20 maaliskuuta 2010

Juttuja

Dodiin. Mä olen selvästi ollut taas kilttinä, kun sain viedä kotiini työharjottelusta muutamia juttuja, mitä muut ei huolinut.
  • Angelstar deodorantin sain siksi, että olen nuorin ja se on suunnattu kuulemma teineille - korostin kyllä, että mä olen 21, mutta otin sen silti. Tuoksu on aika hyvä, parfyymimainen, mutta ekan kerran kun kokeili, poltteli aavistuksen kainaloita vaikka putellissa lukee, ettei sisällä alkoholia. Mulla on muutenkin aina ollut vähän liian herkkä iho.
  • Louis Widmerin silmäryppy voiteen sain siksi, että kuulemma 24 vuotiaana nuorelle alkaa ilmestyä ensimmäisiä ryppyjä, joten tämä olkoot ennaltaehkäisyä. Kelpaa.
  • Kolmas on Mexxin lovesome hajuvesi, jonka testihenkilönä sain olla. Jos pidin tuoksusta, sain ottaa sen omaksi. Se on tosi makea, ehkä jopa liian makea omaan makuuni, en ole koskaan pitänyt mistään escadasta tms, ja toi on hieman samanlainen. Mulla ei kuitenkaan ole mitään makeita hajuvesiä, että ehkä hyvällä tuurilla oppisin tykkäämään tosta.
  • Sain myös anti-agenin oriflamen jotain hienoa rasvaa, mutta ajattelin antaa sen äitille. :)  
Pöydälle oli myös ilmestynyt iso nivaska risteilylahjakortteja, joita sai ottaa. Yksi on Helsinki-Tallina 4 henkilölle ( TYTÖT, PARTYRISTEILY) tai kahdelle henkilölle boottiristeily, jossa sai kipittää neljä tuntia tallinnassa, eli suomeksi viinanhaku-reissu.

Saatiin myös yhteistyökumppaneilta sidukkaa, jota jokainen sai ottaa yhden. Lurp, noi lasipullot on niin houkuttelevia, tulispa kesä ja kärpäset.Tässäkin päätoimittaja joutui hetken miettimään, että onko mulla ikää, sanoin taas että mä olen 21 ja saan ostaa alkosta jo viinaa. :-D
Sitten itse päivitin vähän korvisvarastoani. JC:stä monta väripalleroa muistaakseni 5,90€ - punaiset napit puuttuu ja Seppälästä hyvällä alennuksella pari blingiä.

Yritin myös syöttää poikaystävälle mun uusia tuttavuuksia, kasvispullia, mutta sen mielestä ne maistu kumille. Mun mielestä taas maistuu aivan kuin lihapullille, nam!

Semmosta tänään. Mulla on tänään taas töitä ja huomenna, että se siitä viikonlopun riemuista. Katsoo jos onni lykkäisi ensi viikonloppuna, ja saisin jonkun tekemään mun lauantain iltavuoron - toive ajattelua, mutta olisi kiva lähteä joko tatskoja tai lapkoa katsomaan, tai ihan mitä vaan.

Hyvät viikonloput!

3 kommenttia:

Jetta kirjoitti...

Oi ku kivat noi korviset monessa värissä. :-)

Kermaperse kirjoitti...

Ota mut paatille mukaan!! Jooooo! Mennääään! Sit ku valmistut, ni party on! JOOO!

Mirette kirjoitti...

Jentta: Mäki tykkään, nyt on jokaiselle vaatteelle oma värinsä :P

Kermaperse: Joo siis neljä tyyppii ja baatti matkaan, se oli vielä tai b luokan hytissä, ja voimassa kesäkuun loppuun, et vois ihan hyvin varata jonkun reissun sinne, esim combolla Mira Miina ja sä :P Ainut et Mirahan viimeks angstas et laivalla on paskaa, mut sen saa käännytettyä :D