01 helmikuuta 2010

Miks kaikki on niin olevinaan?

Pääsin tänään kotiin vähän yli kahdeksan, liikkeelle olin lähtenyt jo aamu seitsemältä. Lehti lähti tänään taas painoon ja oli pieni härdellipäällä. Oon nauttinut mun työharjottelusta ihan hirveästi, vaikka täysin nappiin ei sekään ole mennyt / tarkoitan lähinnä virheitä mitkä on mennyt lehteen asti :( Mun tekemiä.
Taittaminen on kuitenkin kivaa, ja olen entistä vakuuttuneempi, että musta tulee vielä graafinen suunnittelija - kunhan opettelen ensin piirtämään. Miksi sellainenkin taito pitää oppia? Hyvästi siis AMK. *__*
Viikonloppu meni taas ohi hujauksessa. Mä mm.

...Lottosin toista kertaa elämässäni ja totesin pelin paskaksi, koska en voittanut mitään...
..Siivosin sunnuntaina ja kuuntelin työharjottelusta yhdeltä toimittajalta saamia "Ota vaan"-levyjä. Tai ehdin kuunnella tota läikikästä, joka oli jotain suomi-indietä. Eee, emmmä nyt tiiä, ei oikein uponnut...
..Hirnunut tolle cosmon jutulle..."Hiljaa nainen!"
...Katsonut 5min elokuvaa, todennut sen paskaksi, ja vaihtanut seuraavaan. Marttyyrit on vielä katsomatta, joten se jää pois laskuista.
...Tämä nyt on muuten vain niin hulvaton, hiihihihihi.
...miettinyt missä mun kulmakarvat on ?...

...miettinyt missä mun aivot on, kun tein tätä juttua...

8 kommenttia:

Juliahelmiina kirjoitti...

Haha, en yleensä tykkää yhtään koirista, mutta ton sämpylän välissä olevan yksilön kanssa voisin kyllä hengata... ... ... ainakin hetken.

Ja joo, jos keksit jonkun loistavan tavan oppia piirtämään niin kerro toki mullekin >.< nimim. en vaan osaa.

fredu kirjoitti...

voe ei tuota koirua, ihana,mutta surullinen:>

tuijja kirjoitti...

Näin viime yönä unta, että sä olit kirjoittanut Trendi-lehteen kolmesivuisen jutun, jossa oli kaikkia ihme faktoja vaan lueteltuna tyyliin "elefantti painaa näin ja näin paljon" :D Ja sitten siellä oli lista hyvistä blogeista ja mä olin ihan innoissani, että mun blogini oli siellä listassa(vaikka se olikin kirjoitettu Silent Discoes). :DD

...Mä en ole ihan varma mitä se kertoo mun jännittävästä elämästä ja kuinka epäilyttävältä mä oikein vaikutan, kun näen tällaisia unia.

viv kirjoitti...

Tuo Pikku Kukan levy ja ylipäätänsä niiden musiikki on aivan mahtista! :)

Anonyymi kirjoitti...

marttyyrit on tosi hyvä!

Mirette kirjoitti...

Juliahelmiina: Et tykkää koirista? Sinä hulluus, koirat on ihania <3 luttanoita, ihan kaikki <3 Mua on alkanut jo vähän itkettää ajatus pääsykokeista, koska enhän mä pääse opiskelemaan haluamaani alaa jos en jostain pierase piirrustustaitoja :< viddu.

Fredu: <3 Jep.

Tuija: :---DDD SO spooky! Ehkä (toivottavasti) se olis enneuni, mun mielestä ois hienoa kun pääsisin skriivailemaan hienoja faktoja omasta päästäni trendiin x) AHAHA

Viv: Hmm, en ole vielä ehtinyt kuunnella, mutta ilmeisesti täytyy kuunnella!

Anonyymi: Niin mä olen kuullut, kuulemma yksi pelottavimmista elokuvista mitä on tullut. Mä vaan en uskalla katsoa kauhuleffoja *__*

J kirjoitti...

Pitäisi varmaan munkin kuunnella Pikkukukkaa, olenhan lukenut tuon toisen neitosen kivaa blogia välillä.
(http://eepop.blogspot.com/ )

Riikka kirjoitti...

hahahaaa, hot dog :DDD