04 huhtikuuta 2010

Löllöpääsiäinen

Hame lindex, uudet sukkikset h&m jee
Mulla on tatuointikriisi. Mua jotenkin ällöttää miltä mun kädet tällä hetkellä näyttää. Joko mun pitää imeä alleista 10kg rasvaa pois tai hankkia sisäkäsiin äkkiä peitettä, ettei noi näytä niin amiksilta :< Olis hittovie vaan pitänyt tehdä yksi käsi kerrallaan! angst! Pliis olkaa armollisiä älkääkä sanoko että näyttää karmealta, muuten alan itkemään tai jotain pahempaa.

Mun pääsiäinen on ollut oikeestaan todella mitäänsanomaton, siis olen ollut töissä joka päivä  ja olen vielä tänään ja huomennakin. No onneksi saa vähän ylimäärästä rahaa ( ja samalla säästää näiden pyhien aikana kun ei kerkeä koluta kaupoissa). Mikä siinä kuitenkin on, että ihmiset sekoaa ruokakaupassa ja hamstraa ihan sikana ruokaa, ihan kuin se yksi pyhä pv sais ne näkemään nälkää ? :--D Meitä on moneksi, onneksi. Tänään ehkä mennään leffaan töiden jälkeen *__*♥

Ensi viikonloppuna on onneksi mitä odottaa, mun työharjoittelu päättyy ja kaverilla on synttärit, suuntana on siis helsinki, jee!

8 kommenttia:

brita kirjoitti...

oot vaan ylikriittinen, hyvältä ne kädet + tatuoinnit näyttää (:

sarkku kirjoitti...

just katoin et vähä nuo näyttää hienoilta ennen ku luin tekstin -.-

aavelapsi kirjoitti...

mun mielestä sun tatskat on ihania! :)
oon ihan kateellinen:D

Anonyymi kirjoitti...

sä näytät paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon paremmalta nyt kun sulla on molemmissa käsissä kuvat! usko pois! hienot on

RagDoll kirjoitti...

Hyvältähän ne näyttää, älä huoli! =)

Mirette kirjoitti...

Brita: Se on mun pahe aina kaikessa, olla ylikriittinen, ainakin itseäni kohtaan :D mut kiintos!

Sarkku: Haha :D

aavelapsi: hihi, kiitoksia ^__^

Anonyymi: Jee, okei, hyvä. toivon että vielä paremmalta kun saan sisäkädet vielä ettei paljasta ihoa pingota alta.

Ragdoll, jee. Tiedätsä, mä mietin pitkään tossa yhessä vaiheessa, että mistä mä tunnen sut, ja yritin miettiä sulle kasvoja, mut sit vähän ajan kuluttua hokasin kenestä on kyse :D Sano haidille takasin terkut!

RagDoll kirjoitti...

Haha. =D Mun on helppo "haamuna" bloggailla. ;)
Juu, en ole siellä irc-galleriassa ollut piiiiitkiin aikoihin :D Olisko vuosi pari siitä ainakin.. Naamakirjasta kyllä löytyy.

Jenna kirjoitti...

Ei hitto kelasin kans just tota et ihmiset sekoo pyhien aikaan.
Kävin torstaina Prismassa neljän aikoihin niin jonot oli ihan uskomattoman pitkät.
Ihan kun ne ei sais ruokaa viikkoon kun yhden päivän on kauppa kiinni. :-D Oli jotenkin niin huvittavaa.
Kuitenkin abc ja esso auki niin...