiinni paikasta, tatuoijasta ja ideasta, mutta itsellä tuo kustansi hieman alle 500 euroa. :(

Kermaperse kirjoitti...

Mä aloin itkee jo melkeen tosta trailerista.. Pakko nähä toi! Joskus yksin yön pimeydessä Nessun ja nessujen kera! byähähähää, ihan parasta.

Kermaperse kirjoitti...

Yhyyyy, en itkeny! :( Traileri oli parempi ku leffa. Fiilistelen siis traileria :D (Pakotin Herra H:n lataamaan ton mulle. Puhuin siitä vaan nimellä Dear John ja se sano "mä voin kyl ihan hyvin kattoo sen sun kaa, ei siin mitään". Sanoin kuitenki haluavani kattoo sen yksin ja selitin siit viel jotain ja sanoin, et suomeks sen nimi on Haikein terveisin, johon H sano, että "ai se, joo, kato yksinäs" :D

Mirette kirjoitti...

Kermaperse: Se vaatii tietyn fiiliksen, olin jo valmiiksi masentunut ja itkuinen :D haha. Naurahdin kyllä.