17 helmikuuta 2010

Wiiuwiiiu



Hame spiritstore, sukkikset h&m, kengät prisma, neuletakki h&m, Koru h&m joku azuksia seijghae suunnittelema.

Näitä kuvia katsoessa oikeastaan ymmärrän miksi joku voi luulla että mä olen raskaana, mun ryhti on aivan järkyttävän huono nörttiryhti, ja muutenkin lääkäri todennut notkoselän, siihen vielä normaali turpoaminen ja vola, vatsa törröttää pystyssä kuin raskaana olevalla konsanaan. Nyyh.

Soitin eilen siitä tatuoinnista, että voisinko päästä vielä tällä viikolla katsomaan jonkinlaista luonnosta kuvasta. No siinä sekoilin jotain ja menin ihan hemmetin vaikeaksi, kun se kysyi "Niin, tuleeko tämä nyt sinne sisäkäteen" "Öööö...mmm...ööö..no kun mä en ole ihan varma..... ajattelin että päätän sen sitten kun nään luonnoksen" "No se muoto on kyllä erilainen olkapäässä ja sisäkädessä" "No mut ööö, no....öö" Tässä vaiheessa tunsin kuinka punastuin ja aloin tärisemään jännityksestä, tuntui että päätös oli tehtävä heti - live or die- tilanne. Mutta onneksi se sitten totes, että hän piirtää muokattavan luonnoksen. Puhelun päätyttyä ahdistuin silti, että mitä hemmettiä, otanko sen nyt sisäkäteen, vai kokonaan toiselle puolelle olkapäästä kyynerpäähän? Hetken pohdittuani, ja yrittäen siirtää päätösvastuuta kaverille ja poikaystävälle, tulin siihen tulokseen, että aloitan toisen käden tatuoimisen. Joo.Mutta koska kirjoitan tätä blogia, miksen kysyisi mielipidettä myös teiltä. 

Kumpi teidän mielestä olisi minulle parempi paikka, jo tatuoituun käteen, mutta sisäpuolelle (alleihin) vaiko toiseen käteen olkapäästä kyynerpäähän? Olen periaatteessa päätökseni jo tehnyt, mutta ei muutama mielipide haittaakaan tee. Eihän? T: Mirette joka ei osaa tehdä päätöksiä.



15 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

toiseen käteen !!! =)

-eve

Juliahelmiina kirjoitti...

Sisäkäteen!

sarkku kirjoitti...

Varmaan jos se kuva ois siihen vanhaan hyvin sopiva ni ottasin samaan käteen, varsinki jos on joku hihasysteemi suunniteilla ni pakkohan se on joskus sinne käden toiselleki puolelle alkaa piikittää =D

Nojoo, mutta hitto miksen eilen ostanu tommosii pallosukkiksia, MIKSI?! Ny harmittaa ehkä, lompakko tosin kiittää : |

Mikaela kirjoitti...

Nooh, itselläni kun nyt on tämä "hiha", vaikkei allin puolella mitään olekaan niin totean että samaan käteen ;O) tosin mulla on toisessakin kädessä kuva joten enhän mä näköjään osaa mitään päättää...

tuijja kirjoitti...

Symmetriaa ja tasapainoa kannattavana sanon, että toiseen käteen :) Hieno koru btw!

Sazu kirjoitti...

jos kerran kaavailet hihaa, niin kyllä mä jatkaisin sitä jo olemassa olevaa, jos siis kuva on siihen sopiva?

Anonyymi kirjoitti...

Apua! Mä varmaan ottaisin toiseen käteen, koska kuitenkin alleissa iho on paljon kovemmalla koetuksella. Painon vaihtelun myötä jne. Yksityiskohdat muuttuis iän myötä. :> Mut silti hiha.. hmm..

aba kirjoitti...

jotenkin tupsahdan tohon symmetriaa kannattavaan porukkaan. : )
mun mielestä noi sun "asukuvat" oli somia. <3

Anonyymi kirjoitti...

Hankala päättää kumpi ois parempi kun ei oo nähnyt kuvaa, mut either way, eikös siitä hyvä tuu :) Kohta sulla on sit vaan kaks kättä johon pitää kokoajan tunkee lisää tavaraa (been there, done that). Ite kävin just tatuoitumassa enkä osannu päättää kuvan väriä vasta ku ääriviivat oli jo tehty :D Sillonki kyllä itse tatuoitsija sanoi, että laitetaan vihree, jooko.

Solja kirjoitti...

toiseen käteen :)

Anonyymi kirjoitti...

Toiseen käteen :)

Anonyymi kirjoitti...

Toiseen käteen :)

Kermaperse kirjoitti...

Sisäkäteen! Säästät toisen käden muille aiheille, jos kuva on edelleen se, jonka mulle kerran näytit ;)

Hoopa kirjoitti...

Jos sua yhtaan lohduttaa niin mulla on kanssa ihan karsee notkoselka ja muistan kun olin lahdossa mun edellisesta duunista(olin kaupan kassalla) kaikki meidan vakkari asiakkaat luuli, etta jain aitiyslomalle :D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: sinne se tuleeki

Juliahelmiina: äää!

Sarkku: Emmä sitä kipua pelkää, olen vaan ahdingossa. :D Eihä ne maksanu ku 4,90, h&mllä siis. on se kyllä paljon sekin.

Mikaela: Ehkä mä taivun sit siihen, että tatuoin kumpaakin kättä, ja otan sinne alliin ens kerralla.

tuijja: Kiitos, mä en ole käyttänyt sitä vaan vielä kertaakaan. :D

sazu: Niin :|

anonyymi: Noo, kyllähän se iho veltostuu vaikka olis kuva missä. Kyllä mä jokatapauksessa sinne sisäkäteen kuvan otan, mutta en varmaan nyt.

Aba: Sit se on menoo :<

solja: niin mä varmaan teen :)

anonyymi: Joo, sinne aattelin :D

kermaperse: kyllä mä taidan toiseen käteen tehdä. :o

Hoopa :DD