22 helmikuuta 2010

Pantenen paluu!

Haluatteko tietää syyn, miksi en pahemmin esittele mun kynsilakkauksia?
Mun sormet on jotain niin järkyttävää ja noh en mä nyt menisi ihan takuuseen lakkaus taidoistanikaan. Tein tänään kuitenkin glitterkynnet, ne oli hetken hienot, kunnes aloin häsäämään töissä ja sitten kävi näin.
Käytin myös työaikaa hyvin, mm peeloilemassa kameran edessä. Kyllä mä töitäkin välillä teen, ihan oikeasti. Hienointa oli löytää joulukuussa vanhaksi mennyt Cocis Light tölkki, jonka hörppäsin ilmaisen nesteen hurmassa nassuuni.
Pakko muuten hypettää uudesta vanhasta tuttavuudesta. Nimittäin Pantene merkistä! Olen aina rakastanut  pienestä pitäen pantenen tuoksua, se on ehkä parhain shamppoo tuoksu mihin olen törmännyt. Noh, päätin näiden mun monien kalliiden täydelliseen shamppoon/hoitoaine -etsintä yritysten jälkeen  palata juurilleni, eli markettien valikoimaan. Anttilassa silmään tupsahti  Pantenen tuotteille tarjous ota 3 ja saat jonkun ripsarin kaupan päälle, mä kuitenkin tarvitsin vain hoitoaineen.  Menin tuoksuttelemaan tuota purkista. (Mä olen se, joka onnistuu aina pursuttamaan saippuaa nenään julkisella paikalla, kun kaikkea pitää haistaa.) ja lapsuuden flashbackit iski tajuntaan - no kokeillaan nyt sitten. Ja oikeasti, tuo on ollut ihan huippua! Hiukset on tosi kiiltävät, pehmeät ja hyväntuoksuiset. Lieneekö vaikutusta myös sillä, että olen alkanut harjaamaan hiukset ennen suihkuun menoa. Koska luonnonkiharat menee itsestään tosi helposti takkuun, saan pestä rastapötköä ja kun en jaksa alkaa harjalla selvittämään märkiä hiuksia, ne menee vielä enemmän sotkuun yön aikana... ja aamulla on kivaa kun hiukset sojottaa joka suuntaan ja katkeilee niin että lavuaari on tukkiutuu. Mutta mutta, jee, kerrankin hyvä hoitoaine joka lyö kaikenmaailman tigit ja goldwellit mennen tullen. 




 Mutta huomenna se koittaa taas, hiki virtaa ja niin etiäppäin. Ja tiedoksi, en ajatellut käyttää EMLAA. Luomuna mennään, koska onhan perinteitä _pakko_ noudataa. ;)

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ahahhaaa olet niin söpö tuossa mutru kuvassa :D
Otatko ton tatuoinnin nyt mihin kohtaan?

-jenppa

anniina kirjoitti...

Joo, muaki kiinnostaa tietää mihin siis päätit sen tatskan ottaa :---D mut oottelen innolla kuvaa.

Tosta pantenesta. Oon kuullu aika monelta että pitkäaikainen pantenen käyttö vahingoittaa hiusta. Sitä en tiedä onko kyse shampoosta vai hoitoaineesta mut oon vaan kuullut. Itte en sitä enää ole vuosiin käyttänyt vaikkei mun hiuksille mitään sen takia ole käynytkään. :S

nadjastrange kirjoitti...

iiiik jännää! onnea tatulaatioon :D
mä en edes muistanu emlan olemassaoloa, mut ehkä se on ihan hyvä juttu niin pääsin taas vähän enemmän irti nössöydestäni :D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: :D Haha! No mää otan sen nyt sitten toiseen käteen, ja paniikki on aika lailla iskemässä just nyt. :D

anniina: No mä otan sen nyt sitten toiseen käteen. :D muah.

Ääk, mikä siinä sitten on niin huonoa? Eikä :D

Nadjastrange: Mä olen ihan paniikkikakkana tällä hetkellä, vaikka tämä on jo periaatteessa neljäs tatuointi kerta. äää!
Ja parempi ehkä ainakin se eka ottaa ilman emlaa niin tietää miltä tuntuu :D

aba kirjoitti...

No miten meni, miten meni? Uuden kuvan esittelyyyy!! <3

Nenna kirjoitti...

mullaki käy aina noin, et ku lakkaan jotenki kivasti niin sitten teen jotain ja esim lyön kynnet johonki :s

Reija kirjoitti...

Hah, pakko on juu sun noudattaa, kun niin sulle sanoin! No onnee kuiteskin ja toivottavasti ei tee liian kipeetä :)

Anonyymi kirjoitti...

Mäki ostin just pantenen hoitoaineen. NIIN PARHAAN HAJUNEN!

-Miina

Mirette kirjoitti...

aba: Kolme tuntia enemmän tai vähemmän inhaa pistelyä, mutta en inahtanut kertaakaan :D Olen aina tatuoidessa melkein hiljaa ja puren huulta, ellen keksi jotain paskaa juttua jota alan kivuissani selittämään X)

Nenna: Mulla ei ole vaan tippakaan kärsivällisyyttä odottaa että ne kuivuu, ja toi oli vielä jotain mählääntynyttä jo valmiiksi :D

Reija: :D Must tuntuu kyllä, että sitten kun on aika sisäkäden, emla is my friend.

Miina: No älä viitti! Sit jos lumituiske erehtyy päivällä vähän kosteuttaa hiusta, se tuoksuu silloinkin! <3