07 huhtikuuta 2010

Haluan!

Kaks juttua mitä haluaisin saada näin kevään tullessa. Fjällravenin keksikokoinen spugereppu (spugereppu siksi, että luulin tän olevan joku kirppisjuttu, mutta ne onkin ihan himokalliita) ja Nokian Hai saappaat, turkoosina tai liilana. Joo, mä haluan, mä haluan mä haluan ! Muhun on selvästi imeytynyt tämä stadilainen huoleton kumpparityyli, joka kuitenkin on mietitty alusta loppuun saakka. No, kai sitä nyt saa vaikutteita imeä omaan tyyliinsä, vaikka se olisikin vähän läpinäkyvää. :--D
Hai bootsit, hinta 40e ylöspäin

Reppu n. 50-80e

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kyl noita fjällräveneitä SAATTAA löytää myös kirpuilta, tuurilla! omani, just tollasen farkunsinisen, löysin vuosia sitten eurolla. se on kyl aika kulunut, mutta se vaan lisää sen hohtoa. mut ei tolla normihinnalla kyl kauheesti huvita ostaa! :o onnee etsintään!

Sagu kirjoitti...

Mäkin haluan Hai-saappaat! :D Muutin pk-seudulle syyskuussa eikä mulla ole täällä yksiäkään kumisaappaita. Jos sellaiset pitää olla, niin olkoot sitten tyylikkäät samalla.

Kauhean kalliita noi Fjällrävenit :o

Norppis kirjoitti...

Mie rakastan ylikaiken mun fjällräveniä <3 se on parhautta! Käytin pari vuotta äidin 20 vuotta vanhaa versiota, jonka jälkeen se osti mulle oman. Punaisen.
Oranssikin himottaisi hirveästi...

Ja miekin haluan ehdottomasti hai-saappaat :D

Veeera kirjoitti...

Täällä kans on löydetty yhdellä eurolla Fjällräven, kirpparilta. Myös huuto.netissä on palijon noita myynnissä, vähän halvemmalla.

aba kirjoitti...

Fjällravenin reppu on ollut unelmissani pitkään. Mäkin tajusin vasta tän vuoden puolella, ettei ne ookaan jotain harvojen kirppislöytöjä eurolla vaan ihan pirun kalliita! >:(

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Joo tiiän, siis mä luulin aluksi että ne on jotain kirppisreppuja, mut sit niitä alkoi ilmestyä eri väreinä niin totesin että jaa, kai niitä saa ostettua jostain itukaupasta. :D mut on niin vaikea lähteä etsimään jotain, siinä voi mennä ikuisuus.

Sagu: Niissä on vaan jotain söpöä. Muotisaappaat x)

Norppis: Mäki haluan :<

Veera: Hmm vois tutkia huutonettiä jos tärppäis, haluisin kyl miltein sen liilan :>

Aba: Mä tajusin vasta viikko sitten että ne on törkykalliita :o olin kyl vähän yllättynyt, mutta haluan silti!