25 helmikuuta 2010

Aurinko ♥

Image and video hosting by TinyPicMun uus pipo on ylisuuri, ja mun ylisuuri pää suurenee entisestään. Cypershopista 12€.

Tänään oli niin ♥ ihana ilma, että ihan harmaitti että lähdin niin myöhään lampsimaan töihin. Näppäilin kameralla muutamia kuvia, kun joku mummeli kyseli että onko mulla kiikarit. "Kaksi lintua kutsuu toisiaan." Se oli kyllä  tikka. Mutta se toivotteli mulle hyviä päivän jatkoja, ja mulle tuli hyvä mieli.

Tatuointi on aika hyvässä kondiksessa jo nyt. Tietysti en anna poikaystän tökkiä sitä - mikä sen mielestä on tosi hauskaa... mutta voi jo olla suhteellisen stressaamatta. Mulla on myös ystävä, joka kesken baarireissun kaivaa laukustaan kumihanskan ja alkaa levittämään bebanthenia viikon vanhalle tatskalleen, koska on niin bakteerineuroottinen Haha! Oot ♥ jos luet tämän.

Tänään mun Love täyttää vuosia ja kokkailen sille paraikaa valkosipulikermaperunoita ja naudan ulkofileestä valmistettuja pippuripiffejä, seuraksi vielä fetasalaattia. Toivottavasti onnistun, koska noi kaksi pihviä maksoi yli 10 e paketti :--D No, mitä vain synttärisankarin onnellisuuden eteen. Huomenna on tiedossa kiva päivä, koska poikkis ei halua synttäriä viettää, menen kumihanskaystäväni kanssa leffaan ja syömään ja vähän helsingin kylille pörräämään.
 
PS. Kiitoksia kaikille kivoille tatuointikehuista :)

5 kommenttia:

Hepa-Neiti kirjoitti...

ei hitto mä repeilin tolle kumihanska-jutulle... :) mainio tyyppi!

Christina kirjoitti...

Haha, ihana toi kumihanskajuttu! Olisin itse varmaan ihan samanlainen jos ottaisin tatskan. :D

tuijja kirjoitti...

Siis mitä ripsiväriä sä oikein käytät kun sulla on noin upeat räpsyttimet?

Mirette kirjoitti...

Hepa-Neiti: Tatskaaja sanoi, kun selitin tota juttua sille, et no hyvähän se vaan on, käsissä on niin paljon bakteereja. :D Mut silti! hihihi

Christina: Joo, joillekkin iskee aina hirveä kohtaus, mullekkin varmaan ellei toi poikkis mollaisi mun neuroottisuudesta.

Tuijja: Tota Lorealin Telescopicia carbon black. Sain Trendistä kerran näytekappaleen ja totesin sne huipuksi, sitten sorruin välissä siihen keltaiseen colossaliin joka oli paskaa, ja ostin ton viime viikolla takaisin meikkipussiin. Se on kyl hyvää! :) Tossa vielä kuva!
http://thestyleaficionado.com/wp-content/uploads/2009/08/telescopic.jpg

Anonyymi kirjoitti...

Kumihanskaystäväsi tulee varmasti muistamaan tämän postauksen ja levittää kumihanskalla bepanthenia sinuun kun seuraavan kerran näette. <3