22 huhtikuuta 2010

Hollywood lipstick

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hollywood lipstick. Joo-o. Multa poistettiin viisaudenhammas eilen, ja nyt sitä kolottaa. Se hammaslääkäri oli tosi vmäinen. Mutisin siinä sen sormet ollessa mun suussa, että saisko sitten puudutusta paljon, koska kammoan tätä. "Ei se puudutus kammoon auta" - ja alkoi riuhtoa mun poskea aina vain kovakouraisemmin auki. :| faack. Selvisin kuitenkin hengissä.

Mun inspiraatio on ollut hukassa, ja olen turvautunut tylsiin vaatteisiin ja koomailuun. Ja nyt tuolla sitten sataa luntakin... ööö. No joo. Lupaan yrittää parantaa taas tätä blogin tasoa paremmaksi, kun nyt mun postaukset on ollut ihan kakkoja.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

OISKO MAHDOLLISTA NÄHDÄ KUVAA MISSÄ HYMYILET OIKEIN LEVEÄSTI? :)

oon pohtinu tätä jo kauan. Kiitos jo etukäteen jos pienen vaatimattoman toiveeni toteutat.

PS. oon ehkä eniten kade sun kasvoista.

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Miksei pelkät - :D hymiöt kelpaa. Kun mulla on issue mun hampaiden kanssa :< ne sojottaa joka suuntaan ja hymyt näyttää irvistykseltä. Mutta mä voin joskus laittaa semmosen jo löydän :D Emot ei hymyile kato, köh ^^ ja kiitos!

aba kirjoitti...

LIIAN KAUNIS !

Sena kirjoitti...

the second photo is my fav. one !! =)

senawantsmorefashion.blogspot.com


=)