28 huhtikuuta 2010

Ahdinko

Päällä hame uff, vyö jostain, neuletakki h&m

Huoh, jotenkin tosi ärsyyntynyt ja kyllästynyt olo. Mulla ei ole vapuksi mitään suunnitelmia, mutta jotenkin tuntuu tosi tyhmältä ajatukselta myös sekin, että jos vaan istua kökin yksin kotona. En ole pitkään aikaan tehnyt mitään mielenkiintoista, ja olisi kiva saada vähän vaihtelua tähän arjen murjottamiseen. Tänään pitäisi vielä kirjotella opinnäytetyötä, perjantaina on sen palautus, mutta asetin omaksi deadlineksi torstain, eli huomisen, jolloin se pitäisi olla valmis. Kyllä se on ihan ok, ei ehkä vitosen suoritus (korjaan kolmosen), mutta onpahan tehty ainakin aikaa käyttäen.

Ensi viikko menee kokonaan sunnuntaista lauantaihin töitä tehden. Menen myös entiseen työharjottelupaikkaan tekemään freelancerina hommia muutamaksi päiväksi, jee. Ja loput sitten tossa kämäisessä paikassa.Harmittaa vaan että työt alkaa ysiltä (ovet aukeaa silloin) mutta poikkis menee töihin kahdeksaksi ihan viereiseen mestaan... joten mä joudun lähtemään bussilla tuntia sitä aikaisemmin, ollakseni perillä tuntia myöhemmin kun se menee autolla.. tämä siksi, että konalassa ei ole mitään, mitä voisin tehdä sen ylimääräisen tunnin kahdeksasta yhdeksään. :--D voi jee.

7 kommenttia:

aba kirjoitti...

Vappu on ihme pakkojuhlimisjuhla. Buu! Boikotoisin koko pskaa, ellei täällä olis jotain ylihuikeita (aisti sarkasmi) opiskelijabileitä.

Aina voi mennä kahville, kai siellä konalassa joku pullamesta on auki kahdeksalta? ^^'

LURA kirjoitti...

onpa hauskan värinen hame!

the freelancer's fashionblog kirjoitti...

Kiva hame, ja onnea opintotyö-työskentelyyn!

Mä löysin sit ne kengät saksalaisesta kaupasta, niille oli tullu mun koosta lisää. Ne ei lähettäny suomeen ii saksalainen kaveri ostaa ne mulle ja pistää ne sit tännepäin. Säätöä. Mä oon hullu että ees jaksan nähä tällaista vaivaa kenkien eteen, pareekin käyttää ne sit ku ne tulee! Mut kiitos kenkä-kurkkamisesta, vaikkei ne ne popot ollukkaan :)

Anonyymi kirjoitti...

ei vittu sä jaksat aina valittaa nyt loppu tän paskan lukeminen.

Mirette kirjoitti...

Aba: Niin no, oispa ees niitä. :D
Ei siel oo oikeen mitään, se on semmosta piripäiden ghettoa. :D

LURA: ^__^ KIITOS!

The_freelancer's fashionblog:
Sitä tarvitaan :D

Hyvä että löyty, olin hieman pettynyt kun ne väärin :(

Anonyymi: Winner 0/

Anonyymi kirjoitti...

hahaha arvostan jotenki ton anon kommenttii! :DD "ei vittu sä jaksat aina valittaa nyt loppu tän paskan lukeminen" :DDD

-eve

Mirette kirjoitti...

Eve: Joo mullekkin tuli sellanen olo että onnistuin jossain. :D