22 maaliskuuta 2010

red stripes

Joo lol, mulla ei ole mikään raitabuumi meneillään, mä vaan löysin sisäisen emoni taas kun bongasin tämän paidan jc:n aletangoilta n. 13€. Se liehuu ja näyttää kuulemma kaavulta/yöpaidalta... ja siinä on hauskat lepakkohihat. Mä tykkään, olen alkanut ostamaan enemmän ja enemmän kaapuja, ehkä tämä on tämmöinen hipsteri slash emo -vaihe tai jotain.

Sanon jo nyt tänne blogiin, etten voi peruutella itseäni, että kun mun työharjottelu loppuu 15.4. mä alan kuntoilemaan, tarkoitus olisi hinata nyt aluksi ainakin -5kg pois, että kesällä olisi mukavampi olla. Pitäisi tehdä joku veto, että tästä ei voisi välttyä. Mun faija veti tossa joskus tammikuussa, vai olikohan se ennen uutta vuotta,vedon sen naisystävän kanssa, että jos se pystyy olla juomatta pääsiäiseen asti,  sen muija maksaa sille 5000€ (Ja jos hävii, niin toistepäin). No, se on ollut juomatta niin kauan ja pääsiäinen häämöttä. Olen osittain kateellinen, koska se on myös laihtunut tässä ajassa -10kg ja tuntee olonsa kuulemma ihan mahtavaksi. Hyvät isukille :)

Olen mummoillut koko päivän ja koomannut, ehkä eilisen darra alkaa pikku hiljaa olla voiton puolella.

9 kommenttia:

viv kirjoitti...

Hyvä iskä ja hyvä sinä! Mullakin ois toi 5kg tavotteena kesään mennessä, toki enempikin sais lähteä jos vaan on lähteäkseen.

Hepa-Neiti kirjoitti...

Tosi kiva toi paita! Ja hatunnosto isälles!! :)

Mirette kirjoitti...

Viv: Mä en vielä ole hyvä, mut ehkä sit jossain vaiheessa. Pakko saada se tarmo kun jää enemmän vapaa aikaa :P Joo ja ei mua enemmän haittaisi, mut tod näk toi -5kg on jo paha :D

Hepa-Neiti: Jeiiw, kiitos *__* mäki nostan!

Kermaperse kirjoitti...

Multa löytyy sit laihdutusvinkkejä joka lähtöön! :D Ei itsensä kituuttamista, vaan elämästä nauttimista :) Vaikka totuus on kyllä se, että sä olet kaunis, vaikka painaisit mitä!

Anonyymi kirjoitti...

"kun mun työharjottelu loppuu 15.4. mä alan kuntoilemaan"

Miksi ei heti?

saripink kirjoitti...

Laihdutin juuri myös Selleri-persilja-kaalikeittodietillä -5kg. Oli kyllä kamala viikko mutta loppu viikosta olo oli jo energinen, joka ei mulle todellakaan o normaalia :D tosin nuo kilot tulee takaisin heti kun lähetään hummaamaan teneriffalle torstaina :D

Mirette kirjoitti...

Kermaperse: Eiköhän jokainen tiedä miten sen painon saa tippumaan, toinen on vaan, että viittii ja jaksaa tehdä :D

Anonyymi:Siksi kun olen neljä kuukautta ollut työharjottelussa 7.00-19.00 aikavälillä ja tullut himaan niin että kerkeen tehdä ruuan, käydä suihkussa ja mennä nukkumaan ja aamulla sama rumba uudestaan, kun taas viikonloput olen viettänyt nyt töissä 11-18.00 joten aikaa ei vain yksinkertaisesti ole aloittaa aikaisemmin, toki ruokavaliota voi muuttaa millon tahansa, mutta kuntoiluun ei jää aikaa.

Saripink: Kuulostaa ällöltä :D Mä lähinnä pyrin kasvattamaan mun kuntoa ja siinä sivussa ehkä tiputtamaan kiloja.

Peps kirjoitti...

Maksaispa joku mulleki 5000e niin oisin ihan mieluusti ryyppäämättä!

Mirette kirjoitti...

Peps, sama. 8) en tiiä maksaako ne sit oikeesti oikeesti, tiiä noista, richbiches nimenomaa bich