31 maaliskuuta 2010

oops

Hyvä ettei tule jännä kakka housuun kun taistelen tämän koneen kanssa. Tökkäsin äsken iphonen koneeseen kiinni, mutta se sammui. Sitten se teki sen uudelleen kun tökkäsin iphonen uudestaan. Mä tiedän mistä se johtuu - oon vähän turhan villisti joskus nykinyt tota johtoa, ja sieltä näkyy jo alta ne metallit ja muut, niin iski varmaan joku oikosulku. Nyt joudun pitämään tätä tietokonetta vakaassa asennossa, että mikään ei varmasti liikahda. :--D

Kävin eilen mun iskän luona syömässä, olen käynyt siellä viimeksi yli puoli vuotta sitten. Sain ihan superherkkuruokaa, lohimedaljonkia, kasvispihviä, parsakaalia ja salaattia Nomnomnom!
en tiedä miksi toi kuva ei suostunut kääntymään :D

 Sovitin eilen h&mllä yhtä paitaa, enkä osannut päättä onko se karmea vai ihana. Otin siis mun megaphonella kuvan ja ajattelin kysyä yleistä mielipidettä. Taidan alkaa aina tekemään näin, niin tulee hieman mietittyä enemmän mitä tulee ostettua.  Jee, onko hirvee? Siinä on tommoset hassut olkapäät ja näytän hieman raskaana olevalta, mutta enkö mä yleensäkkin ilmeisesti....

 Olisin laittanut parempiakin kuvia, mutta kameran piuha on mystisesti kadonnut nyt tuhka tuuleen, joten menee taas siinäkin hieman aikaa kun jaksan etsiä sen.

En tajua mikä mulla muutenkin on. Kävin lääkärissä, koska mulla oli ollut 2vk tosi kipeenä kurkku ja flunssanen olo. No, tarkistettiin kurkku, korvat, poskiontelot ja hengitys ja mitään ei löytynyt. Mulla on kuitenkin ollut tosi pientä kurkkukipua, niska aivan jumissa, päätä särkenyt ja kun laitan pään alaspäin - siihen kohdistuu aivan järkyttävä paine ja alkaa huimata - ihan kuin tekisi vedessä kuperkeikan ja vettä menee nenään. Mulla on myös niistämisestä hohkannut tosi voimakkaasti kipua leukaan ja hampaisiin tai jonnekkin sinne, ja välillä tuntuu että koko leuka jäykistyy. Siis wtf, onko mulla niska niin jumissa, tulehtunut viisaudenhammas (joka ei kuitenkaan vihlo  - koska hammaskivun kyllä tunnistaa heti, on se niin helvettiä) vai onko mulla poskiontelontulehdus joka nyt on vasta alkanut itämään. Auttakaa! Analysoikaa mun terveydentila!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oi paita on kiva ja sopii sulle ;)

Juliahelmiina kirjoitti...

Ehdoton kyllä tolle paidalle!

Ystävällinen hei kirjoitti...

Noh mulla oli tuossa kuukausi sit jatkuvaa särkyä silmien ja poskien kohdalla, porasin jopa töissä kun sattu niin paljon. No menin päivystykseen ja ultralla kattoivat, ei mitään!

Säryt jatkui ja menin lääkäriin. Ei taaskaan mitään kun kattoi jokaseen reikään mun naamassa. Mutta määräsi silti antibioottikuurin ja anto ison purkin buranaa. Ei hävinnyt, mutta selviskin et ne on vaan viisaudenhampaat jotka siellä kasvaa eikä hitto mitään voi tehdä.

Tsemii :<<

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos, hmm, pitäisköhän se sitten käydä ostamassa :p

Juliahelmiina: Taidan kipasta tänään h&mllä :D

Ystävällinen hei: Joo, sitä se siis voi olla. Varasin jo ajan hampilääkärille, tiedä tuota. Tekisi melkein mieli vielä käydä tarkistuttamassa noi poski ja otsaontelot, mutta päivystys on himokallista. :<

RagDoll kirjoitti...

Haidilta terkkuja.. ;)

vio kirjoitti...

lovely blouse!