20 helmikuuta 2010

Anti Duck

Oon viimeistään tänään varmaan saanut mun tatuoijan vihaamaan mua. Lähetin sille jo kolmannen sähköpostiviestin, että mitä mä nyt oikeasti haluan. Mä kävin katsomassa sitä luonnosta perjantaina, ja se ei ollut aivan sitä mitä halusin. Sitten yritin selittää mitä kaipaisin enemmän, ja lopulta sekoilin jo niin paljoin puheissani, että punastuin ja meinasin taas mennä paniikkiin. En vaan onnistu artikuloimaan selvästi. No, yhden asian pyysin muuttamaan, koska en halua mitään viikatemiestä mun käteeni (vink) ja toivon että se hokaa sen, ja piirtää jotain superhienoa! Tai sitten, niin kuin toi rakas puoliskoni jo totesi "Kohta se piirtää sulle jonkun koiran siihen" :| niin, kostoksi. Tai jotain...

Mun hiihtoloma alkoi kivasti sillä, että lauantaina olin töissä, ja lesoilin mun uudella nimilapulla joka on tullut meillä pakolliseksi. Toisaalta perseestä, nyt ei voi jäädä kiinni huonosta asiakaspalvelusta, kun ihmiset tietää sun nimen. :--D No ei, mä olen oikeasti ihan hyvä myyjä, asiantunteva ja sillee. Välillä vähän kärttynen kyylä joka valittaa kaikesta... mut ei se ole joka päiväistä, aina.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ja koska mun poikaystävä varsinkin rakastaa kun teen tämän ilmeen, niin tämä on omistettu sille ja muille inhoojille. ps. http://antiduckface.com/
Mutta joo, huomenna on töitä, maanantaina sama ja tiistaina tatuointi.

Ei mulla muuta, tänään tulee sit ultimate fighteri subilta klo. 00.00! Tsek it!
ps. tuliks nää kuvat liian isoina? hah

5 kommenttia:

sarkku kirjoitti...

haha, voi ei, mää en tiijä mikä tossa ilmeessä on, ku ei miehet yleensä ees huomaa mitää ulkonäköjuttui mut sit toi saa aina huomiota :'D Itellä ollu hienona tapana vahingos tehä noin aina ko katon peiliin ni kylläpä siitä jaksettiin valittaa :')

Camilla kirjoitti...

Silloin, kun otin perhostani se tatuoija uhkasi muuttaa sen traktoriksi jos nukahdan (meinasi käydä vahinko, kun aloin nuokkua siinä).

Ja mitä tulee ankkanaamaan niin mulla on hirveitä vaikeuksia nykyään löytää kuvia, joissa mulla EI ole sitä, kun tuohon sivustoon törmättyäni on ollut ihan pakko joka kerta vääntää se ankkanaama. :DDD Edelliseen kommenttiin tahon vastata, että oma mies jostain ihmeen syystä tykkää ankkailmeestä, tosi outoa.

Kermaperse kirjoitti...

Siehän sitä tatuointia kannat loppuikäs, ni SUN pitää olla siihen tyytyväinen :) Oot vaan rohkeasti rasittava siihen pisteeseen, et se on sellanen ku SÄ haluut :D Päätitkö jo käden?

luna kirjoitti...

Heei miten sä yleensä teet, tai suosittelet tekee: Jos jonoa on kauheena ja puhelin soi, niin vastaatko sä vai annatko soida? Ja jos vastaat ni mitä sanot ennen sitä jonolle tms? Ku mulla oli lauantaina hirvee ryysis, jonossa joku 10 ihmistä ja puhelin soi ja soi mut en sit vastannu ku halusin palvella niit paikalla olevia :D tuli jotenki dorka olo :D kerro miten sä tekisit :D

Mirette kirjoitti...

Sarkku: Yleinen feikki huulien mutristelu varmaan ärsyttää :D Toi on se perus ilme, millä saa yleensä kaksoisleuan tiukennettua xD haha

Camilla: Sehän olis vaan hyvä jos nukahtais, tosin ei sitten jos kellahtaa oikeen makuuasentoon. :D Voikun munkin poikkis tykkäis XD ja muut ihmiset.

Kermaperse: Oon samaa mieltä, ja artikuloin tosi epäselvästi siellä paikan päällä, että koin helpompana lähettää vielä sähköpostina selkeämmin se ohje mitä siihen haluan. Joo toiseen käteen tehdään, omg. :S

Luna: No siis, se riippuu vähän tilanteesta. Yleensä en kesken asiakkaan palvelua ala vastaamaan puhelua, mutta jos se puhelin pirahtaa just soimaan, samalla kun uusi asiakas tulee tiskille, vastaan - Joskus myös vastaan kesken kaiken ja sanon "Odota pieni hetki" Ja se on yleensä kaikista inhottavinta, koska ihmiset yleensä alkaa heti selittämään että mitä ne haluaa ja sit joutuu mutista, että ooooootaa. :D Ja joskus anna myös vaan soida, koska jos sillä on tärkeää asiaa, se soittaa kyllä uudestaan! :) Se riippuu niin paljon tilanteesta. :D Ja siitä, että minkälainen asiakas tapittaa sua tiskillä, jos se on tosi turhautunut odottelusta ja puuskuttaa, niin sitten ei kannata vastata :D