13 helmikuuta 2010

Tuu jo kesä


Haa, löysin pari järkkyä kuvaa kesältä. Tuo "toppi" on oikeasti tunika/mekko, ja sen päällä on tuo nittihame. Enpä ole käyttänyt kertaakaan oikeasti missään, koska se on ihan järkyttävä makkarankuori. Tuli kuitenkin semmoinen -nyyh-mä-haluan-kesän-olo! Ensi kesänä pitää ottaa kamera mukaan ihan kaikkialle, ja kuvata kaikkea tosi tyhmää, just esimerksi vaikka kukkia, koska näin talven pimennossa, nekin näyttää tosi kivalle.
Tämä viikonloppu onkin nyt sitten parin tunnin päästä mun osalta tässä. Katson tuon Final destinationin ja lähden töihin. Illalla kun pääsen 23.15, pitääkin jo melkein heti mennä nukkumaan että jaksaa huomenna olla koko päivän töissä. Wish me luck! Täytyykin laittaa kamera lataukseen että voi peeloilla töissä.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

onko sulla muuten joku tarina sun tatuoinnille? :)

tuijja kirjoitti...

Suomen kesä<3

Cattie kirjoitti...

Vitsi että sun kasvot ja ilme näyttää tosi kivalta tuossa kuvassa, jossa katsot suoraan kameraan:)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Noo, eipä oikeastaan. Aloin seurustelemaan tatuoidun miehen kanssa, ja sit yhtäkkiä niitä on alkanut pamahtelemaan. Oli mulla alunperin suunnitteilla siihen semmonen teksti, mutta ehkä se kuva omassa ideologiassaan sisällyttää sen, mut se on vaan omassa päässä *__*

Tuijja: No niimpä, mulla on ihan liian vähän kesäkuvia!

Cattie: Mun mielestä kamalalta, siksi julkaisinkin ne vasta nyt enkä kesällä, koska nyt voi jo sanoa "No siitä nyt on aikaa..." :D