05 huhtikuuta 2010

Moi

Otsikot on aika vähissä tällä hetkellä. Oon iloinen että kevät on vihdoin tullut, vaikka ulkona näyttääkin tosi ankealta sadekelien aikana. Ei haittaa mua ainakaan yhtään, kunhan toi lumi vaan katoaa pois.

Eilen oli kiva päivä, töiden jälkeen mentiin helsinkiin, käytiin syömässä nepalilaisessa (NAM!) ja käytiin katsomassa tennispalatsissa Green zone, joka oli ihan hyvä pätkä :) Kertoi Irakin sodasta ja joukkotuhoaseista.



Yllä on sitten kunnon lähikuva tuosta tatuoinnista, jos jotain kiinnostaapi. Nyt se on jo hieman parantunut ja värit normalisoitunut.Kutisee niin perhanasti kun olen "unohtanut" hieman rasvata sitä :D

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mikä blogimalli sulla on ja miten oot saanu muokattua noi taustat? kiitos :9 hieno tatuointi btw!!

Juliahelmiina kirjoitti...

Toi tatuointi oli makea jo ilman värejäkin, nyt väritettynä se on kyllä ihan mahtava, sopii sulle täydellisesti :)

Anonyymi kirjoitti...

hei tyttö ,rakastaisit tatuointiasi,se on erittäin komea!

Anonyymi kirjoitti...

onko tällä tatuoinnilla joku tarina? : >

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Moi, käytän blogimallin pohjana Minimaa, mutta olen aika paljon muokannut html koodia. Tarkoitatko taustalla taustakuvaa, vai mitä? Kun menet ulkoasu asetuksissa kohtaa muokkaa html -koodia, ja sieltä tulee iso kasa.. koodia, niin backgroundin kohdalla pitää olla tuo url koodi.. eli mulla on tossa osotteena mun taustan väri! Tää on törkeän vaikeata selittää tälleen :/

body {
background: url(http://i34.tinypic.com/2meppix.jpg) repeat fixed;
margin:0;
color:#191919;
font:x-small Georgia Serif;
font-size/* */:/**/small;
font-size: /**/small;
text-align: center;

Juliahelmiina: Jee, kiitoksia. Vähän kyllä nakertaa, kun se olis voinut toimia paremmin mustavalkoisena, nyt se on niin räikeä :<

Anonyymi: No olen samaa mieltä sun kanssa, pitäis kyllä :-D En vaan tunnu koskaan olevan tyytyväinen mihinkään.

Anonyymi: No ei varsinaisesti, tuntuu jotenkin kornilta alkaa selittää mitä se viestittää. Ehkä se kuvastaa mun ajoittaisia tunteita, tik tak aika käy ja niin edelleen :D