19 maaliskuuta 2010

Date night

Hame seppälä, kengät vagabond

On ollut taas ihan tajuttoman kiire koko ajan, että en ole ehtinyt hirveästi postailla tai ottaa kuvia. Kun pääsen kotiin, on jo niin pimiää ja väsymys pukkaa, ettei jaksa laskea energiaa muuta kuin truebloodin kyttäämiseen. Mitäköhän mä teen sitten kun tuo toka kausi loppuu, elän syvässä tyhjyydessä? :-D

Keskiviikkona käytiin katsomassa Miran kanssa se Date Night, oli ihan hullun hauska, ja hei obs, maailman ensi-ilta vasta kahden viikon päästä, ja suomeen tulee joskus ens kuun lopulla. Tunsin itseni kerrankin spesiaaliksi. Yksi asia hieman latisti hienoa leffa hetkeä, kun tarvoin niin koomassa sisään ja vaan toivoin että mä oikeasti olen listalla - niin kuin olinkin, niin missasin kokonaan ilmaiset pusu -ja sipsi tarjoilut oven edustalta, Mikä vääryys! Mira mainitsi siitä heti kun päästiin istumaan, enkä sitten enään kehdannut mennä hakemaan, haha. Saatiin myös valita itse omat paikat missä istua. Coolio, ehkä pitäisi ryhtyä toimittajaksi.

Tänään mulla on edessä näyttökoe, ja opettaja tulee tiirailemaan näin 3kk jälkeen että missä mä olen ollut työharjottelussa, sitten vielä muutama viikko, ja alkaa valmistujaiset häämöttämään.

Ps. onko muita jotka ei ole vielä alkanut tekemään ennakkotehtäviä? - Vai olenko tosiaan ainut luuseri :(

SUPERHYPETYS vielä loppuun, Pattison faneilta kostuu haarovälit Rember me 2.4! LÄÄH!

9 kommenttia:

tuijja kirjoitti...

Täällä pyörii nyt kokoajan tuo Date Nightin traileri telkussa ja oon miettinyt että onkohan ne parhaat vitsit jo näytetty siinä. Mutta ehkä mä voisin uskaltautua kattomaan sitä! Luotan sun arvioon, koska sunkin mielestä Valentine's Day oli huono :D

Ja kokeilin muuten tänään sellaista muhkeaa mekkoa jossa oli hieman samanlainen kuosi kun tuossa sun hameessa. Kukkia, mulla, hmmm...Vähän houkuttelis!

sarkku kirjoitti...

Joo, ennakkotehtävät puuttuu .. kyllä se siitä ! Toivottavasti .......

Nii joo ja toi hame on tosi kiva *_*

Mirette kirjoitti...

tuijja: Haha aijaa, se ei vissiin ole vielä suomessa alkanut pyörimään kun sen julkaisupäivä siirtyi eteenpäin. Oli siin jotain tosi hyviä läppiä, ja sit välillä boringia. Mut se äijä näyttelijä on muutenkin ihan huippu!

Mä ostin ton hameen jo viime vuonna, mut nyt mitä oon kaupoissa kattonut, niitä on ihan sikana :D No, oonpahan "trendissä" mukana, lol.

Sarkku: Hah, joo sama. Toivottavasti mä jotenkin taikoisin yön aikana jotain hienoja piirustuksia, tai muuta vastaavaa, angst.

Ja kiitokset ^__

Maiski kirjoitti...

Et oo ainoa luuseri, en oo minäkään alottanu tekeen ennakkotehtäviä :---D

Kermaperse kirjoitti...

Et oo luuseri. Viimisessä stressissä se luovin tulos tulee ku saa ammennettua voimaa siitä tuskasta :D Haitko Lahteen? Olis ehkä maailman siisteintä jos asuisit täällä!
Mullaki jäi jotenki toi pääsykokeisiinluku, niin aattelinpas sitten viettää vielä yhden vuoden tässä kaupungissa :)

Norppis kirjoitti...

Ystäväni teki aikanaan ennakkotehtävät tuntia ennen niiden palautusta ja kiikutti ne sitten suoraan koulun toimistoon :D ja pääsi pääsykokeisiin, ja sitä kautta kouluun ;D (jonka lopetti puolen vuoden jälkeen......)

Joten sä ET vielä ole edes myöhässä!

Mirette kirjoitti...

Maiski: Good to know :D

Kermaperse: Joo, emmä lahteen taida ees yrittää, olin ne pääsykoetehtävät niin siansaksaa ettei mitään toivoa sinne pääsystä :D mut kattoo jos mä vielä valaistun.

Norppis: Toi on ehkä turhan HC mulle :D

Kermaperse kirjoitti...

Heeeei, mitään ei saavuta, jossei yritä, beibe :) Mä tsemppailen anyway, hait sitten ihan mihin tahansa! Kyllä tässä aina johonkin suuntaan elämässä päästään, toivottavasti eteenpäin :D

Kermaperse kirjoitti...

Sori sua varmaan jo kyrpii nää mun yltiopositiiviset kommentit :D, mut se on vielä ihan pakko sanoa, että ei se Muotsikka niin ihmeellinen ole. Ei sille kannata antaa sellasta arvoa, että "emmä sinne kuitenkaan pääse, sinne on niin vaikee päästä". Kyllä sä osaat, ja siellä opetetaan. Se, että sä oot käynny alan amiksen, antaa sulle jo tosi suuren etulyöntiaseman! Itse kun katoin lukion jälkeen vaateuspuolen ennakkotehtäviä, ne tuntu IHAN mahdottomilta, mutta amiksen jälkeen jopa tajusin niistä jotain. Meijän amiksella oli Muotoiluinstituutin kanssa yhteistyöprojekti ja kyllä huomas, että on amiksillakin sellasta tietoa ja taitoa, mitä taas ammattikorkean opiskelijoilla ei välttämättä ole.. Jos sinne haluat, niin rohkeasti vaan yrittämään! :) Muotsikassa arvostetaan ehkä eniten sellasta överiä suunnittelukykyä ja villejä ideoita, joita sulta varmasti löytyy! Mikä on nyt sun ykköshakupaikka?