12 helmikuuta 2010

Lakuvaras

Tämä perjantai on pyhitetty herkuttelulle. Joudun olemaan töissä lauantai iltana, ja sunnuntaina koko päivän, joten on ihan kiva löllötellä ihan rauhassa tämä päivä. Energiataso on aivan nollassa, koska tuo matkustaminen ja jatkuva töissä olo on alkanut syömään motivaatiota ja jaksamista.

Eilen ostin meille jäätelöä. Tein sen virheen, että päästin poikaystäväni ensin jätskipaketille. Siis voitteko uskoa, se meni ja kaivoi kaikki lakut mitä näkyvillä oli, niin että mulle jäi tommonen kaavittu rämmälepala :D Mä hyvää hyvyyttäni ostin meille jäätelöä, ja se meni kaivamaan kaikki lakut! Kun näin tuon, kiljahdin kauhusta. Ja sitten sain vielä kuulla "Voi hitsi.. mmm... siis mua harmittaa... mmm... kun tässä palassa  ei ole yhtään tota jäätelöä, ainoastaan pelkkää lakua ;)  " PRKL! :---D Kuka tekee noin!



No, ostinpas itselleni sitten tänään semmosia herkkuja, mitä tuo ei syö,  ja väsäsin kärähtäneen pizzan. Katsoin tänään jo tuon Mikko Leppilammen uusimman pätkän, jonka nimeä en nyt muista, ja seuraavana olisi vuorossa FAME! Tiedän jo kuka joutuu kuunnella mun laulamista loppu illan, jee. Viimeisenä pätkänä löytyy final destination 4 x) .Varasin noi elokuvat lähettämällä vuorossa olevalle pomolle viestin, ja se pilkkas niitä. Sanoin sille että mun vuokraukset on luottamuksellisia. :( :D

Pari ostostakin on tullut tehtyä. Indiskasta iiihanat tuikut, 4,95/kpl. Vielä kun saisin sieltä pari turkoosia tyynyä, niin olisin superiloinen, mutta 22€kpl! Ihan järkyttävä hinta, vaikka nyt olisikin tarjouksessa ota 3 maksa 2, mutta kun tarvitsisin vain ne kaksi, ja olen köyhä.


Ja sitten naama tököttejä. Iho on mennyt tosi huonoksi, enkä oikeastaan tiedä miksi. Mulla ei ole koskaan ollut kovin hyvä iho, mutta nyt tuntuu että akne on alkanut sikistä. Vaikka kaikissa lehdissä sanotaan, että meikkivoide suojaa ihoa, eikä tuki huokosia, niin jotenkin silti tuntuu, että syypää on siinä? Täytyy olla muutama päivä taas ilman ja katsoa vaikuttaako se. En myöskään tiedä, että pitäisikö sitä oikeasti käyttää noita kaupan "rasvaiselle iholle"-tarkoittettuja tuotteita, kun ne on ihan hemmetin voimakkaita, että silmätkin alkaa vuotamaan kun niitä levittää naamalle ja iho kuivuu entisestään. Ja kuivunut iho = Lisää talintuotantoa. Vaikeaa. Sitten taas ahdistaa ajatus alkaa rasvaamaan jollain tosi tuhdilla voiteella, jos lärvin kunto pahenee entisestään. Auttakaa mua!
 
Garnierin saippuaton pesugeeli ja pure kasvovesi molemmat anttilasta n. 5€

Yritän saada vielä jonkun kivan postauksen tämän viikonlopun aikana aikaiseksi, ja vastailen myös vastaamattomiin kommentteihin. Nyt Fame!

13 kommenttia:

Jetta kirjoitti...

Eih, yhyy. Jo toinen blogi jossa esittellään lakritsijätskiä. Ja vielä karkkia ja pizzaa.. Aapua!

Anonyymi kirjoitti...

Mää näin sut taas bussissa :)

Mirette kirjoitti...

Jetta: Ei tekis enää sen jälkeen mieli kun näkisit bloggaajan joka niitä syö xD haha

Anonyymi: Tänään en ollut missään bussissa :o ^__^

Laura kirjoitti...

Kauhee rontti :-DDD

meilläki oli tänää herkuttelupäivä, tilattiin pizzat ja syötiin laskiaispullat <3

Anonyymi kirjoitti...

Juu emmä tänään sua nähny! Vaan keskiviikkona, viiden pintaan.. 45 ! :)

Anonyymi kirjoitti...

kerro sitten miltä tuo garnierin puhdistusgeeli vaikutti! kiinnostais ehkä hankkia.

Hoopa kirjoitti...

Mua alko naurattaa niin paljon toi lakujatsi juttu...Teen ite ihan samaa :D Ja noi irtokarkki kuvat <3 Taalta pain maailmaa kun niita ei saa ollenkaan :( Valilla mulla on isompi ikava irtokarkkeja kun mun perhetta :D Hauska blogi sulla!

sarkku kirjoitti...

Voi ei tuon lakujätskin kans :----D Hitto ku meikä ei oikeestaan ees tykkää karkista mut sitte ku näkee jotai kivoi kuvii mis o karkkii ni aivot nyrjähtää ja tekis mieli mennä kauppaan ostaa itelleki pussi :'D

Mirette kirjoitti...

Jetta: :--D Anteeksi, oli vaan pakko ikuistaa tuo kaivettu jätski :D

Laura: Haha, mun rakas <3 :D Teittekö pullat itte, kaupan on huonoja :( kun kerma härskiintyy.

Anonyymi: Hui kauhistus :D Asiaa ei auta yhtään, että olen aina ihan helvetin väsynyt kun lähten himaan työharjottelusta x)

Anonyymi: Hyvä idea, voin tehdäkkin jonkun testauspostauksen siitä!

Hoopa: EI niin saa tehdä :D Muutkin haluaa sitä lakua, muuten ostaisi vaniljajätskiä x)) Haha.

Sarkku, huh, kuka ei tykkää karkista? Mite se voi olla mahdollista. :D hehe

Katariina kirjoitti...

Tohon iho-ongelmaan vois auttaa mineraalimeikit, kuten Faerie Organic tai bare minerals - toimii ainakin mulla. Paksut meikkivoiteet tukkii ihon...

Aah, onneks mulla on jätskiä illaksi!

Anonyymi kirjoitti...

kannattaa ainaki kattoa ettei kasvovedessä oo alkoholia. esim erisanilla on tosi hyvä ja halpa kasvovesi. ja just nuo rasvaselle iholle tarkotutet on usein liian tujuja, ite ku siirryin sekaihon tuotteiseen autto huomattavasti. myös on apua ollu noista sinkkiä ja piitä sisältävistä tableteista. joskus öisin en laita ollenkaan rasvaa, joskus taas jotain tosi tujua koska oikeesti iho voi kärsiä myös kosteuden puutteesta. hmm, olikohan jotain muuta...:D

Essikatariina kirjoitti...

Ihana tuo lakujuttu! =)
Itse käytän nykyisin vain apteekin ihonhoitotuotteita, olen havainnut ne paljon ihoystävällisemmiksi kuin markettitavaran, apteekista saat myös neuvoja ja esimerkiksi ACOlla on aivan ihanat tuotesarjat rasvoittuvalle ja sekaiholle, suosittelen kokeilemaan jos et ole vielä niin tehnyt! =)=)

Mirette kirjoitti...

Katariina: Miks ne väittää ettei tuki :'''( Mielummin olisin ilma, mut iho on niin kuolla sen jälkeen :( pitäis varmaan alkaa vetämään vitamiineja.

Anonyymi: Mulla on loppujen lopuksi vähän sellainen olo, että mun iho saa liian vähän kosteutusta. Oon muutenkin niin kuivahipiäinen :/

Essikatariina: Joo acoa mä olenkin käyttänyt, ja mietin just että miksen ostanut taas kun edellinen loppu.. mutta halusin kai päästä halvemmalla. Varsinkin ne pinkit tuotteet tuoksuuu iiihanalle, lurs. vois ostaa niitä ens kerralla. :)