09 helmikuuta 2010

Toivomus

Moi, voitteko kaikki kivat bloggaajat jolle kommentoin, ottaa sanavahvistuksen pois käytöstä. En ymmärrä oikeastaan mitä hyötyä siitä on, ellei joku kärsi spämmitulvasta. Mutta yleensä kun kommentointi sitä vaatii
a) unohdan laittaa sen ja klikkaan pois sivulta
b)luulen laittaneeni sen, mutta se onkin väärin ja klikkaan pois sivulta
c) Laitan sen oikein, mutta sen jälkeen pitää vielä kolmannen kerran klikata "Lähetä kommentti", jolloin olen jo poistunut sivulta.
 Eli jos ette oikeasti tee sillä mitään, olkaa kilttejä, ja ottakaa se pois käytöstä. Muuten voi käydä niin, että missaatte mun hyvät kommentit ja se automaattisesti tarkoittaa sitä että teidän elämänlaatu on myös  paljon mielenkiinnottomampaa. :( (Onks toi ees sana).

Kuva
Isolla sydämellä:
Mirre *______*

10 kommenttia:

Jetta kirjoitti...

Oon samaa mieltä sen turhuudesta, joskus mulla kävi niin etten voinut kommentoida sen takia. Jostain syystä niitä kommentteja ei hyväksytty vaikka koodit olikin oikein. :--/

brita kirjoitti...

jooo en voi sietää niitä! en nimittäin ikinä saa niitä kirjaimia ja numeroita oikein ekalla ja monesti en tokallakaan yrityksellä :D liian haastavaa.

Maryka Catherina kirjoitti...

nojoo ne on kyllä ärsyttäviä! En ollut edes tajunnut että itelläni oli se päällä... :D

Sanni kirjoitti...

Mul oli se kans paalla, ja kokeilin just sen poistaa, mut heti sen jalkeen tuli nelja spammikommenttia! Laitan takas paalle, kiittimoi.

Riikka kirjoitti...

En oo muuten ennen miettinyt koko asiaa, mutta nyt kun luin tämän niin tajusin että sehän on melko turha :D Pitääkin ottaa pois.

Juliahelmiina kirjoitti...

Raah, oon niin samaa mieltä tosta. Tekee kommentoimisesta sata kertaa hankalampaa :DDD

 angie kirjoitti...

oho en ollut ees tajunnut että mulla on se päällä vaikka itsekin vihaan sitä :< mutta poissa on nyt! 8)

Christina kirjoitti...

Olen ihan samaa mieltä! Onneksi mullekin joku tajusi asiasta aikoinaan vihjata niin omasta blogista ei sitä sanavahvistushirvitystä enää löydy.

Jennakaroliina kirjoitti...

Täälä allekirjoittanut inhoaamyös sanavahvistuksia! Yleensä jätän kokonaan kommentoimatta jos kommentti-ikkunaan pompsahtelee sanavahvistuksia.

Mirette kirjoitti...

Jetta: Niimpä, ja sitten on aina ihme sähläämistä, mäkin olen hermosormi hiiren kanssa. :D

Brita: Niimpä, vähänkin väsyneenä silmät sikkurassa yrität arvuutella niitä, tulee ihan kehari olo :D

Maryka_Catherina: Varmaan aika monikin ei edes tajua että se on päällä, mutta se on tosi turha jos oikeasti ei tule mitään roskapostia gyglin allahilta tms.

Sanni: ;/ Joo, miksiköhän joillekkin tulee, mutta joillekkin ei. Se on outoa.

Riikka: Jee hyvä :D

Juliahelmiina: Ja hankaluus nostaa kynnystä kommentoida :D

_angie: Hyvä, tästä postauksesta oli siis hyötyä <3 jee

Christina: Niimpä. Ja mietin että laittaakohan moni sen vaan koska muillakin on, mutta mä koen sen vaan tosi rasittavana.

Jennakaroliina: Jep, liika vaiva!