17 huhtikuuta 2010

Jotain sinistä...

Mä en ihan oikeasti tue crocseja, mun mielestä ne on maailman rumimmat kengät, mutta jos pitää seistä 7h päivässä, ne on paras keksintö :D

Mun pukeutuminen viime päivinä on ollut niiiiin tylsää ja tavallista, että en ole jaksanut edes kuvailla niitä töissä. Ja joo, mun vapaasta viikosta tulikin yllättäen työntäyteinen viikko. Mutta ei voi valittaa, on ollut hiljasta, ja sain virallisen luvan näpytellä mun opinnäytetyötä töissä. Yhden päivän mä sitä sain kirjoitettua, mutta katsotaan huomenna uusiksi. Tänään menen käymään salilla, ja lähden äitin luokse katsomaan Nasua ♥ ja muuta familyä. Mulle luvattiin jo grilliruokaa, wuhuu!

Yllä oleva paita on h&m:n mammaosastolta. Mun mielestä löytö sinänsä, että hintaa oli vain 4,90e ja se on organic cottonia. Etsin kynsin ja hampain yhtä painijatoppia, joka siis oli myös sinivalkoraidallinen, mutta ne oli loppu, nettikaupassa niitä kyllä on, mutta tyydyin tuohon. :(

Alla on mun viimetreenin yhteenveto. Mun mielestä tää on ihan huippusydeemi ja kehotan kaikkia kokeilemaan, jos omalla salillanne on mahdollisuus suuntovyöhön.(kuvan saa klikkaamalla suuremmaksi)

Ei kommentteja: