31 maaliskuuta 2010

Vintage stories


9.4. Tulee kauppoihin Kappahlin uusin vintage stories. Mun mielestä on ihanaa, että nyt vaikutteina on käytetty 50-lukua. Söpöjä mekkoja, mutta ei välttämättä ihan mua. Tuota sinistä mekkoa pitää ehkä kuitenkin käydä sovittamassa, kun tuo yläosa on niin kiva. Mun mielestä mallit ei oikein kohtaa printtejä. En tiedä onko tuossa netissä oleva koko mallisto siinä, vai onko joukossa vielä jotain muuta. Aikaisemmat vintagestroiesit on ollut aika mummomaisia. Nämäkin menee siinä rajoilla.  Tykkäättekö te? 

Kuvat

8 kommenttia:

tuijja kirjoitti...

Prööt! :D Kukkamekot voisin ehkä joten kuten hyväksyä.

Anonyymi kirjoitti...

siis toi vas.puolella oleva sininen! iiks! <3 toi kolonen on ihana..

supervain kirjoitti...

omg toi kukkamekko <3

Anonyymi kirjoitti...

toi sininen <3

Ulrika kirjoitti...

Olen vähän pettynyt. 50-luku teemalla olisi saanut paljon kivempiakin mekkoja. Mallit on periaatteessa kivoja, mutta värit ja kuviot ei oikein kohtaa.

Kermaperse kirjoitti...

Tykkään tosta kukkamekosta :)

Anni kirjoitti...

Mäkin tykkäilen kyl, must toi kukkamekko on söpö, tekis mieli mennä sovittaa, mut en tiiä onks varaa hairahtaa ostamaan.. :O

Mirette kirjoitti...

Tuijja: Mä en tajua miten noi kuosit ja mallit on oikein yhdistetty :D

Anonyymi: Mua harmittaa vaan noi ihme ruusut tai jotkut tossa, ja no farkku on aina farkku.

Supervain: kesäyön unelma :D

Anonyymi :P

Ulrika: No se on kyllä totta, noi on jäänyt taas vähän pliisuksi, ja leikkaukst on kummallisia.

Kermaperse: se on söps!

Anni: Jep :D ja sit se kuitenkin kukkamekko mikä vois hyvin löytyä äidin vaatekaapistakin...