30 maaliskuuta 2010

KeväT

Kattokaa mun korviksia niin pakahdutte kateudesta. Tänään olen vaan peelonnut työharjoittelussa. Olen ujuttanut kevättakin väkisin käytöönn, vaikka eilen satoi tiskirätin kokoisia räntähiutaleita. Ihme kyllä, en ole vielä paleltunut kuoliaaksi. Aah, asvaltti näkyy ja kevät tulee. Iso sydän. (Huom, kuva otettu ennen näitä ihkuja kevätilmoja, itseasiassa iski oikosulku, en ole varma olenko julkaissut tämän kuvan jo kerran :D Mutta sama se, sama naama)

Tässä viikossa hienointa on se, että työviikko on vain neljän päivän pituinen ja sitten tulee pitkä "Loma". Loma ja loma, itsehän vaihteeksi olen töissä toisessa duunipaikassani, mutta eipähän tarvitse ainakaan herätä niin aikaisin. En yhtään muista miten mun vuorot menee, joten se pitää vielä erikseen tarkistaa ( jääkö aikaa myös kemutukselle x).

Hmm, mun tatuointi. En tiedä tykkäänkö siitä vieläkään, mutta on se mennyt parempaan suuntaan.
kukkuu

Mä olen tässä mesonnut facebookissa, lueskellut blogeja läpi ja selannut yhtä  nettikauppaa johon pakko päästä tekemään tilaus ennen kesää - lääh... vaikka mun oikeasti pitäisi tehdä jouto-aikana tätä:

Nämä pari kuvaa otettu puhelimella :-D

No joo, blogi on kanssa jäänyt vähän vähemmälle huolenpidolle, mutta veikkaanpa että niin kuvat kuin jutut alkaa lisääntymään kun tämä työharjoittelu loppuu. Mulla on ihan törkeästi varattu iltavuoroja loppu kuulle, mutta päivisin jää aikaa peeloilla ja köh, aloittaa urheilu taas.

ps. haluut pitkät hiukset

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kivatsu tatska! Mitä tuli hintaa ääriviivoineen värityksineen? Itse olisin menossa ottamaan myöskin Legacyyn seuraavaa kuvaani..

Kuinka kauan sait odottaa tatuointiaikaasi muuten?
Mietin vaan ettei mene ihan kesään asti!

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Hinta riippuu paljon tekijästä, mutta itse maksoin yhteensä 600e tästä. On kuitenkin paljon yksityiskohtia, ja kuva ulottuu kyynerpäähän saakka. Kaikki on suhteellista. :)

Itse aikaa muistaakseni n. 1,5kk, mutta mun tatuoija oli tossa välissä esim bangkokissa ja jossain muualla, että senkin takia tuli viivettä. Tällä hetkellä jonotusajat on 1-2kk luokkaa. Eli hyvissä ajoissa kannattaa paikan päälle mennä. Jos sulla on joku pieni kuva, niin perjantaisin on walk in friday, eli voit mennä sinne vaan suoraan :)

Anonyymi kirjoitti...

ÄÄÄÄÄÄ, oot niin kaunis!

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: 8) höpö höpö

Anonyymi kirjoitti...

Oletko huomannut että valitat usein olevasi ruma, ja loukkaannut kun sinua haukutaan rumaksi. Muttakun sinua kehutaan sanot aina:"höpöhöpö". Eli toisinsanoen olet mielestäsi ruma, joten älä silloin loukkaannu jos sinua rumaksi kutsutaan. Minusta olet kaunis, ja voit vastata tähän:"kiitos"

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: No kiitos voin sanoa, mutta tottakai loukkaannun jos rumaksi haukutaan, vaikka itse en olisi tyytyväinen ulkonäkööni.. ei haukkumista koskaan pitäisi hyväksyä. Mutta joo, pitäisi oppia vaan sanomaan kiitos. :)