08 helmikuuta 2010

Maailmassaaa montaa on kumallistaa aasiaa...

Image and video hosting by TinyPic 
Lauantai
Olin paikallisessa baarissa,siinä jammailtiin ja ihmeteltiin että mihin kaikki ihmiset on kadonnut. Lopulta totesin, että varmaan Lohjan uuteen baariin Primeen, onhan siellä sentään Salkkareiden Sami karaoke isäntänä... ja kuulemma myös Martina ja Esko bilettämässä aika ajoin vip tiloissa. Ensi kerralla suuntaan siis sinne ja toivon että pääsen sisään piireihin. *__* No kuitenkin, minulla alkoi tehdä mieli syöpäkäärylettä, jotenka menimme röökikopperoon. Siellä ei ollut muita kuin semmonen käkkäräpäinen yh-blondi joka huudahti
"Hei ihanaa, rokkarityttöi"

:| okeii. Siinä sitten vaan jotain hymyiltiin ja nyökkäiltiin... mutta sitten se alkoi tapittaa mua kulmat kutrussa ..
"Hei tunnetaaks me jostain... mä tunnen sut jostain."

Olen hetken hiljaa kunnes vastaan: "Joo, mä olen töissä *piip*, kysyit minulta kerran kassalla, ettolenko mä raskaana, ja vastasin että en". Hiljaisuus.

"AI KAUHEE, ANTEEKS NIIN OLIKIN, voi että mua hävettää, voi että mua hävettää, tiädätsä, anteeks kauheesti, sulla oli vaan sellanen seisoma tyyli ku mulla oli raskaana, ja paitakin oli sellanen... anteeks."

Naamani valahtaa ruttuun, mutta totean tyynesti "No mä olen lihonnut, joten en ihmettele jos joku luulee niin"

"... siis sä oot laihtunukki ihan hirveesti, siis ehkä se oli vaan se ryhti sillon, mut sä oot laihtunut, näytät tosi hyvältä nytkin" .... Naaman ilme pysyy tasaisena :|

"Joo, painan saman verran kuin silloinkin". Sitten se jatkoi samaa vakuuttelua ja selittelyä, keskustelu  kuitenkin loppui onneksi heti kun sain tupakkani poltettua ja valuin haamuna pois. Kiitos että muistutit minua taas, että näytän raskaana olevalta.

Mites teidän viikonloppu?

12 kommenttia:

Camilla kirjoitti...

Voi jee mikä asiakas. :DDD Anteeksi, nauroin ääneen, vaikka uskon tilanteen olevan vähän arvelluttava. Itte oisin kaivanu jostain jotain asetta varmaan jo esille.

Anonyymi kirjoitti...

et kai vaan sortunu meilt kiellettyy baarii :DD

-eve

Salka kirjoitti...

:DDD! Missä mun foliohattu on!!

Laura kirjoitti...

Mut kutsuttiin tonne ufojuttuun xDDDD blogin kautta! ensimmäinen kutsu mitä oon saanu :DD

aasiakkaat <3

tuijja kirjoitti...

Mä niin TIESIN, että on ihan hyvä olla ottamatta sitä rokotetta :D

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä toin sun viikonloppu mun viikonlopun hakkaa, mä vietin omani sairaalassa, kuunnellen kuinka kukakin vuotaa verta ja miten paljon... ehanaa.

-rekkapirkko

Anonyymi kirjoitti...

ootpa huono asiakaspalvelija

Mirette kirjoitti...

Camilla: No ei kai se itsekkään ihan täysin siihen uskonut, mutta silti mä vähän kyseenalaistin sitä, että miksi se sinne messuille meni :D

Anonyymi: En, Lohessa olin :D Enhän mä voi mennä sinne kun se on niin paska. ;)

Salka: Mä voin lähettää sulle yhden, mulla on niita monta!

Laura: :-D Noniin, tota, aika mielenkiintoista, kai sä menit?

tuijja: Sanos muuta, voin liidellä vapaasti missä vaan ja kukaan ei tiedä siitä, muahahha. Mä oon seuraama...ton.??

Anonyymi: :( No hui hyi, miksi sairaalassa jouduit olemaan?

Anonyymi: No toi nyt on jo aikoja sitten tiedetty fakta :D On mulla hyvätkin päivät, mutta olen valikoiva ;)

Kermaperse kirjoitti...

Tosta, joka kysy et ootko raskaana.. Ni tilanne on varmaan ollu myös ihan törkeen nolo sille :D Aattele vaan, et se on nolo muija, kenen ei pitäis puuttua muitten asioihin ja jatka eteenpäin porskuttamista pää pystys :)

Mun viikonloppuun kuului ahdisteleva naapuri ja krapula. Yöäk.

Peps kirjoitti...

Hahah, asiakaspalvelutyöt rules!

Christina kirjoitti...

Haha, hajoilin niin tolle ufomessutyyppi-asiakkaalle. :D Mussa on nyt varmaan kaikenmaailman mikrosirut, kun sikainfluenssarokotus tuli otettua. Olisi varmaan pitänyt harkita tarkemmin...

Mirette kirjoitti...

Kermaperse, no ainakin yks toinen ulkomaalainen häpes ihan hulluna ja totes että haluaa tappaa ittensä kun kysyi multa samaa :( Tää on siis tapahtunut ennenkin ja alan kohta itkemään taas :D Miks se vaihtui ahdistavaksi ;)))

Peps: Joo, asiakas on aina oikeassa jne. :D

Christina: Nyt sä olet osa salaliittoteoriaa!