21 maaliskuuta 2010

Trueblood ilta

Tänään on ollut hieno olo. Sain taisteltuani itselleni sunnuntain kokonaan vapaaksi, jotta sain viettää laatu-aikaa ihanien ystävieni kanssa eilen. No hauskaahan meillä oli, vaikka kotimatkalla saatiin raahata yksi nimeltämainitsematon kotiin... hihi, tai no meille. Palkitsin kuitenkin onnistunutta iltaa ja siivoamistani pizzalla. Ah, thank god for Pizza perille-palvelusta, ei tarvitse kuin netissä klikkailla ja maksaa, avot, tänään se vielä tuli nopiasti, om nom nom.
Laitoin päälle tuon vetskarihameen hirveän vaatekriisin jälkeen. Pitäisi nyt kevään aikana siivota kaapit ja laittaa kaikki käyttämättömät vaatteet myyntiin tai suoraan uffille. Mira oli ihana sailorgirl ja Miina... pantteri, eiku leopardi. Tässä oli niiden trueblood-pose.
Meidän piti taas tehdä hyväksi havaittuja caipiroskia, mutta prismassa ei ollut jäljellä kuin yksi ainut lime, ja sekin ihan kärpistynyt - maistui ihan mummolle... joten Mira teki wannaberoskia appelsiinistä - tulos: Never again. :D

Miina koristeli mun tatuoinnin tommosilla ihokoruilla, tai millä lie glitterillä, niitä taitaa olla vieläkin siinä vaikka kävin jo suihkussakin :-D

7 kommenttia:

aba kirjoitti...

Oi miten suloinen mutru oot tossa kuvassa jossa istut lattialla.. ja sukkahousussakin silmäpako. :')

Anonyymi kirjoitti...

Noooooo, stop doing that duckface! :D

Mirette kirjoitti...

Aba: haha, kiitos ^__^joo siis yllättävän pitkään noi sukkahousut kesti, mutta nyt ne on finito. :D

Anonyymi: Oon samaa mieltä, mutta kun se tulee AINA JA VAHINGOSSA, inhoan itteäni :D Olin entisessä elämässäni ankka

Veeera kirjoitti...

öööö toi pitsa öööö NAMPS!

fredu kirjoitti...

oot niin kaunis !

Anonyymi kirjoitti...

Oon ite huomannu kans et vähintäänki kymmenessä sadasta kännissä otetussa kuvasta on duckface :D Eikä sitä edes aina tiedosta tekevänsä! Hullua

Mirette kirjoitti...

Veera: Mäki katoin sitä tänään ja eilen ja mietin, et miks mä annoin poikkikselle puolet, miks hitossa mä en vetänyt sitä kokonaan ite :D *kuola valuu*

Fredu: Itehän oot, miksei sulla oo enää blogia? :( nyyh!

Anonyymi: No niimpä, tai on mulla toinenkin ilme, se on suu auki :D Voisin tehdä joskus kollaasin niistä kaikista kuvista missä se ilme on, niin tulisi kilometripostaus X)